Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 262 .. 522 523 524 525 526 .. 623 .. 720
jusi  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihihi, bi mir im radio lauft grad d titelmelodie vom baywatch... do chömmä glatt alti erinnerigä uf



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia & nimbini: Ich bin jetzt au Zürcherin...oje...aber han au min alte Heimatort überall dinne stoh und gib au nur de a

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Ha gmeint hesch erst grad s vierte beko. Nei, mehr wie 5 gits glaub nid, do bin ich au froh!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, so cool, ich gange au scho sit jahre det ad fasnacht, isch eifach die bescht bi eus i de umgäbig!

@prinzessinn, ou neeei voll verlore min maa hät zwar nöd züri, aber ich han trotzdem min alet heimatort im pass stah lah... isch mer also au wichtig gsi!



angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
hihihi, bi mir im radio lauft grad d titelmelodie vom baywatch... do chömmä glatt alti erinnerigä uf



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Ha gmeint hesch erst grad s vierte beko. Nei, mehr wie 5 gits glaub nid, do bin ich au froh!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Bi froh, so isch d Sucht nit so offesichtlich

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Oh je willkomme im Club. Mi Maa het zwar gfunde mi Heimatort sigi nid besser (aber sorry dass ich das muess sage, aber wenn me in Basel wohnt und in Basel ufgwachse isch, denn isch alles besser als Züri im Pass z ha) !!!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

genau dia, im klingeli isch immer dr abschluss dört chunnsch au am morgä am 5i/6i no öbbis z ässä über

näi, stimmt scho was du säisch, aber ab und zuä machä mr so ä bebbi-beizä-türli, das wird immer früäh… aber halt scho nit so „club-usgang“…


ach i find das au so schön, wenn mr amigs älläi öbbis machä… bruch das au… drum häi mir au getrennti hobbies… aso ämel ig



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Jo, das chani verstoh. Bi mir isch es nöd soooo tragisch. Aber ich han eifach de drinne wöle ha, wo scho sit so viel Johr drinne stoht.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



bergeri  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Prinzessin: miar züglen im Dezember ina Wohnig im EG, das wird miar jo denn no öppis. chan miar das so gär nid vorstella.

@bellastella: goht miar genau glich.

@Nimbini: bi diar isch ibrocha worda oder drnebet?

@dia: also wenn er dahei isch und z.b. in der stuba am fernseh luaga isch und i gohn allei ins bett denn hani au gär kei problem. aber wenn er nid uma isch denn sins für mi Horrornächt.

I weiss eigentlich gär nid wiso i so Angst han, han nia öppis würklichs schlimms erlebt i han das schu immer kha, schu als Chind im Elterahuus, miar hen as 3 Stöckigs huus kha und mis zimmer isch z'oberst gsi und wenni allei dahei gsi bin und ins zimmer ganga bin hani nümma usa chönna welli so schiss kha han as chönnt una öppert dina si wo i nid khört han....

Oder eimol wo min GG im WK gsi isch und i ihn am Fritig Mittag gfrogt han wenn er hei chäm het er miar gseit erst am Samstig Morga. i am Fritig obet am 10 ins bett so am 11 köhri öppert uma laufa in der stuba und i han miar schu überleit zum unters bett krücha denn ghot tür offa stoht er vor miar, er heg denkt er überraschi mi!! suuuuuuper und i so schiss. i het ihn chönna erschloh




***Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



 1 .. 262 .. 522 523 524 525 526 .. 623 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.