Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 388 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini- gell eigentlich denk ich ebe genau so wie du das schriebsch- nur mit em unterschied, das minä Chef ebe hammer isch und ich mir scho chan vorstelle das es e lösig git, obs denn für mich stimmt, isch e anderi Frag- aber ich ha ebe würklcih s Gfühl viellicht hets drum bis jetzt ned klappt, wells intern e super lösig git...

Wege dim Problem, fang doch mal a umeluege, wend ned luegsch weisch ja ned obs s perfekte ume hetti! Luege chostet ja mal na nüt!!! Isch ned guet so unglücklich z si uf Duur

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja dänn würd ich würklich warte, bis din chef zrugg isch und mit ihm s'gspräch sueche und luege, was sich ergit! wär sicher au s'bequemste, wil d'firma und d'lüüt scho kännsch und suscht chasch dänn immer no es jahr oder so durebisse, wänn en aständige lohn häsch und dänn witerluege....

ja ich bin am umeluege aber ganz ehrlich? es hät nur so scheiss jobs ume, eine hani gfunde, wo mich würdi reize, isch aber vom arbeitsweg her wieder en seich und ich han ja jetzt scho en blöde arbeitsweg und das isch mit en grosse grund, wo mich stresst, primär will ich eifach wieder öppis i de nöchi, wo ich allefalls chönnti mit em velo gah, wo ich d'möglichkeit han zum hei gah über de mittag (han das bis vor zwei jahr immer gha und es fehlt mer mega)..... wänni mit em lohn abe muess, mit dem chani läbe, au wänns mer chli stinkt....



livipivi

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja de choge Wäg, de isch bi mir weniger s Thema, ussert das denn d Ziit fürs Jogge wieder würdi schwierig werde, vor allem wenns früh dunkel wird. Aber ich kenne viel wo uf das extrem lueged. Also hei go esse bin ich scho sit de Lehr nüme, säb machi au jetzt ned wo ich nur 5min mit em Auto han, aber am Morge und am Abig isch es ebe scho cool.
Das isch ebe am jetztige Gschäft au lässig, so Nöch und d Lüt sind die meiste u cool (bis uf em Chef sin STV) Min Chef isch de Besti wo mer sich chan wünsche- wo min Dad krank gsi isch het er gseit: Gang nur, Familie isch wichtiger als alles, de Tag nehmed mir uf krank!
Und er isch uf mich zue und het gseit, er merki das ich nüme so happy segi und er schaffi u gern mit mir zämä und er welli versueche mich i sinere Abteilig z bhalte oder wenigstens Abteiligsübergriefend de perfekti Job für mich z finde, well ich de Firma viel bringi..., isch ja herzig. Mal luege....
Aber glaub ich sägä am Zahni ab und gange au ned go schnuppere..., das wär für ihn ja au nur Ziit investiert und gemein ihn hie z halte....

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Das met de Handelsschuel stemmt jo scho... do hesch rächt.... denn hoff ich för dich, dass din Chaf wörkl so Hammer esch wie du seisch ond er der en supper Job met guetem Lohn cha abüte!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Proeschu  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Hesch du der denn scho mol so rechtig öberleid, was du möchtisch? Well du schriebsch jo, dass du weisch, was du NED möchtisch.....
Fende das mängisch no rächt interessant, well mer relativ schnell weiss, was mer NED möchti, aber wenn mer denn setti säge, was mer möchti, denn werds amigs ganz ruhig....
ich dröcke der fescht de Duume, damets bi der bide Job-Suechi bald klappet!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja was ich nöd möcht, isch realtiv eifach! ich will nüme schaffe drum wärs genial, es würd bald emal familie ane oder ich würd ebe e umschuelig mache, das wär au no cool, aber mit dem warti sicher no es jahr..... aber eigentlich will ich ja de 5er und s'weggli, en job i de nöchi, wo ich gnueg verdiene, gueti lüüt, gnueg spannendi arbeit! ja eigentlich weiss ich scho, was ich will, ich müessts mir eifach zerscht backe



livipivi

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hmmm, es git lüt wo nie gnau wüssed was sie wend und die find ich megisch u müesam, (mini Schwö z.b. ) Aber gell Nimbini, wenn mer zu genau weiss was mer möchti isch es mengisch au ned eifacher!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi ja genau, das isch ebe au nöd eifach! das isch wie bi de manne, wänn genau weisch, was willsch, findsch en sowieso nöd! irgendwo muesch immer abstrich mache



Proeschu  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Jo denn fang mol a backe
Wörd denn gern chli probiere, wennd fertig besch


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich nimm au es Stückli

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 388 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.