Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 260 .. 517 518 519 520 521 .. 621 .. 720
saerli  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich fänds au schad, wenn viel grad nachem HZ oder chli später nüm do sind. Mer bruched ja witerhin Unterstützig :)

Mer gönd hüt met em Gschäft uf Davos, ich han alles organisiert vo A-Z und langsam bini chli nervös... Hoffe, dass alles klappet bis am Sunntig wo mer den hei chömed.

Viel Spass Angi!

°°°22. September 2012°°°



Keks  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh schön Angiyves. Wünsch Dir viel Spass in London.

Und Dir Saerli wünsch ich viel Spass in Davos. S'Wetter isch ja super. Druck Dir dä Dume, dass alles klappt.



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, juhuuu davos isch au cool! das klappt scho... und s'wätter gseht suuuuuper us.....



saerli  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dankeschön :)
Ja Davos esch cool. Aber min Schatz cha hüt vom WK hei und am Sunntig wenn ich heichome muess er scho wider irucke... das schisst mi mega a... aber gli händ mers öberstande ond er meuss NIEMEH go! Schiss Verein das... er hockt nor ome und schloft, goht go ässe und schloft witer... Die händ nüt zdue.

sWätter esch so super, dass dSchlittelpiste scho gsperrt esch wäge schlächtem Schnee... Aber ich streck den eifach sKöpfli chli id Sunne :)

°°°22. September 2012°°°



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, hihi ich hans immer soooo gnosse, wänn min schatz im wk gsi isch! er hät aber immer im summer müesse gah, super für mich, super für ihn! er isch immer bruun brännt und mit eme bierränzli hei cho und ich han mini mädelsäbig uf de terrasse gnosse....

oh nei, das isch ja mega schad, dass d'schlittelpischte gsperrt isch... schlittle findi immer meeega cool!



LucyLu  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ nimbini: da bin ich wohl glicher Ahsicht wie Du. Ich gnüss es au immer wenn min Schatz im WK isch, klar vermissen au aber es tut au mal guet. Er muss immer vier Wuche gah und hät amigs au Besprechige woner den wieder mal weg isch. Mine wird sogar na wieter mache (er isch scho Leutnand und macht jetzt na de Hauptmann) und das heisst er hät WK bis 42(!)

*Mir fieret üse grossi Tag am 06.07.2013*



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lucyLu, uuuhh da bini also grad chli nidisch nei isch ja au nöd bös gmeint, aber ich hans au immer gnosse und de abstand hät eus au immer guet ta und s'weekend isch dänn amigs umso schöner gsi, wänn er hei cho isch! leider hät mine vor zwei jahr abgäh jetzt muess ich ihn halt suscht amigs mal e wuche id ferie schicke oder so



LucyLu  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ nimbini: jaaa das würi glaub au so mache... ihn mal für ä Wuche id Ferie schicke, ich verstah dich voll und ganz.

*Mir fieret üse grossi Tag am 06.07.2013*



angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
jeeeeeehhhhh angiyves, freu mich für dich! s'wätter isch ja hoffentlich det obe genau so perfekt wie bi eus......

Haha, Räge und 12 Grad naja, bi jo eh am shoppe

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Ich fänds au schad, wenn viel grad nachem HZ oder chli später nüm do sind. Mer bruched ja witerhin Unterstützig :)

Mer gönd hüt met em Gschäft uf Davos, ich han alles organisiert vo A-Z und langsam bini chli nervös... Hoffe, dass alles klappet bis am Sunntig wo mer den hei chömed.

Viel Spass Angi!

°°°22. September 2012°°°


Dir au

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 260 .. 517 518 519 520 521 .. 621 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.