Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 261 .. 519 520 521 522 523 .. 622 .. 720
nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hach leute, was ich nur los?! ich gspüre soooo krass de früehlig... chönnti (fascht) jedes männliche wese bespringe momentan



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, haha du bisch die geilscht! gratuliere zu dinere neuschte errungeschaft



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uhhhhh nei du, wenn du bi mir würdsch schaffe würdsch bestimmt nid jede maa welle aspringe!!!
Danke, ha hüt no die passende ballerinas a, fühl mi richtig guet!!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hihi häsch so viel übli chundschaft *lach*?! läck ich weiss au nöd, was mit mir passiert, dass sind bestimmt d'hormon... und de früehlig und sowieso und überhaupt.... oh je oh je, wänn das mal guet chunnt....

hehe rächt häsch! ich bin hüt au ganz in pink also nei, fascht.....



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo sehr übli! Ich schaff im kleinbasel, das isch öb e so wie bi euch kreis 4!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hehe oh scheisse... oder so wie schwammedinge oder seebach oder altstätte.. ich säge dem immer züri bronx



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Genau!
S Kleibasel isch Bronx vo Basel!!
Altstätte und Seebach isch mir au e Begriff...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, haha findi immer geil, wänn anderi die orte au känned! aber ich han im fall au scho vo kleibasel ghört.... aber bin ebe scho ewigs nüme in basel gsi! früehenr bini viel bi eu umeghängt.... hät aber amigs no geili sieche gha, häts mich dunkt *g*



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Haha, findsch?
Also zu minere Teenie Zyte hets scho no cooli Type ka, aber jetzt!!!! Oh gott, wenn ich mol im Usgang bin und mich so umelueg, denn bin ich froh, dass ich scho ein gfunde ha!
In Züri bi ich nid so in Usgang, eher mol ins Alpenrock (dört gits feins Ghaggts mit Hörnli)
Mini Mam wohnt mit ihrem Fründ in Nürensdorf, sie het vorhär in Bassersdorf gwohnt. Sunst kenn ich mi nid so in ZH us. User s Niederdörfli find ich no härzig. Im Zic Zac bin ich au scho gsi (gits bi uns jo au, in dr Nöchi wo ich wohn)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

gratulier zum nöiä blazer dia

@wk: haha, ig ha ä altä ma, dä muäss irgendwiä scho lang nüm ins wk no schad eigentlich... är goht aber 1x im johr uf münchä, dasch denn mi strumfrei-zit

@chlibasel: dia, drfür isch dr "usgang" im chlibasel besser, nit? ämel wenn mä so richti ä nacht will durämachä...



 1 .. 261 .. 519 520 521 522 523 .. 622 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.