Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 255 .. 508 509 510 511 512 .. 616 .. 720
jusi  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia: hihi cool, dämfall beguätacht ig diä "chicschti" cliquä am sunntig

Zuletzt bearbeitet am 15.03.12 11:27



jusi  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jetzt hani grad d hp vo däm schuähladä muässä goh aluägä
au wenn ig sehr oft sneakers aha, dört würd sogar ig no "öbbis" fingä



Keks  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bellastella dän weisch ja was morn Abig ztue häsch
Also fürs heigah wär ich au z'ha. Vorallem bi däm Wetter



dia

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hihihi, bi mir isch es genau glich wie bi dr nimbini und PrinzessinN. Je me um mich ume schwanger sind, desto weniger will ich au. do ich die gspröch scho nüm ka höre...
Aber im Momänt isch niemerts um mich ume schwanger, darum bi ich no hie und här grisse...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Das isch bim HZ genau so gsi....mir hend im 2011 ghürote, wo niemert i de Verwandtschaft und au keis Kollegepäärli ghürote het.

Es dunkt mich aber au, dass es im Moment viel schwangeri Fraue het.

Und wege de Schueh...probiere goht über studiere...mach ich uf all Fäll wenn ich en Aldo gsiehne.

@Keks: Jo allei daheime, das bringt nüt...aber ich wär trotzdem au für s Heigo. Bi dem tolle Wetter!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Zuletzt bearbeitet am 15.03.12 12:11



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, haha du bisch e luschtigi! dänn wirds wohl doch eher es usa-baby anstatt es aussie-baby

also mir händ am weekend babysitter gspielt.... dänn simer uf en spielplatz, wos mega viel erwachseni mit chind gha hät... ich bin dänn so uf em bänkli ghockt und han mir das triibe agluegt und han min maa gfrögt, ob er sich chan vorstelle, dass ich die nächste jahre genau so wie die mamis sind... na ja, d ummerwiis hät er ja gseit... nur.... ich chan mir das sooooo nöd vorstelle, brrrr.....



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, bi eus im fall au! mir händ im 2010 ghüratet, wo suscht niemer ghüratet hät im ängere umfeld! und dänn no im dezember, wo sowieso niemer tuet ja gäll, ich glaube ebe, dass alli angscht händ, dass ändi jahr d'welt untergaht und drum wänds eifach mal no s'gfühl ha, wies isch, wänn meh schwanger isch.... debi gangi lieber mit eme gläsli champis i de hand mit de welt unter



PrinzessinN

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia & nimbini: Bi mir gohts langsam wieder los. Han s Gfühl, all lueget mir uf de Buch. Letschti isch en guete Fründ vo mim GG spontan verbi cho. Denn meint er so...und gits kei News und het so gwundrig uf min Buch glueget (ich han halt grad chli en usglierete Hoodie agha ). Und au sust froget die einte, wies bi üs mit de Familieplanig ussieht. Und im Gschäft sind au scho wieder doofi Sprüch gfalle...ich chan nöd eifach öppis ha, wie anderi...sofort heissts...bisch schwanger?

Irgendwie nervt mich das scho wieder gewaltig!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo wahrschienlich scho eher e Yankee als e Sydney!

Ich seh mini Kollegin mit ihrem Baby und finds mega süess wie sie mit ihre umgoht und au das ganze drum und dra. Aber denn ha ich amigs Kinder do am Schalter, die könnt ich würge und dänke: oh nei, ich möcht doch nid! Ebbe es isch so e hie und här!
Dr Wunsch isch scho do, aber nume bimene super Kind! Ich hoff mi Maa und ich bekömme so eins stand...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: Bi üs im nöchere Umfeld isch au no niemert schwanger..zumindest weiss ich nüt devo. Aber glaub bi de einte isch langsam s Chind Nr. 2 s Thema .

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 255 .. 508 509 510 511 512 .. 616 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.