Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 254 .. 505 506 507 508 509 .. 615 .. 720
dia

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Jo ha bummel und für dä alass keini passende schueh. Me glaubts fast nid. Mi gg het nume glache und dr kopf gschüttlet wo ich ihm das gseit han! Aber isch wohr zu mim outfit passe ballerinas nid oder d stiefel und sunst ha ich nume pumps mit 10cm... Ich hoff mit dene 6-7 cm gohts guet...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
ich liebe dä ALDO!!!!!!!!!!! Bin in Kanada immer i dä Lade gogä poschte - han gar nöd gwüsst, dass äs in London au eine hett??? Wo isch denn de? Muen ich unbedingt gha, wenn ich s'nöchste Mal in London bin. Chönt dettä dä ganzi Lade leer chaufe *seufz* geili Schueh zu Hammer Priise!!!!
__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Seechind84  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh jeh, Kinder, wir haben gestern etwas verpasst.
Hab gerade gelesen, das gestern Schnitzel-Blowjob-Tag war.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



jusi  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha dia, denn halt ich usschau nach dir wenn du barfuäss laufsch, weiss ig wieso und dass es du bisch

was häit denn dir speziells vor? *gwundrig*



Steph

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Dia

Uhhh, gniessisch dr Bummel.
I wird au in dr Freie stoh, i gang das Johr nid aktiv an Bummel.

Super Wätter, wünsch ich Euch und guet laufe mit Dinne fast flach Schueh


* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

buenos dias ladies

ich bin hüt definitiv nöd in a mood to work bin zwar hundemüed, aber mini luune isch eifach zu geil zum schaffe....

@dia, äääähm was isch bummel?

@sniffi, ich liebe de aldo au! ich gange immer i de usa in aldo und han det scho x-schueh kauft muesch mal uf de homepage luege, de gits no i vielne länder.... in dubai häts ebe au es paar, freu mich scho druf! london häts im fall x-läde, allei a de oxford-street häts drü oder vier und im covent garden häts au no eine....

@seechind84, hahaaa das hani geschter im facebook au gläse! die manne möged eus eifach de womens day nöd gönne....

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guets mörgeli...

Gähn, ich bi erst grad ufgstande! Muess erst am 10.45h afo schaffe...

@jusi
Ich weiss nonig was mir mache. Mie müend eifach am 9i scho an dr schiffländi si!

@nimbini
Nach dr fasnacht gits bi uns 3 bummel sunntige. Dä sunntig isch dr letzt. Das isch dr abschluss vo dr fasnacht. Do goht jedi clique oder gugge neueme ane (anderi stadt, oder amigs au ins dütsche) und unternimmt dört öbbis (museum, stadtfüehrig, egal was) denn kunnsch zoobe wieder zrugg nach basel und denn darfsch bis am 22.00h spiele ( das heisst bi uns gässle) do laufsch ume wie an dr fasnacht nume nid verkleidet am 22.00h isch den fertig und das isch denn quasi dr krönendi abschluss vo dr fasnacht gsi! Tönt jetzt e chli komisch wenn mes nid kennet, ich hoff du bisch einigermasse drus ko. Und d freiestross durab laufe ist ein muss, will dört villi passivi lüt stöhn zum d cliquene und d guggene zue zueluege und zuelose...

So, muess jetzt unter d duschi....

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ouuu ich hett au gern chli länger gschlafe hüt morge *seufz*

aha, danke für dini erklärig! das hani also no nie ghört... ihr basler händ ja zum teil scho komischi brüüch und wieso muesch dänn dini highheels alege für so museum oder stadtfüehrig oder so? wäred da es paar bequemi schueh nöd besser? hihi sorry, dass ich so doof fröge....

lg



jusi  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ach so dia, ha dänkt will du so ä klari vorstellig vo dä schuäh und em outfit hesch, heigsch du evtl. mitorganisiert oder so...



PrinzessinN

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: De türkis farbig Schueh isch de HAMMER!
Bin grad Mol uf die Homepage go luege....denn hani de au in pink gseh . Do würi glaub au schwach werde, obwohl ich mit höche Absätz eher Müeh han...mir gfallts mega guet...aber laufe chani demit nöd. Und mit so extravagante Farbe hani au Müeh...schlussendlich legg ich eh immer schwarzi Schueh a

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 254 .. 505 506 507 508 509 .. 615 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.