Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 388 .. 720
Stella83

nicht registriert

am 05.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das glaub ich dir. Ich vermiss meinen alten Beruf (med. Praxisassistentin) manchmal auch total

Aber hier hab ich halt schon mehr Vorteile, auch wenn der Lohn nicht so passt. Kann meine beiden Hundis den ganzen Tag bei mir haben

Wünsch dir auf jeden Fall viel Glück livipivi. Denk an dich

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



Lerch  am 05.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Stella: Tolles Bild!!

@livipivi: Toll! Ich drücke die Daumen, dass es für dich gut läuft (wie auch immer dann...)
Manchmal muss man Wege gehen, die einem auf den ersten Blick nicht so gefallen.

Apropos Zahni, da war ich heute auch (wieder!!) Irgendwas mit der Füllung war nicht gut und er musste extrem viel Betäubungsmittel brauchen zum neu füllen. Jetzt habe ich A tierisch Schiss vor den SZ beim Aufwachen (war schon letztes Mal so-dieses Mal habe ich gar doppelte Ladung gekriegt) B dass es nicht gut wird (Spätestens am 1. Oktober möchte ich wieder anständig Fleisch essen können)



dia

nicht registriert

am 05.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi

Und wie war dein Vorstellungsgespräch???
Ich hoffe gut und deine Erwartungen haben die erfüllt!
Ich wünsche es dir soooo...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Schlumpf79  am 05.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: wie esch sVorstelligsgspräch gange?? Darfi frage bi welem Zahni dech vorgstellt hesch? Gern au per PN! Schaffe ja au in LU!

Griässli

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



livipivi

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hi Mädels, also ich war dort und es war halt- wieder Zahnarzt- wie immer! Er war zwar nett und die Praxis ziemlich schön, aber ich weiss nicht- er hat gefragt ob ich mal einen Tag schnuppern kommen will. Bin so wahnsinnig unsicher- irgendwie kann ich mir gar nicht vorstellen wieder als PA zu arbeiten. Nur schon die Arbeitszeiten- da hab ic wieder fast keine Freizeit zum joggen und so...., andersseits ist der Lohn wieder besser..., jedoch hat ja mein Chef angedeutet das er die Möglichkeit hat jetzt neue Jobs zu schaffen und mich unbedingt behalten will, da er so zufrieden ist und gerne mit mir zusammenarbietet- da wäre evtl. Fixlohn auch möglich- dann würde ich auch gerne hier bleiben....

Ich glaube ich muss auf diese Möglichkeit warten und zuerst schauen ob sich da was ergibt- deshalb muss ich dem Zahni absagen.... oder was meint ihr?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Schlumpf79  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Och Livipivi, blödi Situation!! Ech weiss nid was der rate! Das metem Probeschaffe, isch glaub "normal" bede Zahnis, obwohl echs e Witz fende! Dr Lohn esch halt scho au es Argument, aber au das wo der din Chef gseid het! Aber Frag esch halt au, öbs de werkli besser esch, au Lohnmässig! Wenn mueschem Bscheid gäh?


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



livipivi

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja ich sött hüt alüte wegem Probeschaffe.., min Chef isch erst ende Sept. wieder da zum das bespreche und irgendwie wett ich ebe warte was det usechunt. Glaube PA -Job chönt ich ja immer wieder einä finde..., a dem liets ja ned Ach weiss au ned- ich wett ebe de vo gest au ned hiehalte, wenn er uf mich setzt und ich au na go schnuppere gange und nacher gliech absägä isch ja au scheisse...., kei ahnig!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Aso ich weiss ned... wie secher esch denn das met em noie Job bi dim jetztige Arbeitgeber? Wie gsehts denn us metem Lohn? Met de Arbeitsziite? Fende das muesch ebe scho chli abwööge..... ond so wie du schriebsch, hesch wohrschindli au chli Respekt devor, weder i din alte Bruef zrogg z'go.... aber ich säge glehrt esch glehrt! Ond ich cha mer ned vorstelle, dass sich sooooo vell gändert hed sit du vo dim Bruef weg besch, oder??
Chasch jo mol öppis abmache zom schnoppere, denn weisch, öbs der dete wörd gfalle, au met de andere, wo dete schaffed... ond öber alles no es paar Mol schlofe..... Nehme jo ned a, dass du ehm ines paar Täg scho muesch Bscheid geh, oder?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ach livipivi, ich würd am zahni absäge, du bisch ja gar nöd begeisteret und willsch ja au nüme zrugg uf din alte bruef, drum würd ich's si lah! würd mich witerhin uf bürojobs bewerbe und erwähne, dass du im oktober mit de handelsschuel afangsch.... und dänn würdi mal mit dim chef rede ändi september... wobi, ehrlich gseit glaub ich nöd, dass da was gschieds useluegt, also ich känn din chef nöd, aber ich känne die viele leere versprächige wo chefe immer mached, wänn sie merked, dass gueti lüüt dra sind zum abspringe... ich druck dir aber alli duume, dass er dir es guets agebot wird mache und suscht bini überzügt, dass wänn du mit de handelsschuel afangscht, du bald öppis neus findsch.....

@me, ich han wieder mal gröber de aschiss! bin geschter zwei stund mit minere arbeitskollegin im mittag gsi und ihre gahts genau glich wie mir... sie isch eigentlich i de gliiche situation, ghürate, möcht gern chind.... eigentlich hämer beidi welle da usharre bis mir family überchömed, aber jetzt hämer beidi so dermasse de aschiss...... isch irgendwie no beruhigend, dass ich nöd allei bin im büro mit dem problem! ich sött jetzt halt eifach mal no mis dossier aktualisiere und es paar bewerbige uselah... s'einzig problem isch, dass mini asprüch mittlerwile relativ höch sind und ich genau weiss, was ich ebe nöd will.... jä nu, kommt zeit, kommt rat!



livipivi

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Proeschu, ja er müests ebe scho gli wüsse, er brucht dringend öper und wenn ich ihn hiehalte und denn absägä isch er am Arsch...
nei gänderet het sich ned viel- das isch viellicht au s Problem. Das mit em Job da isch na alles i de Sterne, aber wenns e Möglichkeit git wärs Hammer. Und ich fange jetzt denn d Handelsschule a und denn wieder in alte Job wo ich das ned chan awende isch ebe au dämlich
Irgendwie streubt sich alles i mir gege PA..., ned de Bruef an sich, aber die Momentani Situation

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 388 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.