Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 261 .. 520 521 522 523 524 .. 622 .. 720
angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
dankä... z bärn häi si ämel schön gmoldä gang jo au goh shoppä



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Wahrschienlich bin ich scho z spot: ich wünsch dir ganz e schöni zyt in london. Gniess es in volle züg und vill spass bim shoppe!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Gönd erscht am 17.00 Uhr Dankeschön! Bi meeeega gspannt uf London!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Jo sehr übli! Ich schaff im kleinbasel, das isch öb e so wie bi euch kreis 4!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Wo gohsch denn in Usgang im Kleibasel??
Dört gits jo nur so Fasnachtsschuppene wie Schofeck, Adler, Honky Tonk, Schiefe, Schmal Wurf...
S einzige im Kleibasel wo ich no cool find und me isst dört au fein isch s Klingeli

Angi, bisch jo no do!!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angiyves: Viel Spass in London. Gnüss es!

@all: Ich han hüt Obig sturmfrei . Ghöre do i die glich Kategorie wie d nimbini und d Dia. Finds cool, wenn min GG Mol nöd ume isch. Denn chani machi, wani wot...TV luege und zwor, was ich wot ohni Gemule und eifach so si...mues mich um niemert kümmere...herrlich. Leider isch min GG au scho länger nüme WK pflichtig...jenu...zum Glück goht er 1x im Johr mi sine Jungs id Ferie...denn hemer au chli Abstand. Ich finde, das tuet de Beziehig guet!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@jusi
Wo gohsch denn in Usgang im Kleibasel??
Dört gits jo nur so Fasnachtsschuppene wie Schofeck, Adler, Honky Tonk, Schiefe, Schmal Wurf...
S einzige im Kleibasel wo ich no cool find und me isst dört au fein isch s Klingeli

Angi, bisch jo no do!!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...


Joooooooo, bi no umme due mit Euch die letschte Minute verbringe. Bi grad no chli ar Birs go sünnele Neeeeei, im Kleibasel gits nur öbis Tolls: s Mädona

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Ich ha hüt Zoobe au Sturmfrei (usser no dr männlichi Hund vo minere Fründin wo ich hüet)
Do freu ich mi au, zum dr Herrscher si vo dr Färnbedienig!!!! Ich hoff, mi männlich hoorig Kolleg lost mi in rueh Tv luege...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja ich bin so vor 13 jahre oft in basel umeghängt udn det häts no gueti manne gha... wänn nur de dialekt nöd gsi wär aber züri isch im fall nöd besser... bin am fritig ja weg gsi, im erschte klub hani nüt schöns gseh, vor allem sind alli chliner gsi als ich (und ich bin nöd riiesig) und im zweite klub häts dänn no so de eint oder ander gha ;o) aber ebe, sie sind rar.....

omg, alperock? also i dem fall muesch mal mit mir uf züri cho, dänn zeig ich dir bessers, hihi! hehe bassi echt? wohne grad näbeddra....



angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

PrinzessinN:
@Angiyves: Viel Spass in London. Gnüss es!

@all: Ich han hüt Obig sturmfrei . Ghöre do i die glich Kategorie wie d nimbini und d Dia. Finds cool, wenn min GG Mol nöd ume isch. Denn chani machi, wani wot...TV luege und zwor, was ich wot ohni Gemule und eifach so si...mues mich um niemert kümmere...herrlich. Leider isch min GG au scho länger nüme WK pflichtig...jenu...zum Glück goht er 1x im Johr mi sine Jungs id Ferie...denn hemer au chli Abstand. Ich finde, das tuet de Beziehig guet!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Ui, ich bi gaaaar nit so! Ich schaff jo nur 70% und ha so gnue Zit für alles und de Mittwuch Obe ha i au. Das längt mir. Süscht möcht i am Liebste jedi Sekunde mit mim GG verbringe Ihr machte mir grad chli Angscht- due doch nit hürote glaub

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Scho? Mini Mam isch in Bassersdorf ufgwachse und vor ca 7 Joor wieder dört zrugg. Aber ich ha sunst gar nüd mit Züri z tue. Ohhh nei stimmt nid! Sit ich ghürote bin wär ich eigentlich Zürcherin (also Wald) aber ich ha mi Heimatort im Pass welle bhalte!!!! Obwohl mi Maa nie in Züri gwohnt het...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 261 .. 520 521 522 523 524 .. 622 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.