Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 264 .. 525 526 527 528 529 .. 625 .. 720 | ||
dia nicht registriert am 19.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @jusi | ||
| ||
jusi am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia: ah, das tönt doch guät und diä weniger höchä schuäh si jo dämfall für ä stadtfüährig grad no perfekt gsi | ||
nimbini am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, hahaaa eigentlich sötted mir für din kater ja kei mitleid ha, häsch en dir ja selber zuezschriibe ;o)! aber hey, hauptsach isch, ihr händs luschtig gha... | ||
angiyves am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: Bäh, Du Armi! Also London, hmm, nei, ha gar nit sooo viel gshoppt. Het nit soviel für mi ka. Chäppi und Schueh hani kauft und es bitz Krimskrams. De Räscht het mi Schatz usgeh Also die berüehmti Oxford-street isch jo gar nüt für mi. Resp het keini Läde für mi. Mir het de Kempton market mega gfalle. Dört hets tolli Sache und tolli Lüt ka! Mega kreativ. Aber au dört hets nit soooo viel für mi ka. Ha glaub e grosse Teil vo mim Gäld für Ässe usgeh Ha in däne 2 Täg 8 Dougnuts gässe und Muffins... Hänn am Schluss sogar no Gäld übrig ka und i ha mi Natel mega günstig flicke lo. Hänn eigentli viel Sache fürd Hochzit wölle kaufe, hänn aber nüt so gfunde. Mir hänn zu viert e mega tolli Zit ka und s Hotel isch de Hammer gsi. D Lüt in Londoon sinn super fründlich und es isch würkli e multikulti Stadt mit vile schöne Ecke und Hüser. Unsere Schwigerdad het sich mega Müeh geh, uns d Stadt zzeige und het mega viel zahlt- voll lieb! Mir sinn denn au buisness clas zruggfloge- das isch mol e Erläbnis! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
nimbini am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hey angiyves, tönt super eue london trip! gäll ich bin au nöd so fan vo de oxfordstreet, in london häts au nöd so würklich mini läde und vor allem nöd würklich mini mode! da gits für mich besseri orte zum shoppe..... | ||
dia nicht registriert am 19.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini | ||
nimbini am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, danke dir! nei mag gar nöd ässe momentan, sit ere wuche hani zwei kg abgnoh, ohni öppis zmache, mag eifach nöd ässe, sind glaubs mini früehligsgfühl! aber mach mir ja eigentlich kei gedanke wäge dem gspräch, chan mich ja eigentlich guet verchaufe.... aber ich han mim maa scho gseit, ich finde au det öppis, woni öppis chan dra ussetze, hihi! | ||
Proeschu am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini | ||
nimbini am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu, ja gäll! und ohni öppis z'mache, sogar min maa hät scho gfrögt, was mit mir los isch, ich ässi so wenig aber ich mag eifach nöd, bin so unruhig die letschte täg und han alles andere im chopf.... hehe ja ich finde eeeeh öppis! ich finde immer öppis *g* aber gwüssi abstrich muess meh ja amigs eh mache.... min perfekt job müessti zerscht no erfunde werde.... | ||
PrinzessinN nicht registriert am 19.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Drucke dir d Düme, dass de Job öppis für dich isch und ohni allzu grossi Abstrich. Ich finde jo eigentlich, dass en neue Job "besser" söt si als de alti...das heisst gar kei Abstrich | ||
1 .. 264 .. 525 526 527 528 529 .. 625 .. 720 |