Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 262 .. 521 522 523 524 525 .. 623 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: Ich bechäm d Krise, wenn ich jedi Sekunde mit mim GG zäme wär. Nöd, wil ich ihn nöd liebe...ich bin eifach en freiheitsliebende Mensch (min GG au). Han das no nie vertreit, wenn öppert a mir ghanget isch wie e Klette...uiii nei, denn gits für mich nur eis...FLUCHT

Aber jede isch anderst und für dich und din Schatzt stimmts so...und drum wird au ghürotet im August...ich wot Fötelis gseh

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Mir sind do genau glich, und das scho sit am Afang vo unserer Beziehig. Ich glaub, wenn er e Klette wär, wäre mir nie scho 11.5 Joor zäme! Das würd gar nid go... Mir bruche do beidi au unseri Freiheite und gniesse au d Zyt wo mir zäme hän. Das het sicher au drmit z tue, dass er ziemlich lang schicht gschafet het (ha do au vill am Wucheänd zyt für mi ka) aber sit ca 1 joor schaft er Bürodienstmässig und für mi isch das e mega umstellig gsi am Afang. Jetzt isch er Zoobe immer am 5i deheim und am Wucheänd au immer. Isch scho komisch gsi...

Angi, jetzt hesch jo scho wieder e Stärn me!!! Oder???

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also i chans gär nid ha, wenn min GG im WK isch und zwor nid well i ihm nid vertraua oder i nid amol gära im Fernseh das luaga woni will sondern eifach welli dahei allei ANGST han!!!

Miar isches au egal wenn er mit Kollega in Usgang goht und i dahei allei bin und chan luaga was i wet, i liaba das ab und zua au....eifach das macha woni wett und das luaga wo i will. Das isch bi ihm nid umgekehrt und i denka das bruchts zwüschet dina au, dassma allei isch und amol chan macha was ma will:

ABER....sobald i allei ins Bett muass denn köhri sacha wo eigentlich gär nid uma sin und i bilda miar zügs i und khöra uf eimol öppert uma laufa in der Stuba etc. etc. gaaaaaaaaaanz schlimm.... jo und darum blibi denn meistens uf bis er hei chunnt oder bin eifach schweiss-gebadet im Bett!!!




****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, im ernscht? villicht kännt sie mini eltere?! haha so luschtig..... dänn isch sie sicher immer in bassi a de fasnacht gsi früehner uuuhh du bisch zürcherin im pass? das bini (zum glück) nöd, hahaaa..... so fies!

@prinzessinn, gaht mer au so! bin extrem freiheitsliebend und bruche au amigs abstand! drum bini au oft allei gsi go reise... das findi super.. han au scho es paar mönät im usland gschaffet und es hät eus eigentlich nie gschadet!



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri: Uii nei, das tönt jo ganz schlimm. Zum Glück isch das bi mir nöd so. Nur am Afang, wo mir frisch zämezoge sind und ich am Obig allei gsi bin, isch es mir glich gange. Ich han no nie im EG gwohnt gha und dauernd en Schatte gseh oder was ghört usw. Aber das isch scho lang verbi. Und ich schlofe genauso guet, ohni ihn.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



bellastella  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri: Also ganz so än Angsthas bini nid, aber i bin au nid gern ellei! Schlafe vorallem nid gern ellei i! Ganz schlim isch weni weiss daser irgendwenn heichunnt, nach de Füürwehr zb. dänn losi immer so mit halbem Ohr öbi d Türe oder s Garagetor ghöre.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Angi, jetzt hesch jo scho wieder e Stärn me!!! Oder???

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Also mine kunnt mi jede Dag vo de Arbet cho abhole Jo guet, wenns bi Eu vo Afang a so gsi isch, bini beruhigt und für Eu gits Phöteli im August

Nö, ha immerno 5 und mehr goht jo nit (zum Glück)

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uiii und ich pfuse oft so guet, dass ich gar nöd merke, wenn er heichunt

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ui bergeri, das hani früehner au gha! bin im parterre ufgwachse und han det 27 jahr gwohnt und i dere zyt isch drümal ibroche worde und immer, wänni allei gsi bin, hani mega angscht gha, han alli läde müesse abelah und liecht bränne lah und han immer züügs ghört, wo gar nöd da gsi isch..... oh je, fühle mit dir mit!



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Jo villicht! Sie goht au hüt no dört an d Fasnacht!
Das isch mir ganz wichtig gsi, das ich Wald ZH nid im Pass han!!!!

@bergeri
Oh nei, das isch jo nid schön, wenn me so Angst het. Ich schlof ohni ihn au schlächter i, aber nume will ich niemerts näbe mir gsphür! Wenn ich vor ihm gang go schlofe ha ich kei Problem, nume wenn er usem Huus isch. Scho komisch...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 262 .. 521 522 523 524 525 .. 623 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.