Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 256 .. 510 511 512 513 514 .. 617 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nein bergeri...keine Ahnung

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



bergeri  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Och mann, ihre Kommentare fehlen hier doch irgendwie...hab wirklich gehofft dass sie wieder kommt!!!!

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ich hatte kontakt mit ihr! sie kommt aber nicht mehr zurück... sie meinte, es habe schon ein paar mal situationen gegeben, wo sie sich mit ihren kommentaren zurückgenommen habe, weil sie eben dachte, dass es mal "räblet".... sie war aber an dem tag auch krank und meinte, deshalb hätte sie wohl überreagiert, aber es stimme so für sie, dass sie hier nicht mehr rumgeisteret und sie war ja seit sie den neuen job begonnen hat, eh nicht mehr so oft online....



dia

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ok, schad, aber das muess sie jo wüsse!
Ich ha mir au immer gseit, dass ich bis zu de letzte brüt vom 2011 blieb und denn zieh ich mi zrugg, aber wie ihr seht isch es nid gange...
Es isch mis erste und einzige forum...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

schade....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ich finds au schad! han ihre au gseit, dass ich mich scho oft über gwüssi diskussione gnervt han und dass es au bi mir lüüt git, wo ich am liebschte würdi sperre... aber das gaht halt nöd und da muess meh drüber stah und wänns nöd interessiert, dänn liest mehs am beschte nöd.... aber ebe...

hehe dia, bi mir im fall au! eigentlich bini hauptsächlich no wäge es paar mädels da, wil ichs eifach cool finde, mit eu über gott und die welt chönne z'schnäddere, mini gedanke los z'werde, mal en dumme spruch bringe oder wänni mal öpperem no chan rat und tat zur siite stah was hochzyt etc abelangt....

oh da chunnt mer was in sinn, ich bruche eui hilf! am samschtig simer binere nachbarin zum ässe iglade.... na ja, mir ghöred zu dene, wo amigs gern was mitbringed... nur leider hani grad so gar kei idee! blüemli händ sich erledigt, wil sie uf dem schafft, wii und schoggi isch langwilig.... letscht mal hämer so es speziells öl und essig mitbracht.... und jetzt? hani grad irgendwie gar kei ahnig! hät mer öpper no en tip?

lg



bergeri  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Isch halt ima Forum so, dassma d'Gspröchspartner nid chan selber uswähla und Dia lüt woma nid mag nid eifach chan löscha. Und wia du schu seisch, nimbini, das wo eim nid interessiert muassma jo nid läsa.

hmm, leider sin bi üs immer Blüamli so üblich, drum hani au grad kei Idee für di. Lohn ins doch an Wurstruss macha. Oder an Struss mit Glückslösli.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



angiyves  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bergeri:
Hey Mädels hat jemand von euch mal wieder mit Livipivi Kontakt gehabt? Kommt sie wirklich nicht mehr zurück? Sie fehlt hier irgendwie.....weiss jemand etwas von ihr?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Es goht Ihre guet

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja wobi so e sperrfunktion fändi no cool! weisch dass vo gwüssne lüüt gar kei kommentär gsehsch... das gits i anderne fore oder chats z.bsp. au.....

danke bergeri! ich han mer no überleit, en gummibärli struss go chaufe, aber ich weiss gar nöd, ob die das gern händ! hm so doof....



angiyves  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Und das das klar isch: Kei verhüroteti Frau goht do me wäg!!! Es wird schön brav do blibe

Lüt, ich bi hüt mol chli probe-gschminkt worde jääää, ICH Ha Euch s Resultat aghängt und bi gspannt was Ihr saget!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 256 .. 510 511 512 513 514 .. 617 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.