Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 388 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 06.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini- gell eigentlich denk ich ebe genau so wie du das schriebsch- nur mit em unterschied, das minä Chef ebe hammer isch und ich mir scho chan vorstelle das es e lösig git, obs denn für mich stimmt, isch e anderi Frag- aber ich ha ebe würklcih s Gfühl viellicht hets drum bis jetzt ned klappt, wells intern e super lösig git... | ||
| ||
nimbini am 06.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, ja dänn würd ich würklich warte, bis din chef zrugg isch und mit ihm s'gspräch sueche und luege, was sich ergit! wär sicher au s'bequemste, wil d'firma und d'lüüt scho kännsch und suscht chasch dänn immer no es jahr oder so durebisse, wänn en aständige lohn häsch und dänn witerluege.... | ||
livipivi nicht registriert am 06.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ja de choge Wäg, de isch bi mir weniger s Thema, ussert das denn d Ziit fürs Jogge wieder würdi schwierig werde, vor allem wenns früh dunkel wird. Aber ich kenne viel wo uf das extrem lueged. Also hei go esse bin ich scho sit de Lehr nüme, säb machi au jetzt ned wo ich nur 5min mit em Auto han, aber am Morge und am Abig isch es ebe scho cool. | ||
Proeschu am 06.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
Proeschu am 06.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini | ||
nimbini am 06.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu, ja was ich nöd möcht, isch realtiv eifach! ich will nüme schaffe drum wärs genial, es würd bald emal familie ane oder ich würd ebe e umschuelig mache, das wär au no cool, aber mit dem warti sicher no es jahr..... aber eigentlich will ich ja de 5er und s'weggli, en job i de nöchi, wo ich gnueg verdiene, gueti lüüt, gnueg spannendi arbeit! ja eigentlich weiss ich scho, was ich will, ich müessts mir eifach zerscht backe | ||
livipivi nicht registriert am 06.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hmmm, es git lüt wo nie gnau wüssed was sie wend und die find ich megisch u müesam, (mini Schwö z.b. ) Aber gell Nimbini, wenn mer zu genau weiss was mer möchti isch es mengisch au ned eifacher!!! | ||
nimbini am 06.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi ja genau, das isch ebe au nöd eifach! das isch wie bi de manne, wänn genau weisch, was willsch, findsch en sowieso nöd! irgendwo muesch immer abstrich mache | ||
Proeschu am 06.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini | ||
PrinzessinN nicht registriert am 06.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich nimm au es Stückli | ||
1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 388 .. 720 |