Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 264 .. 526 527 528 529 530 .. 625 .. 720
nimbini  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, yep, da häsch du natürlich rächt! aber ich säge immer, alles chan eh nöd zu 100% passe, irgendwas gits immer, wo meh muess abstrich mache, seigs de weg oder de lohn oder was au immer.... de perfekti job gits nur sälte! ich gang mal devo us, dass ich de abstrich bim lohn wird müesse mache, aber de weg würd mich defür wieder entschädige, tuen immer chli pro und contra abwäge.....

ou ehrlich? das isch dänn blöd wägem gwicht! wobi jetzt wirds ja wärmer, wirsch dänn nöd au chli aktiver? ich merks extrem, dass ich nüme mag en ganze sunntig dehei uf em sofa umetummle, bin eifach zu chribbelig momentan und es macht mich schier wahnsinnig und drum chumi ebe au fascht nöd zum ässe.... mis joghurt mid e erdbeeri staht au immer no uf em pult, ich glaube, das wird jetzt halt eifach min zmittag!



PrinzessinN

nicht registriert

am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo luegsch Mol wegem Job...luege kostet nüt und viellicht passts jo trotzdem.

Das isch halt so...ich han im Winter eher chli Müeh mit MB. Aber ich denke, jetzt wos denn wärmer wird, chani das scho wieder umsetze. Au woti meh Bewegig i mis Lebe bringe. Sobald ich mich vo minere morgige OP erholt han, woti mich wieder chli meh bewege...han am Fritig es Jogging-Outfit postet (me mues jo guet usgseh bim Spörtlere)...d Velo-Sache sind au parat...es stoht eigentlich nüt meh im Weg...ich mues denn nur no go

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ou das sich scho morn? dänn wünschi dir i dem fall alles gueti für morn und dass wenig schmerze häsch! und hey, isch es bi dir amigs nöd au so, dass wänn nöd muesch go schaffe, es mit em ässe besser gaht? ich nimm amel immer ab, wänni dehei bin und nöd is büro muess....



jusi  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves: abgseh vo dr "schlächtä" shopping-usbüti tönts trotzdäm nach mä tollä weekend in london hihi, und chli ässä isch jo au toll...

nimbini: toi, toi, toi hüt am 4i! hoff es passt dir "alles"

prinzessinN : alles guäti für d OP… hoff isch nüt schlimms…



Proeschu  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
was hesch denn du morn för en OP?
Fende das loschtig, dass du der es Sport-Outfit kauft hesch.. ich dänke amigs, wenn ich gange go Velo fahre ond mich vorher im Spiegel aluege "oje, hoffentli gseht mich niemert"

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, danke dir vielmal!



PrinzessinN

nicht registriert

am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Also bi mir isch es nöd immer schlimm, wenn ich daheime bin. Wenn ich nämlich beschäftigt bin und unterwegs bin, denn issi nöd viel. Aber wenn ich z.B. bi mim Mami daheime bin, denn woti die ganz Zit mampfe...drum findis amigs besser im Gschäft...do iss ich nie was...ussert zMittag.

@all: Danke, ich hoffe au, dass ich nöd gross Schmerze wird ha

@Proeschu: Ich han e Nasescheidewandverkrümmig...das wird jetzt operativ korrigiert. Hoffe eifach, dass es nochher besser isch. Aber bis jetzt hani nur positivs ghört vo Lüt, wo das au gha hend und die glich OP gmacht hend. All seget, sie chönet jetzt viel besser schnuufe und de Unterschied segi extrem.


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: Ich han glaub für all Sportarte, wo ich betriebe, es schöns Outfit

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



angiyves  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
hey angiyves, tönt super eue london trip! gäll ich bin au nöd so fan vo de oxfordstreet, in london häts au nöd so würklich mini läde und vor allem nöd würklich mini mode! da gits für mich besseri orte zum shoppe.....

aber wichtig isch,d ass ihr e gueti zyt gha händ!

Jo so Kleider technisch ischs gar nit mins. Aber es isch süscht eifach toll gsi. Het süscht cooli Sache und Lüt wos do nit het/git.


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 19.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@angiyves
Schad hesch nid so vill gfunde, aber dim portemonnaie hets sicher au guet do! Das müesst mir mol passiere...
Kleider kauf ich au sälte in london i, usser A&F. Bi eher dr assecoirs käufer, mit täsche, schueh oder schals...
Cool, erstklass, das möcht ich au mol..

[ color=purple]....unser Traumtag war am 21.5.2011...[/color]

Jo bi scho froh, hämer no was übrig. Hät eh nit soviel könne kaufe, da mi Schatz jo zuegschlage het

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 264 .. 526 527 528 529 530 .. 625 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.