Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 264 .. 525 526 527 528 529 .. 625 .. 720
dia

nicht registriert

am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Jo danke, mir häns glich guet ka (und lustig)
Mir hän am 9i scho e apero ka, denn hets e stadtfüehrig gä (sind z basel bliebe) und sind denn in schlüssel zunft go ässe! Alles tip top gsi, usser s wätter! Jänu, je spöter es worde isch desto weniger kalt ha ich ka...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: ah, das tönt doch guät und diä weniger höchä schuäh si jo dämfall für ä stadtfüährig grad no perfekt gsi



nimbini  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hahaaa eigentlich sötted mir für din kater ja kei mitleid ha, häsch en dir ja selber zuezschriibe ;o)! aber hey, hauptsach isch, ihr händs luschtig gha...

ich fühl mich hüt wie vom laster überfahre, bin geschter scho de ganz tag dehei gläge, es gseht so us, als wär mini bronchitis wieder zrugg, woni vor eme monat wäge dem blöde business-trip nöd uskuriert han! huere mischt.... zudem sötti au no mini täg übercho!

und am 4i hani no es vorstelligsgspröch, passt ja mal wieder! also duume drucke, wär de hammer wänns würdi klappe bi dere bude, dänn chönnti wieder mit mim beachcruiser go schaffe gah



angiyves  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@angiyves
Und wie isch din london trip gsi? Hets dir gfalle, hesch vill gshoppt??

Allene e guete mäntig! Gähn, hicks, mine ka nur no besser wärde...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Bäh, Du Armi!

Also London, hmm, nei, ha gar nit sooo viel gshoppt. Het nit soviel für mi ka. Chäppi und Schueh hani kauft und es bitz Krimskrams. De Räscht het mi Schatz usgeh Also die berüehmti Oxford-street isch jo gar nüt für mi. Resp het keini Läde für mi. Mir het de Kempton market mega gfalle. Dört hets tolli Sache und tolli Lüt ka! Mega kreativ. Aber au dört hets nit soooo viel für mi ka. Ha glaub e grosse Teil vo mim Gäld für Ässe usgeh Ha in däne 2 Täg 8 Dougnuts gässe und Muffins... Hänn am Schluss sogar no Gäld übrig ka und i ha mi Natel mega günstig flicke lo. Hänn eigentli viel Sache fürd Hochzit wölle kaufe, hänn aber nüt so gfunde.

Mir hänn zu viert e mega tolli Zit ka und s Hotel isch de Hammer gsi. D Lüt in Londoon sinn super fründlich und es isch würkli e multikulti Stadt mit vile schöne Ecke und Hüser. Unsere Schwigerdad het sich mega Müeh geh, uns d Stadt zzeige und het mega viel zahlt- voll lieb! Mir sinn denn au buisness clas zruggfloge- das isch mol e Erläbnis!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey angiyves, tönt super eue london trip! gäll ich bin au nöd so fan vo de oxfordstreet, in london häts au nöd so würklich mini läde und vor allem nöd würklich mini mode! da gits für mich besseri orte zum shoppe.....

aber wichtig isch,d ass ihr e gueti zyt gha händ!



dia

nicht registriert

am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Ich bruch kei mitleid, wie du seisch, ich bi jo sälberschuld! aber wenn ab de 9i allbot e apero git, denn kunnts automatisch so use. (usser ich hät m e wasser gno)
Ich druck dir ganz fest dr dume am 4ri und hoff, dass es mit em neue job klappt. Duesch dir übere mittag öbbis guets (mc donalds, starbucks oder was au immer) denn bisch wieder chli ufgstellter und schmeissisch das vorstelligsgspröch mit links...

@angiyves
Schad hesch nid so vill gfunde, aber dim portemonnaie hets sicher au guet do! Das müesst mir mol passiere...
Kleider kauf ich au sälte in london i, usser A&F. Bi eher dr assecoirs käufer, mit täsche, schueh oder schals...
Cool, erstklass, das möcht ich au mol..

[ color=purple]....unser Traumtag war am 21.5.2011...[/color]



nimbini  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, danke dir! nei mag gar nöd ässe momentan, sit ere wuche hani zwei kg abgnoh, ohni öppis zmache, mag eifach nöd ässe, sind glaubs mini früehligsgfühl! aber mach mir ja eigentlich kei gedanke wäge dem gspräch, chan mich ja eigentlich guet verchaufe.... aber ich han mim maa scho gseit, ich finde au det öppis, woni öppis chan dra ussetze, hihi!



Proeschu  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Wow, 2kg i einere Woche! Ich möcht au mol so Früehligsgfühl ha wie du
Aber mini Düme hesch, be gspannt öbd öppis fensch zom ussetze

@Dia
Ou, ich ha aso au kei Mitleid met der aber froie mich met der, dass es guets Weekend gha hesch!

@Angy
Wow, sooooo vell gässe? Ond jetzt machsch weder all Tag Sport, oder duesch di nochchli erhole vom London-Trip?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja gäll! und ohni öppis z'mache, sogar min maa hät scho gfrögt, was mit mir los isch, ich ässi so wenig aber ich mag eifach nöd, bin so unruhig die letschte täg und han alles andere im chopf.... hehe ja ich finde eeeeh öppis! ich finde immer öppis *g* aber gwüssi abstrich muess meh ja amigs eh mache.... min perfekt job müessti zerscht no erfunde werde....



PrinzessinN

nicht registriert

am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Drucke dir d Düme, dass de Job öppis für dich isch und ohni allzu grossi Abstrich. Ich finde jo eigentlich, dass en neue Job "besser" söt si als de alti...das heisst gar kei Abstrich

Und cool wegem Abneh...bi mir isch es eher umgekehrt...ich han wos so chalt gsi isch dauernd Hunger gha...und han nöd möge nur es Salötli mampfe...und das het sich jetzt au uf de Woog bemerkbar gmacht...aber eher negativ, als positiv

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 264 .. 525 526 527 528 529 .. 625 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.