Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 269 .. 536 537 538 539 540 .. 630 .. 720
nimbini  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh scheisse jasi, fribourg liit mer ja so gaaaar nöd am weg *g*

@dia, hihi nei, isch no gaaaaanz frisch! ja gopf, genau das hani eigentlich plant gha, han welle mini türkis pumps alege.... jetzt müend die bis am mäntig im schrank bliebe, aber dänn ziehn ichs a, wil dänn triff ich ihn glich *freu*! hehe und jaaaa ich han mer au scho überleit, ob das ächt es zeiche isch, dass ich chrank in, damit ich kei seich mache scheisse, häsch mich vooollllll ertappt



dia

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Ich kenn di doch langsam....
Egal, denn wünsch ich dir am Mäntig vill Spass und luegsch, dass dini Früehligsgfühl im Griff hesch! Und vergiss d Zyt nid um z stelle...hehehe

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Boah mir isch soooo schlächt! Ha 2 shötli trunke (mit vodka und erdbäär), e rise Osterhas us wisser Schoki , 5 Shrimps, Pommes und scho Gutzi zum Zmorge

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jasi86  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves....Do wär mer au schlecht worde....


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



dia

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mmmhhhh also bi de Shötli wär ich au gärn drbi gsi!!
Aber s andere wär mir au z vill gsi...
Ich hät jetzt Lust uf e kalts Whisky Cola!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, haha scheisse, ich bin voll durschaubar *g* ja ich gib mer müeh, chan aber nöd verspräche, dass ich die cheibe früehligsgfühl chan zügle, wänn de mich soooo umgarnt ou im ernscht, isch das weekend zytumstellig? das hetti voll vergässe....

@angiyves, oh gott, mir isch scho vome mini-mohrechopf schlächt, mag sit drü täg chum meh was ässe und jetzt chunnsch du no mit dinere frässorgie hine füre



Vikunija  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini, ja ich han ziemli s gliche, chunt eifach na en Bakterielle Infekt ( vo dem merk ich nüt i dem Sinn, und drum wohl d Antibiotika) und Kopfweh hinzue, defür hani kai Fieber...

Ja isch doof bi dem Wetter, aber wie du saisch Dia, schaffe bi dem Wetter isch ja au doof.

Ich wickle mich jetzt denn aber ine Wulledecki und gang biz uf de Balkon in Liegestuehl, chli frischi Luft brucht mer ja glich.

@ Angi: Ui, das ischisch du zum Zmorge?! Und s Mittag usgloh?
Ja Prost, da wärs mer glaub au schlecht. Aber hmmmm, das alles hani also au sehr gern! Eifach nöd so gmixt



dia

nicht registriert

am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Isch scho schön nach so langer Zyt (du bisch jo au scho ewigs mit dim Maa zäme, gäll) z umgarnt wärde. Möcht das au wieder mol... hihi
Mi Maa seit mir amigs scho wie toll ich usseh, aber nach 11.5 Joor isch das scho nüm so prickelnd wie am Afang...
Aber e Affäre könnt ich doch nie ha! Do bin ich z prüd und lieb mi Maa doch zuuuu fest!!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@vikunija, ui nei, mir zwei! chans ja nöd si.... ja bi mir isch es au nur bakteriell htä er gmeint, aber ich muess luege, dass es nöd en virus wird und drum muess ich, wänni wieder uf de bei bin, nomal go bluet gäh.... ja ja super, gäll! also heb dir sorg und gnüss d'sunne!



nimbini  am 22.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja ich gnüss es mega! min maa seit mir das amigs au, aber es isch au schön, wänn mehs mal vo anderne manne ghört! ich liebe min maa au über alles, aber chli fremdflirte und so isch ebe scho no cool! han früehner fremdgeher au immer mega verurteilt, mittlerwile dänki aber nüme soooo krass drüber.... weiss au nöd, ob ich min maa würdi verlah, wänn er mich würdi betrüge! früehner hani immer gseit, er chan grad uszieh, aber hüt würd ich glaubs so e langi beziehig nüme eifach so in satz setze, nur will eine en fehler macht.... isch ja irgendwo dure au mänschlich!



 1 .. 269 .. 536 537 538 539 540 .. 630 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.