Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 266 .. 530 531 532 533 534 .. 627 .. 720
bergeri  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

also das mitem Forumstreff find i au super und i wär au drbi (falls miar as Datum finden wo passt).

wär würkli cool eu alli mol kenna z'lerna.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mädels ich glaubs nöd! die bude, woni geschter gsi bin, hät mer scho aglütet, sie hät gmeint, sie heig nüme welle warte bis ändi wuche zum mir bscheid gäh! sie sind begeisteret gsi vo mir und würded mich gern zume zweite gspräch ilade... aaaaber mini kündigungsfrischt seig natürlich scho nöd eso ideal und au bim lohn müessed mer nomal über d'büecher! aber wüssed ihr was? für die bude isch mer das no egal, ich han scho immer welle zu dere bude.... die isch hammer und sie hät gmeint, ich passi voll i ihri philosophie ine und das seig ihne extrem wichtig.... juhuuuu! also witerhin duume drucke, dass mer eus bim lohn findet....

lg nimbini



jasi86  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

I druck der Dume....Wenn isch s 2. Gspröch?So cool....



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



sniffi  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Nimbini

Das tönt ja total cool - ich drucke Dir ebefalls dä Duume, dass äs klappet!! Ja Du, wenn isch s'zweite Gspröch? Mit dä Chündigungsfriste chasch ja au nöd viel mache, isch ja vorghe vom Arbetgeber......

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jasi und sniffi, danke eu! am nächste mäntig hani s'zweite gspräch, so dass es allefalls grad no langed zum künde de monat ja mol, mängisch laht sich ja scho no chli was verhandle bi de kündigungsfrischt! ich han jetzt drü mönät und ich red mal mit em chef, ob ich allefalls en monat früehner chan gah! wil rein vo de arbeit her hani e kollegin, wo mini stv chan mache, hät sie ja letscht jahr vier mönät für mich gmacht und sie chönd grad no ein monat lohn spare, ich muess es ihm halt dänn eso verchaufe... ich gib uf all fäll alles! die bude wär echt top!



bergeri  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So cool, Nimbini. I drucka diar witerhin beidi Düüma. Hoffa für di dass es klappet. Was wärs denn genau für an Job?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nini  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Nimbini, ich gratuliere scho mal zum 2. Gspräch! Isch doch super!! Druck dir dä Dume das ihr eu bim Lohn finded. Genau, zeigsch dim jetztige Chef d Vorteil uf, dänn chunt er dir vilicht scho entgegä! Toitoitoi!

***17. August 2013***



nimbini  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri und nini, ich danke eu! bin grad total us em hüüsli!

@bergeri, also jobmässig isch es eigentlich nöd viel neus für mich, hani alles au scho gmacht, aber d'firma isch rächt cool, es mega bekannts brand! ich sägs eu dänn, wänn ich weiss, obs klappt hät, was es für e bude isch



laluna1712  am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: fängt die Firma mit G an???



dia

nicht registriert

am 20.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Hey so cool, das isch jo schnäll gange!! Super, denn sind sie wirklich begeisteret vo dir. Und wenn sie di unbedingt wän, denn kömme sie sicher au bim Lohn chli entgäge!
Druck dir dr Dume!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 266 .. 530 531 532 533 534 .. 627 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.