Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 251 .. 500 501 502 503 504 .. 612 .. 720
angiyves  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:


Wie erniedrigend isch das denn??? 7:0 und s spiel isch nonig fertig...
Gang beschämend ins bett...
Und ich möcht morn kei wort ghöre... Hehehe

Guet nacht allersits!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Gester esch eifach kei guete Tag gsi... Wenn mer ghört und liest was nebst em Fuessball so passiert esch... do wird Fuessball unwichtig....... Mini Gedanke gönd höt a all die Hinterblibene und Helfer wo a dene tragische Ereignis münd teilha.


°°°22. September 2012°°°


Das hamer au dänkt!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Boah normalerwis bi ich genau um die Zit dört! Oh mein Gott, isch das schecklich!!!


http://www.tagesschau.sf.tv/Nachrichten/...ruecke-in-Basel


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ja ja, wers glaubt wird seelig! han dich übrigens letschti im letzi gseh.... bisch a mir verbi ghuscht und bis ichs' gschnallt han, dass du das bisch, bisch scho wieder weg gsi.....

ja das mit dem busunglück hät mich au grad mega betroffe, isch mega tragisch so öppis! und dänn no soviel chind



jusi  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

vo däm här isch geschter wirklich bitz ä besch... tag gsi find das mit däm bus au mega schlimm... vor allem alles no chinder...

i frog mi amigs, wiä so idiotä wiä dä geschter z basel chönnä usbrächä...

Zuletzt bearbeitet am 14.03.12 09:24



dia

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge @all!

Ha mi schock überwunde!
Aber dr zweiti schock ha ich beko, wo ich ghört han was genau passiert isch gestert in basel! Ich ha um die zyt fürobe ka und ha nüm über die mittleribruck könne ins grossbasel wäg däm unfall. Ich bi no hässig gsi, will ich e mega umwäg ha müesse laufe und ich fast e stund heimwäg ka han. Aber wo ich gläse han was passiert isch, ha ich mega hüenerhut beko. Das isch mi heimwäg um die zyt, aber ich ha länger im gschäft ka. Muess immer dra dänke, wievill glück ich ka han und dass so e scheiss niederlag vo 7:0 eifach lächerlich isch! Ich bi nume dankbar und mini gedanke sind de hinterbliebene und wünsch ihne vill kraft!!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



saerli  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mängmal hets sini Gründ warum mer länger muess schaffe oder warum mer am Morge verschlaft oder warum mer vo öperem ufghalte wird...... denn ärgeret mer sich villicht, debie esch eim ned bewusst was hät chönne passiere, wenn mer ebe ned verschlofe hät oder ufghalte worde wär...


°°°22. September 2012°°°



angiyves  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
.

i frog mi amigs, wiä so idiotä wiä dä geschter z basel chönnä usbrächä...


Usere Gschlossene!!!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

genau angi...



Vikunija  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Isch wahnsinnig was da passiert isch, da isch die Niederlag vom FCB gad völlig Nebesächlich!
Und hüt Morge hets ja uf de Autobahn bi Prattele Richtig Luzern en Unfall geh. D Autobahn isch gad abgsperrt worde, han mich zwar gärgered das ich im Stau stand, han mir aber scho dänkt, dass es öbbis gröbers muss si wenns grad ganz sperred. Uns jetzt hani ghört dass au öbber gstorbe isch. so truuig!



 1 .. 251 .. 500 501 502 503 504 .. 612 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.