Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 268 .. 533 534 535 536 537 .. 629 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Jo das isch amigs verruckt, wie günstig die gliche Produkt i de USA sind.
Hey du hesch immerhin e Putzfee...ich mues alles selber putze. Und ehrlich gseit mag ich im Moment gar nöd. Min Ma het zwor gmeint, ich heg doch erst putzt...aber ich finde, am Samtig müessti suge. Mol luege, ob ich das schaffe...sust lohnis halt si.

Bin aber froh dass ich mini Wohnig für mich allei ha. Denn chani tue und mache, was ich wot.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ja da häsch wohl rächt, isch eigentlich scho no edel und ich gnüss es ja au! aber isch mer glich irgendwie chli unagnehm, wänn ich dehei bin! suscht gsehn ich sie ebe nie... du wänn nöd magsch suuge, dänn lahsch es lieber oder drucksch de staubsuuger dim maa id finger, er söll dir guet luege und dich e chli verwöhne



PrinzessinN

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo, de Arm. De mues scho für mich koche
Er macht das scho guet...und sust gits au schlimmers...wenn me nöd mag, denn mag me nöd.

Und ich chan dich verstoh. Fänds au nöd so lässig, wenn d Putzfee bi mir wär und ich mich nöd würklich frei bewege chönt.

Ich glaub, jetzt gohni paar Serie go luege..me mues sich jo irgendwie beschäftige

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ja das isch scho guet, er söll dir nur chli guets tue ;o) und ja, wänn nöd zwäg bisch, muess d'wohnig au nöd picobello dri gseh, da hät ja jede verständnis, gäll....

ja serie luegi dänn am nami! geschter hani sicher 10 verschiedeni folge vo how I met your mother gluegt



PrinzessinN

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich han ebe no GZSZ und Alles was zählt zum Lüge

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ah das isch au super! ich luege dänn am nami uf em passion d'folge vo hüt abig



orchidea  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ PrinzessinN & nimbini: wünsche euch gueti Besserig!!
Also au wenn krank sii ned so toll isch, beniid ich euch 2 trotzdem...würd doch viel lieber serie luege als schaffe



dia

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Das isch scho so, dass es in dr USA vill billiger isch. Aber ich nimm die Produkt scho sit über 3 Joor. Am Afang ha ich au super Hut ka, aber jetzt leider nüm so...
@jusi
Klar, hüt gits nüd me gratis!!!!
@angiyves
Hihihihi, wo ich hüt ins Gschäft ko bi ha ich so müesse lache!!!! Mir hän a jedem Schalter neui Sicherheitsblätter beko. Was me muesss mache wenn me überfalle wird... Also, kum lieber nid!!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@angiyves
Hihihihi, wo ich hüt ins Gschäft ko bi ha ich so müesse lache!!!! Mir hän a jedem Schalter neui Sicherheitsblätter beko. Was me muesss mache wenn me überfalle wird... Also, kum lieber nid!!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Pah! Kei Problem! Jetzt bini grad so in Stimmig!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhhh bi mir im Gschäft isch soooo laaaaangwilliiiiig!
Wo sind ihr au alli???

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 268 .. 533 534 535 536 537 .. 629 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.