Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 269 .. 535 536 537 538 539 .. 630 .. 720
dia

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oooops Rezeption mein ich!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jasi86  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia 50 % Reception und 50% Service.

Nur so als Bispiel.
Vor 2 Wuche am sunnti ha i so en Typ am Telefon ka wo gfroget het öb d Frau XY scho do seg; und i so nei mer hend kei Reservierig uf dä Name; und er so aber Sie heg ihm gseit das Sie sech dött wend treffe well ehre Maa seg uf gschäftsreis und so wieter und so fort... Er het mer ca 10 min sini Affaire erklärt... I ha nüm chöne...




...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



Vikunija  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich bin au chrank dihaime!
Bi scho sit am letschte Do chrank. Ich bin denn aber dummerwis am Samschtig mit minere Familie go brunche, ha dänkt s isch jo abgmacht und sie wohned ja all 1,5 h vo mir weg, das gaht scho biz zmörele, isch ebe auna zum min Geburi nahfiire gsi. Aber es isch mer denn doch chli zu viel worde und am Abig hanis schwer gmerkt. Bin denn aber nachdem ich de Rescht vom qweekend wüki garnüt gmacht han am Mäntig go schaffe ( han so viel momentan) Han mi denn aber glich schnell bim Arzt agmeldet, han dänkt de chan mer öbbis geh das ich schneller wieder ganz fit bi..

De het mi denn aber recht zämegschisse, ich müss sofort wieder haim und Antibiotika ne.. Ups.
Naja, jetzt gahts wieder chli besser, aber bi scho recht tot gsi.
Kenns also Nimbini
Han au nöd gross ins Internet möge, de grelli Bildschirm uf mis suscht scho Chopfweh.. grrr
aber jetzt hets mi glich biz wunder gna was bi eu so lauft und gaht.



dia

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jasi
Hahhahahaha, so cool...
Find so Gschichtli immer so spannend und amüsant!
Do muesch au guet s lache könne verstecke... hihihi... ich hät glaubs au nüm könne!
Dass dä das no erklärt wie sini Affäre isch

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jasi86  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija... oh nein aber i kenn da mini familie wohnt 2 bis 2.5 stund entfernt und wenn mer denn scho mol döt ane goht bisst mer uf d zäh.... Der natürli au guäti Besserig....


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



nimbini  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, neeeeei vo dem händ ihr no nie öppis ghört! känn ihn erscht sit ere wuche und es tuet mer soooo guet, mit ihm chli maile! eigentlich hämer morn welle go zmittagässe, aber jetzt hani müesse absäge, schisst mich schööööön a ja han bis morn no z'zügnis und muess über s'weekend no s'bett hüete und sött am mäntig wieder chönne go schaffe, mit de medis wird das wohl gah.....

@jasi, gnüss es bi dem schöne wätter!

@vikunija, oh je, du au! was häsch dänn du? ich han e bronchitis und halsentzündig, bin ebe am mäntig au no go schaffe und am abig hani fieber gha! de arzt hät mer jetzt hüt no bluet gnoh, wil ich ja erscht vor eme monat bi ihm gsi bin i dem fall wünschi dir au gaaaanz gueti und schnelli besserig, liidensgnossin!



nimbini  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jasi haha isch ja au geil! wo schaffsch dänn du? villicht bruchi dänn au mal es zimmer bi dir für mini affäre, hihi! nei nei spass beiseite



jasi86  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia.. i ha d hand über s telefon gleit und probierts lache z underdrücke aber es het ned würkli funktioniert..



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



jasi86  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

I schaffe z Fribourg imne Hotel. Du chasch gern es Zimmer buäche aber bitte mit dim Maa

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



dia

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh je Vikunija, ich wünsch dir au gueti Besserig!
Mi hets scho lang nüm so fest ins Bett ghaue... (uiiii Holz alänge)
so doof bi däm schöne Wätter müesse deheim z si... Ok, schaffe isch au ziemlich scheisse bi däm Wätter...

@nimbini
Hahaha, dä hesch nonig lang??
Das isch jetzt ächt doof, dass de immerno s Bett muesch hüete... sunst hätsch jo dini türkis Pumps könne usfühere. Schad! Oder ächt besser guet??? *chch*

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 269 .. 535 536 537 538 539 .. 630 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.