Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 254 .. 506 507 508 509 510 .. 615 .. 720
nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ja gäll, de schueh isch super wobi de pinkig chunnt uf de homepage nöd so übere, det gsehts meh no chli nach rosa us, in würklichkeit isch er aber so es satts pinkt, fuchsia eigentlich! gaht im fall no mit de absätz, de schueh isch meeeega bequem und drum gahts au super zum laufe... guet ich han eh nöd so problem zum laufe, han eher s'problem, dass mir dänn d'füess irgendwänn weh mached.....



sniffi  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - da chum ich ja fast in Versuechig Dich um äs paar Mitbringsel vom Aldo zbitte *grins*

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, klar, keis problem, wänni platz han, bringi gern was mit! weiss aber halt nöd, wie die läde in dubai sind.... aber ich hoff mal, det häts die gliche artikel wie i de usa oder in london....

übrigens, was ich geschter no han welle säge, mir chönnted mal mit eusere gmeinsame kollegin eis go trinke... wär doch no witzig!



sniffi  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - wenn dä Aldo d'Schuehgrössene nöd veränderet hett, denn sötts sogar no passe han bis jetzt erst!!!! zwei Päärli - dä ALDO söll mal ä Filiale i dä Schwiiz eröffne!!!!

Ja klar, das wäri cool - nur bis sie mal Ziit hett bin ich äs Grosi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini und jusi
Es isch drum eso, dass mir immer chic müen ko und das joor hän mir au no es jubiläum. Und ich möcht e eigeiligs kleid azieh und do passe nume hochi schueh. Aber ich glaub ich muess mis outfit ändere. Ich ka scho laufe, aber wie d nimbini scho gseit het, irgendwenn mache mir d füess weh....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, nei nei, ich bin froh, gits de aldo nöd i de schwiz, würd mich aschisse, wänn alli mit de gliche schue würded umelaufe wie ich han! und so hani immer öppis, wo ich mich chan freue, wänni is usland gange.... das macht ja amigs au de reiz us am shoppe im usland.....

ach was, ich bring sie scho dezue, ich gsehn sie ja relativ oft! dänn nämed mir nächst mal eifach anstatt d'manne dich mit... wobi ich glaube, bis ändi monat isch schlächt, da hät sie no prüefige....

@dia, es eigeiligs chleid?! sorry, han grad soooo müesse lache... lies mal das wort gnau, wie du das gschriebe häsch, hihi! ich chan nüme... hey, nimm doch suscht no so falt-ballerinas mit, die chasch id täsche stecke und allefalls au wächsle.....



PrinzessinN

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich han de Aldo bis hüt nöd kennt...aber denke, bim nöchste London oder USA Bsuech, wird ich Mol i sonen Shop go

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hahahahahaha ich ka jetzt au nüm!!!!!!!!
Eigeiligs!!!! Uhhhhh tönt sexy!!! Hahahahaha!
Eiteiligs notürlich!
Mit em iphone schriebt sichs nid immer so guet...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ja unbedingt, ich finde de lade super! wobi es hät oft würklich extremi high heels.... de wo ich jetzt kauft han, isch grad eher e usnahm.... hät au nöd sooo grossi uswahl, aber ebe, ich wird no jedes mal fündig, vor allem find ich die schueh det eifach au extrem bequem.....

@dia, hihi du bisch zviel! ich glaube, du gspürsch au de früehlig.... eili und geilig *lach*



sniffi  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - okay denn lueget ihr mal wege Termine und gänd mir die Date mal a - wäri ja so witzig

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 254 .. 506 507 508 509 510 .. 615 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.