Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 256 .. 509 510 511 512 513 .. 617 .. 720
nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessinn, ja das känn ich! isch bi eus au so... han aber no e arbeitskollegin im gliche alter und wänns heisst, öpper muess zum arzt oder isch chrank oder meh hät heiss oder es isch eim schlächt... ch unnt immer de glich spruch, mann isch das müehsam! guet ich han im büro langsam duregäh, dass es bi mir momentan keis thema isch... aber min götti hät letschti au gmeint, er welli dänn gern wieder emal de azug alege, wo er am hochzyt agha hät... e taufi wäri da no guet, dänn hani grad gseit, dänn müess er de azug no es zytli im chaste lah..... ich han au jetzt mal im kollegechreis kommuniziert, dass ich momentan nöd so würklich interesse han.... und dass mir no chli gönd go reise und id ferie.... aber es git trotzdem immer lüüt, wos nöd tscheggt händ und mcih fröged.... villicht machi nächst mal eifach so, wänn öpper frögt "bisch schwanger?" dänn gib ich als antwort "nei, du?" egal ob männli oder wiibli



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, also mir persönlich würdi ja sydney besser gfalle ich finde ebe nur babies herzig... also so richtig frisch gschlüpfti dinger... sobald sie chönd laufe und dummi frage stelled und die ganz wohnig durenand mached, findis nüme so herzig... das hani aber scho i de schuel gseit! det hani mit eme schuelkolleg abgmacht, dass ich sini chind nimme, wänn sie babies sind und er dänn nachher mini chan ha für es paar jahr



PrinzessinN

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Ich han im Gschäft jewils au e doofi Antwort zrugg geh. Das het jetzt vo Oktober bis Februar aneghebet. Aber letschti hani uhhh heiss gha...mir isch es gar nöd guet gange...denn het de eint gmeint...erhöhti Temperature seget bi Schwangere normal....so en Depp! Es nervt mich echt. Erstens gohts ihn nüt a und zweitens...was isch, wenn mir z.B. kei Chind chöntet becho (was ich natürlich nöd hoffe)? So Lüt nervet eifach!

Au wenn ers "nett" meint oder wie au immer...er söll das für sich bhalte und wenn ich Mol schwanger bin, denn erfahrt ers scho no...

Und ich finds au no heftig, wenn me überall sini Familieplän kommuniziere muen...das goht doch niemert was a. Wie wenn ich d Lüt dauernd froge, wies mit Chind ussieht...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Also ich find Kids ab 2 au voll cool. Denn chame endlich was mit ihne mache...sie fanget a rede und verstönd eim. Das isch total es schöns Alter. Mis Gottemeitli isch Endi Sept. 2 worde...die isch so herzig. Letschti hani mit ihre gspielt...ich find das so cool...sie goht uf eim i...freut sich, wenn me chunt...zeiget eim Sache, wot mit eim spiele usw...

Als Baby sinds eifach total süess ...aber das isch es au scho gsi

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessinn, ja genau, so lüüt han ich au! voll müehsam.... ich dänke ebe au immer a die lüüt, wo kei chind chönd übercho! oder bi dene wos eifach nöd ischlaht..... das findi eifach nöd fair und so chan m eh öpper extrem verletze! aber leider überleged die wenigste lüüt eso wiit....

hm ebe, ich bin da glaubs eifach nüme so de typ dezue! wänn chind wänd mit mir spiele, stinkts mer immer..... chan eifach nüme viel afange mit chind! klar mit eigne wärs was anders.... aber ich bin ehrlich gseit froh, wänn kollege ihri chind amigs abgäbed, wänn sie mit eus was mached dänn hani lieber es baby, woni chli chan bäbele und knuddle und wo de ganz tag schlaft



dia

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich bi do genau anders..
Ich ka mit Babys nid so vill afo. Ha immer Angst sie z hebe... Aber mit 1 jährig find ich se mega süess und au denn wenn sie laufet und schwätzet. Klar die blöde Froge sind närvig, aber uf das freu ich mi glich...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha ich gsehn scho, ich tanze da mal wieder völlig us de reihe....



dia

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihihi jo, aber ich au, will ich d bays nid so gärn ha!
Do schüttlet au jede dr Kopf!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels hat jemand von euch mal wieder mit Livipivi Kontakt gehabt? Kommt sie wirklich nicht mehr zurück? Sie fehlt hier irgendwie.....weiss jemand etwas von ihr?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nöö bergeri...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 256 .. 509 510 511 512 513 .. 617 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.