Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 257 .. 511 512 513 514 515 .. 618 .. 720
cutebride  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini, ich bring ab und zue honig mit als gschenkli wenni nöimet iglade bin :-)


.:wedding date:. 29. September 2012



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wow angiyves, gseht ganz geil us! und weisch was? das macht dich im fall grad älter... weisch wil du doch immer seisch, du gsächisch eso jung us.....



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@cutebride, oh honig tönt no guet! git ja au so spezielle... danke für de input!



bellastella  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wow angi, Gfallt mir also sehr guet! Jetzt no äs Frisürli und äs schiggs Chleid und chasch go Type ufrisse

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



sniffi  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Angi

Gseht würklich super us - echt chic

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Keks  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini, was au no guet achunt isch z. B. spezielli Pasta mitere passende Sauce oder än spezielle Schnaps oder Grappa, chunt halt immer drufa ob diä Lüt das halt au gern händ. Oder wiä wärs miteme guete Badezuesatz (vorusgsetzt das au ä Badwanne händ )



angiyves  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vile Dank Ihr Liebe

Jo, es isch chli gwöhnigsbedürftig aber ich würd das scho gärn öfters trage Das am Fescht wird denn chli smokiger . Jo, ich glaub ächt, mit em Kleidli und so, das kunnt guet!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@keks, oh super, dank für dini inputs! stimmt.... badezuesatz hani au scho übercho..... das findi au no cool! und en grappa oder so was wär au no guet! ich glaube, ich muess mal wieder in "vom fass" go luege, det gits eso spezielli schnäps....



Schnubel

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:

oh da chunnt mer was in sinn, ich bruche eui hilf! am samschtig simer binere nachbarin zum ässe iglade.... na ja, mir ghöred zu dene, wo amigs gern was mitbringed... nur leider hani grad so gar kei idee! blüemli händ sich erledigt, wil sie uf dem schafft, wii und schoggi isch langwilig.... letscht mal hämer so es speziells öl und essig mitbracht.... und jetzt? hani grad irgendwie gar kei ahnig! hät mer öpper no en tip?

lg

Sack Salat und das Besteck dazu
Sorry, konnte nicht anders

Liebe Grüsse Schnubel

«~»«»~«»Am 3. September 2011 wurde aus ICH & DU ein WIR «»~«»«~»



nimbini  am 15.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@schnubel, hihi du bist ja lustig! heute in eine witz-suppe gefallen also gut, danke für den tip, falls ich wieder mal zu dir komme, bringe ich dir genau das mit



 1 .. 257 .. 511 512 513 514 515 .. 618 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.