Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 264 .. 526 527 528 529 530 .. 625 .. 720 | ||
nimbini am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, yep, da häsch du natürlich rächt! aber ich säge immer, alles chan eh nöd zu 100% passe, irgendwas gits immer, wo meh muess abstrich mache, seigs de weg oder de lohn oder was au immer.... de perfekti job gits nur sälte! ich gang mal devo us, dass ich de abstrich bim lohn wird müesse mache, aber de weg würd mich defür wieder entschädige, tuen immer chli pro und contra abwäge..... | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 19.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jo luegsch Mol wegem Job...luege kostet nüt und viellicht passts jo trotzdem. | ||
nimbini am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, ou das sich scho morn? dänn wünschi dir i dem fall alles gueti für morn und dass wenig schmerze häsch! und hey, isch es bi dir amigs nöd au so, dass wänn nöd muesch go schaffe, es mit em ässe besser gaht? ich nimm amel immer ab, wänni dehei bin und nöd is büro muess.... | ||
jusi am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) angiyves: abgseh vo dr "schlächtä" shopping-usbüti tönts trotzdäm nach mä tollä weekend in london hihi, und chli ässä isch jo au toll... | ||
Proeschu am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @PrinzessinN | ||
nimbini am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @jusi, danke dir vielmal! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 19.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Also bi mir isch es nöd immer schlimm, wenn ich daheime bin. Wenn ich nämlich beschäftigt bin und unterwegs bin, denn issi nöd viel. Aber wenn ich z.B. bi mim Mami daheime bin, denn woti die ganz Zit mampfe...drum findis amigs besser im Gschäft...do iss ich nie was...ussert zMittag. | ||
PrinzessinN nicht registriert am 19.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Proeschu: Ich han glaub für all Sportarte, wo ich betriebe, es schöns Outfit | ||
angiyves am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Jo so Kleider technisch ischs gar nit mins. Aber es isch süscht eifach toll gsi. Het süscht cooli Sache und Lüt wos do nit het/git. Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 19.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: Jo bi scho froh, hämer no was übrig. Hät eh nit soviel könne kaufe, da mi Schatz jo zuegschlage het Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
1 .. 264 .. 526 527 528 529 530 .. 625 .. 720 |