Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 255 .. 508 509 510 511 512 .. 616 .. 720 | ||
jusi am 15.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: hihi cool, dämfall beguätacht ig diä "chicschti" cliquä am sunntig Zuletzt bearbeitet am 15.03.12 11:27 | ||
| ||
jusi am 15.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) jetzt hani grad d hp vo däm schuähladä muässä goh aluägä | ||
Keks am 15.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) bellastella dän weisch ja was morn Abig ztue häsch | ||
dia nicht registriert am 15.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hihihi, bi mir isch es genau glich wie bi dr nimbini und PrinzessinN. Je me um mich ume schwanger sind, desto weniger will ich au. do ich die gspröch scho nüm ka höre... | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Das isch bim HZ genau so gsi....mir hend im 2011 ghürote, wo niemert i de Verwandtschaft und au keis Kollegepäärli ghürote het. Zuletzt bearbeitet am 15.03.12 12:11 | ||
nimbini am 15.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, haha du bisch e luschtigi! dänn wirds wohl doch eher es usa-baby anstatt es aussie-baby | ||
nimbini am 15.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, bi eus im fall au! mir händ im 2010 ghüratet, wo suscht niemer ghüratet hät im ängere umfeld! und dänn no im dezember, wo sowieso niemer tuet ja gäll, ich glaube ebe, dass alli angscht händ, dass ändi jahr d'welt untergaht und drum wänds eifach mal no s'gfühl ha, wies isch, wänn meh schwanger isch.... debi gangi lieber mit eme gläsli champis i de hand mit de welt unter | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia & nimbini: Bi mir gohts langsam wieder los. Han s Gfühl, all lueget mir uf de Buch. Letschti isch en guete Fründ vo mim GG spontan verbi cho. Denn meint er so...und gits kei News und het so gwundrig uf min Buch glueget (ich han halt grad chli en usglierete Hoodie agha ). Und au sust froget die einte, wies bi üs mit de Familieplanig ussieht. Und im Gschäft sind au scho wieder doofi Sprüch gfalle...ich chan nöd eifach öppis ha, wie anderi...sofort heissts...bisch schwanger? | ||
dia nicht registriert am 15.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jo wahrschienlich scho eher e Yankee als e Sydney! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia: Bi üs im nöchere Umfeld isch au no niemert schwanger..zumindest weiss ich nüt devo. Aber glaub bi de einte isch langsam s Chind Nr. 2 s Thema . | ||
1 .. 255 .. 508 509 510 511 512 .. 616 .. 720 |