Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 263 .. 523 524 525 526 527 .. 624 .. 720
dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Stimmt, mir sind au scho am 5i am morge im Klingeli go Spaghetti Bolognese go ässe!
Het guet do, het grad wieder e Bödeli gäh!
Do hesch scho rächt, so e Basler-Beize-Tour ka me nume im Kleibasel mache. Sunst hets im Grossbasel nume d Clubs. Aber au die sind nüm so dr Hit wie früener zu mine zyte!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bellastella  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Haha... bergeri, das könnt i gsi si!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



nimbini  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri, ja bi eus händs drümal ibroche! sit dänn händ mir elektrischi läde, wo abe gönd, sobalds dunkel wird! also nöd i de jetzige wohnig, i de alte!



dia

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri
Oh nei, so gemein, dass din GG dir so e Schreck i gjagt het!!!!
Mir isch au mol so öbbis ähnlichs passiert. Er het Nachtdienst ka und ich nimm dr Schlüssel immer usem Schloss. Aber dasmol nid. Ich bi verwache, will ich im Laubegang Schritt ghört han und am Schloss umedreiht wird. Ich bi ganz ruhig im Bett gläge und ha mi nid getraut z schnufe! Denn lütets uf eimol an dr Tür. Oh Gott, ha fast gschraue... Ha denn aber für mi dänkt, dass e Ibrächer sicher nid am 4ri am morge lütet. Ha mi denn getraut durch e Spion z luege und mi GG stoht vorne dra. Super, er het früener us dr Nachtschicht könne heim und ich Idiot ha vergässe dr Schlüssel use znäh!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

no 23 minutä



Seechind84  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Prinzessin: Iiiihhhh, du bisch jetzt Zürcherin?
Ich bin und blibe Thurgauerin. Hät halt au mol was guets wenn me en Usländer hürotet.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



jusi  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@heimatort: aso ig bhalt mi SO-ort au und chum aber si FR no drzuä über...



bergeri  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bellastella:

@Nimbini: Oh mein Gottt, i wär glaub nochem 1. Ibruch schu uszoga....

@dia: chönnti miar genau au so goh....

also i bin au schu mit minem GG ind tüfgarage gfahra denn het er gseit i gohn no schnell in Keller und i bin afang ufa in 1. stock zur wohnig. denn hani off gmacht und gsehn dass dr fernseh lauft. was hani gmacht?.....wieder usa, tür gschlossa und vorna dra gwartet bis min GG chunnt...wo er chunnt frogt er mi: hesch kei schlüssel oder wiso bisch nid ina ganga, han ihm denn gseit dass dr Fernseh lauft und denn seit er: meinsch dr ibrecher luagi no abiz fernseh bevor er öppis chlaut? er het denn eifach vergessa zum abstella....

oder er het au schu spohtschicht kha (vum mittag am 1 bis am obet am 10) und i bin denn am 6i hei und in der stuba het z'liacht brennt, do kriagi amix grad an riiiiiisa schock, drbi het ers eifach vergessa z'löscha.

isch echt schlimm mit miar....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Seechind84: Ich bin ebe kei TG..zumindest nöd uf em Papier...aber ebe...ZH jo au nöd..aber jetzt uf em Papier scho

Aber han no zwei anderi Kantön zur Uswahl

Eh nutzlos, wenn me mich frogt. Ich han zu keim vo dene 3 Heimatort en Bezug.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



jusi  am 16.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@jusi
Stimmt, mir sind au scho am 5i am morge im Klingeli go Spaghetti Bolognese go ässe!
Het guet do, het grad wieder e Bödeli gäh!
Do hesch scho rächt, so e Basler-Beize-Tour ka me nume im Kleibasel mache. Sunst hets im Grossbasel nume d Clubs. Aber au die sind nüm so dr Hit wie früener zu mine zyte!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

hihi, ig iss immer schnäggä, aber diä ächtä



 1 .. 263 .. 523 524 525 526 527 .. 624 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.