Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 272 .. 542 543 544 545 546 .. 633 .. 720
|
maslergirl am 26.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Ja genau, dafür muss ich am Samstag arbeiten.
|
|
jusi am 26.03.2012
haha bergeri, mit gaaaanz viel ironie
|
Lula am 26.03.2012
@jusi: Das wünsch i Dir u aune andere ou! Bi däm Wätter cha ja fasch nüt schlächt si
@angiyves: i nimme aube vo Nahrin Krüüterbuttermischig, misches nach Aleitig mit dr Butter u tue no Knobli dri presse. Es isch ä troum Nimme aber aube eifach ä Brotschibe, geit gad so guet wie Baguette. (Ha Zöliakie u mache mis Brot gäng säuber, für nes Baguette, wo nit so guet isch zahli leider es Vermöge )
*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*
|
nimbini am 26.03.2012
hi ladies
ich mäld mich au mal wieder us de versänkig! nachdems mir fr/sa elend gange isch, hani am samschtig no notfalls müesse zum arzt, de hät gseit, wänns no meh bergab gaht, lieferet er mich in spital i isch aber dänn glich bliebe und mit de antibiotika bin jetzt wieder einigermasse uf de bei.... bin aber immer no dehei und chrank gschriebe bis uf witeres.... mein gott, so elend isch mer au no nie gange, das wünschi also au niemerem! satti 5kg abgnoh bis jetzt, ässe mag ich immer nonig! trotzdem hani hüt mittag zwei stunde durebisse und bin as zweite vorstelligsgspräch gange, han angscht gha, dass sie mir grad absäged, wänni säge, ich seig chrank! jetzt bliebe vermeutlich no so bis am mittwoch dehei und am dunnschtig gangi wieder go schaffe.... und am mittwoch gäbeds mer bscheid, ob ich de job han oder nöd! also bitte duume drucke, de job hetti nämlich würklich mega gern.....
lg nimbini
|
jasi86 am 26.03.2012
@ nimbini du armi... wünsche der guäti Besserig und druck der natürli dume
...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...
|
dia nicht registriert am 26.03.2012
@nimbini Oh je du armi, duesch mir richtig leid! So nachere Wuche gheit eim wirklich langsam d Decki uf e Kopf!! Ich wünsch dir, dass de gli wieder fit bisch. S einzige coole sind jo die 5kg weniger... Find ich cool, dass de glich gange bisch ans Vorstelligsgpröch. So seht me, dass de alles gisch für dä Job! Ich wünsch es dir ganz fest, dass sie dich nähme! Gaaaaanz fest "Dumedruck"!!!
Ich ha jetzt sturmfrei bis am Donnstig und ich vermiss mi GG jetzt scho... Obwohl ich mini freii Zyt immer sehr gniess, aber mir hän so e schöns Wucheänd ka, dass es mir grad e chli schwer fallt! Ha denn die Lattissima kauft und dr Latte Macchiatto isch super!!! Dr Vanille Sirup kauf ich nid, ich möcht, dass mi gang in Starbucks speziell bliebt und ich dört min Vanilla Latte ka gniesse. Sunst wirds so normal, wenn mes jede Daag ka trinke! Und ich freu mi immer wenn ich in Starbucks gang... Ich muess nume no e Stund schaffe, Juhuuuuuu! Aber denn will ich ins Fitness, bi letzt Wuche nie gange.... *schäm*
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
jusi am 26.03.2012
ou nimbini, guäti besserig, das tönt jo rächt happig!
dia: ... die Lattissima kauft... cool, bisch au so z fridä? abgseh vom macchiatto?
oh jö, goht hoffentlich schnäll vrbi, aber ebä, älläi si isch jo amigs cool und hei, hüt zobä goht grey's witer... *juhuuu*
Zuletzt bearbeitet am 26.03.12 15:18
|
bellastella am 26.03.2012
jusi: ... und hei, hüt zobä goht grey's witer... *juhuuu*
Jaaa!!! Endlich!!!
Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!
|
bergeri am 26.03.2012
@Nimbini: I wünscha diar ganz a guati Besserig und drücka diar natürlich witerhin d'Düma für din Job.
****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****
|
jusi am 26.03.2012
haha, bellastella i wart scho seeeehnsüchtig uf ä fürobä
|
|
1 .. 272 .. 542 543 544 545 546 .. 633 .. 720
|