Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 265 .. 528 529 530 531 532 .. 626 .. 720
nini  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini, oje ich wünsche dir gaaaanz gute Besserung! Ruh dich schön aus!! Und ich drücke dir ganz fest die Daumen, dass es mit dem Job klappt!!

***17. August 2013***



angiyves  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
guete morge ladies

ich liege doch tatsächlich scho wieder im bett! nachdem ich so/mo scho nöd zwäg gsi bin, hani geschter abig au no fieber übercho ich dänke, es isch wieder bronchitis, wil ich mich ja vor eme monat nöd han chönne uskuriere, wil ich ja han müesse uf london... ou mann, mega müehsam! han scho sit jahre kei fieber meh gha... hüt morge isch aber scho chli besser, schlafe isch ebe doch die bescht medizin...

bim vorstelligsgspräch geschter hani mich dänn au rächt müesse zämeriisse und mini stimm hät au fascht verseit! isch eigentlich no guet gange, aber so richtig ischätze chan ichs nöd... die 3 mönät kündigungsfrischt händ ihne gar nöd gfalle (chans zwar nöd verstah, isch doch hüt gang und gäb) und bi mim lohn händs au chli müesse schlucke, han aber gseit, dass ich natürlich bereit bin zum ihne entgäge cho, dänn de super arbeitsweg vo 5 minute entschädigt mich ja au mega.... sie gäbed mir bis ändi wuche bscheid, ob ich zume zweite gspräch chan cho oder nöd... bin gspannt!

liebe grüessli us em bettli
nimbini

Gueti Besserig und *Dumedruck*!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nini und angiyves, ich danke eu vielmals!



dia

nicht registriert

am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Oh je du armi, ich wünsch dir ganz gueti Besserig und dass de gli wieder fit wirdsch. Isch scho müehsam, wenn me so öbbis die ganz Zyt mit sich umeschleift und nie ka richtig uskuriere!
Denn hoff ich, dass sie sich für di entscheide, 5min Wäg isch jo traumhaft!!!
Ich ha kei Kater me, aber bi immerno müed. Hän gestert Zoobe no Sitzig ka im Gschäft. ääähhhh!
Ich bruch scho 2 Däg zum mich regeneriere nach somene Obe...

Bi froh, wenn wieder Fürobe Zyt isch...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Hochzeitsbraut11

nicht registriert

am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nimbini: Guati Besserig und Düma sind fescht druckt!!
Grüassli

------------------------------
11.02.2011 - zivile Hochzeit / Winterhochzeit 2012 folgt :-)
Unser grösstes Wunder: 7. März 2011



nimbini  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, danke dir vielmal! ja wär mega cool, wänns würdi klappe, de job bringt zwar nöd viel neus für mich mit, aber sie heiged immer gnueg arbeit und das isch mer ja extrem wichtig, zudem isch d'bude eifach top und wär eifach mega, wänns würdi klappe...

ja isch echt müehsam, wänn nöd chasch uskuriere, vor allem so e bronchitis chan ja schnäll emal chronisch werde, drum muess ich scho chli ufpasse....

hihi guet dass din kater weg isch! aber gäll, mir sind au nüme 20i, ich bruche amigs e gueti wuche, zum so öppis wegzstecke, haha mir werded alt....

lg



nimbini  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

danke vielmal hochzeitsbraut!



dia

nicht registriert

am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Stimmt, has au scho dänkt, dass ich keini 20 me bi! Oh je, jetzt wärde mir wirklich langsam alt!!

Gniess dini Zyt deheim, so ab und zue find ich krank sie no ganz schön. Ufem Sofa ume liege, jede scheiss im Tv luege und immer wieder e schlöfi mache...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: i wünscha diar au a guati Besserig und drucka diar au ganz fest Düma.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, scheissegal, ich han mich no nie so guet gfühlt wie jetzt! drum würdi gar nüme welle 20i si ja ich gnüss es, hoffe eifach, dass de hueschte nahlaht und s'fieber nüme chunnt, dänn passt das scho....

@bergeri, danke dir au vielmal!

mädels, ich muess es jetzt eifach mal wieder säge, ich find eu eifach super! isch so schön, wie meh mit eu immer alles chan teile.. ich wär eigentlich mal defür, dass mer es riese forums-träffe organisiered, schwiiz wiit und alli händ dänn so namenstäfeli a mit ihrne nicks, wär doch meeega cool.....

lg nimbini



 1 .. 265 .. 528 529 530 531 532 .. 626 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.