Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 252 .. 502 503 504 505 506 .. 613 .. 720
nimbini  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, ja das mit em schicksal weiss meh leider nie so gnau und das isch ja eigentlich au s'guete am läbe.... es isch immer wieder voller überraschige und d'hoffnig stirbt z'letscht und darum... nöd ufgäh! s'schicksal wird für eu e wunderbari zuekunft bereit halte, ob mit oder ohni chind, das wird sich zeige....

ich druck dich ganz fescht!



angiyves  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
@proeschu und nimbini
Danke Eu vielmals....äs isch würklich än Schock gsi, hend mir üs doch au scho Gedanke und Hoffnige gmacht gha. Es isch scho äs bitz besser worde aber truurig bin ich immer no. Han au überhaupt kei Hunger und bis äs mir mal dä Appetit verschlaht bruchts recht viel üse Arzt isch nöchst Wuche wieder anwesend und dänn werdemer mal än Termin für äs Gspröch abmache. Dänn luegemer wiiters......

Frög mich amigs scho, was Schicksal für Pläne hett mit eim...........

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Jo klar! Ich glaub, wenn me fescht an öbis glaubt, denn klappt das au! Druck Di!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh je sniffi, ich wünsch öich ganz vill chraft und gäbet d hoffnig nit z schnäll uf...!



dia

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi
Ich druck dich ganz fest und wünsch dir ganz vill Kraft zum nid ufgäh!
Ich kenn das vo minere Fründin. Die hän joore lang probiert und s het leider nid klappt (obwohl bi beidne alles guet gsi isch) Sie hän denn sogar 2x e künstlichi Befruchtig gmacht. Es het denn klappt, aber e halb Joor nach dr Geburt vom Kind, het sie e Härzstillstand ka (sie isch no im Koma gläge) und isch e Joor lang nid deheim gsi. Do sag ich mir amigs au, es isch Schicksal gsi, dass es bi ihne nid klappt, denn sött me nid in d Natur imische. Das Kind het e Joor lang kei Mami ka und jetzt isch sie immernonig 100% fit! Aber wenn dr Wunsch so gross isch, verstand ich scho, dass me alles mögliche will mache. Ich hoff, dass ihr zäme e Lösig findet und ihr glücklich eures Läbe könnet gniesse. Egal wie euri Zuekunft usseht!
Alles Liebi vo mir!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angi und jusi - danke für Eui Wort

@dia - das isch ja au hert bi Eurer Kollegin........Da min Maa leider än Gendefekt hett und äs bi üs uf natürlichem Weg überhaupt nöd möglich isch zum Chind übercho bliebt leider nur dä Weg........wenns eifach so nöd klappe würdi, denn hett ich mich glaubs au degege entschiede....

Zum Glück isch so tolls Wetter und ich freu mich chli abem Früählig......chönd hüt üsi neu Gartelounge gogä abhole und so bin ich chli abglenkt mit Sitzplatz irichte.....da freu ich mich sogar druffe....

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Ouuuuuuu, Lounge tönt guet ond Früehlig au
ond a Föteli vo der (aso eher vo de Lounge ) fendemer emmer suuuuuuuper

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Schlumpf79  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi: drück dich ganz fest. Duet mer riesig leid für üch. Weiss allig gar nid was säge i sonere Situation, drum scheck ich üch eifach ganz viel Chraft.

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig



Seechind84  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi Sniffi
Es tuet mir mega leid für dich, dass du so e enttüschig muesch erlebe. Ich weiss nid, was ich würd mache, wenn ich a dinere Stell wär. Ich druck dich unbekannter wiis ganz fescht und wünsch dir s'beschte wo me nu chan drus mache. Irgendwo wartet s'Schicksal mit ere guete Sach uf dich. Ich druck dir defür alli Duume. Lenk dich ab mit dinere Lounge und erfreu dich dim Sitzplatz und dem Maa wo du vor 1.5 Johr us Liäbi häsch dörfe hürote.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



sniffi  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ihr sind alli so lieb und än richtige Ufsteller - da chans mir ja nume fast wieder besser gha ab sovielne liebe Wort. Danke Eu vielmals!!!

@proeschu - ja isch guet - sobald alles igrichtet isch wird ich Eu mit Föteli beglücke

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

han eu doch mal no welle de schueh poste, woni in london kauft han... jetzt hani en im internet gfunde... das isch er



de gits au no in pink, chan en leider nöd online bstelle, aber mini kollegin bringt mer en vo new york mit.... juhuuuu!



 1 .. 252 .. 502 503 504 505 506 .. 613 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.