Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 252 .. 501 502 503 504 505 .. 613 .. 720
angiyves  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vikunija:
Isch wahnsinnig was da passiert isch, da isch die Niederlag vom FCB gad völlig Nebesächlich!
Und hüt Morge hets ja uf de Autobahn bi Prattele Richtig Luzern en Unfall geh. D Autobahn isch gad abgsperrt worde, han mich zwar gärgered das ich im Stau stand, han mir aber scho dänkt, dass es öbbis gröbers muss si wenns grad ganz sperred. Uns jetzt hani ghört dass au öbber gstorbe isch. so truuig!

Ah, darum isch Stau gsi. Mir sinn ewigs gstande! Was füre Morge!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hmm... was isch denn los im momänt



angiyves  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo hey und die Frau ufem Velo isch e Mitarbeiterin gsi vo mim Schwigerdad die könnes im Gschäft grad Alli nit fasse. Bi scho froh gsi, wo sich im Forum bi uns alli Baslerinne gmäldet hänn!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
Jo hey und die Frau ufem Velo isch e Mitarbeiterin gsi vo mim Schwigerdad die könnes im Gschäft grad Alli nit fasse. Bi scho froh gsi, wo sich im Forum bi uns alli Baslerinne gmäldet hänn!


KRASS!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Steph

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

i find das ganze eifach furchtbar. Es isch so schrecklich und es nimmt mi grad kli mit.
I frog mi eifach, wo das ahne fiehrt.

Jä i bi hüt au im Stau gstande, und ha alles im Radio ghört, ghörsch leider im moment nur no tragischi, unschöni Nochrichte im Radio / zitig oder im TV.




* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



dia

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So, bi jetzt im gschäft ako.
Ich hät könne brüele wo ich über die mittleribruck gfahre bi und alli die zeichnige und sand fürs bluet ufsuge gseh han!!!
Mi ka hüt nüd me ufmuntere...
Oh je angi, das duet mir leid für din schwiegerdad. Ich ka mir vorstelle was für e bedruckti stimmig wird si. S schicksal isch amigs ächt gemein...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

äs isch würklich unglaublich truurig was i dä letschte Stundene alles passiert isch.......mini Gedankene sind bi dä Angehörige und Opfer und natürlich au bi dä Rettigschräfte!

@angi - tuet mir au leid für Din Schwiegerdad......

mir geht es nicht besonders gut - haben leider ein Negativ erhalten was unseren Kinderwunsch betrifft....bin sehr traurig. Ob wir einen weiteren Versuch machen werden, ist noch unklar. Aber das ist gerade eine Kleinigkeit im Gegensatz zu dem was gerade andere durchmachen müssen......

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi


Ou nei, ich ha soooo ghofft met der!! Ha emmer weder a dich dänkt ond der positivi Gedanke gschickt! Ich wünsche der vell Chraft, well för dich/oi esch das secher kei Chlinigkeit!! Alles Gueti

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, oh nei, lass dich drucke! das tuet mir so unendlich leid für eu.... ich chan guet verstah dass da grad e welt zämebroche isch für dich! ich weiss, es isch nöd das, wo du jetzt möchtisch ghöre, aber mängisch häts halt eifach sini gründ, wieso öppis nöd söll si, nur leider gseht meh grad am afang s'positive nöd, was ich au sehr guet chan verstah..... uf all fäll wünsch ich eu, dass d'chraft ufbringed, zum das ganze gmeinsam verarbeite....

liebi grüessli
nimbini



sniffi  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu und nimbini
Danke Eu vielmals....äs isch würklich än Schock gsi, hend mir üs doch au scho Gedanke und Hoffnige gmacht gha. Es isch scho äs bitz besser worde aber truurig bin ich immer no. Han au überhaupt kei Hunger und bis äs mir mal dä Appetit verschlaht bruchts recht viel üse Arzt isch nöchst Wuche wieder anwesend und dänn werdemer mal än Termin für äs Gspröch abmache. Dänn luegemer wiiters......

Frög mich amigs scho, was Schicksal für Pläne hett mit eim...........

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 252 .. 501 502 503 504 505 .. 613 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.