Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 273 .. 543 544 545 546 547 .. 634 .. 720
bergeri  am 26.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ach jo, und uf dini Empfehlig hi hani am Wuchaend Frank der Weddingplaner gluagt und as het miar also gfalla. isch so herzig gsi.... Das werdi in Zuakunft witerhin luaga.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

angiyves  am 26.03.2012

Lula:

@angiyves: i nimme aube vo Nahrin Krüüterbuttermischig, misches nach Aleitig mit dr Butter u tue no Knobli dri presse. Es isch ä troum Nimme aber aube eifach ä Brotschibe, geit gad so guet wie Baguette. (Ha Zöliakie u mache mis Brot gäng säuber, für nes Baguette, wo nit so guet isch zahli leider es Vermöge )

*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

mhmmm, weisch wie fein mit sälbergmachtem Brot! Jo hey, die Laktosefreie Sache sinn au immer so tür!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

angiyves  am 26.03.2012

nimbini:
hi ladies

ich mäld mich au mal wieder us de versänkig! nachdems mir fr/sa elend gange isch, hani am samschtig no notfalls müesse zum arzt, de hät gseit, wänns no meh bergab gaht, lieferet er mich in spital i isch aber dänn glich bliebe und mit de antibiotika bin jetzt wieder einigermasse uf de bei.... bin aber immer no dehei und chrank gschriebe bis uf witeres.... mein gott, so elend isch mer au no nie gange, das wünschi also au niemerem! satti 5kg abgnoh bis jetzt, ässe mag ich immer nonig! trotzdem hani hüt mittag zwei stunde durebisse und bin as zweite vorstelligsgspräch gange, han angscht gha, dass sie mir grad absäged, wänni säge, ich seig chrank! jetzt bliebe vermeutlich no so bis am mittwoch dehei und am dunnschtig gangi wieder go schaffe.... und am mittwoch gäbeds mer bscheid, ob ich de job han oder nöd! also bitte duume drucke, de job hetti nämlich würklich mega gern.....

lg nimbini

Oh nei, kei tolls weekend! Gueti Besserig!!!

Liebe Grüsse

angiyves  am 26.03.2012

bergeri:
Ach jo, und uf dini Empfehlig hi hani am Wuchaend Frank der Weddingplaner gluagt und as het miar also gfalla. isch so herzig gsi.... Das werdi in Zuakunft witerhin luaga.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

oooh, wenn kunnt das ame?

Liebe Grüsse

angiyves  am 26.03.2012

Lueg Dia:

http://www.zalando.ch/moschino-strickjac...21i001-802.html

Liebe Grüsse

dia

nicht registriert

am 26.03.2012

@angiyves
Ohhh das isch aber schön!!!!
Nume leider "nicht lieferbar"!
Wie doof isch das denn... Schad!

@frank der weddingplaner
Ufem sänder sixx isch es am nomidaag amigs ko. Aber ha scho lang nüm gluegt, weiss nid öbs dört immerno lauft! Ich lueg das au so gärn...

@jusi
Jep bi z friede! Leider hets die aktion nume uf die roti maschiene ka (ich ha nid so gärn rot) tjanu, s rot isch jetzt mis neue pink!!!

Gniess grad dr herrscher vo dr fährnbedienig z si! Aber es kunnt nid! (bi kei grey's fan)

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Schlumpf79  am 26.03.2012

@Nimbini: du Armi, das tönt ganz elend! Hoffe chunsch bald wieder uf Bei!! Und toi tou toi wegem Job, mögts dier soo gönne! Fänds schön wenn Jobmässig zfriedner wirsch!!

@Dia: gratuliere zur Lattissima! Ech han au so eini! Ich liebsi!!!Ech chan dier nahfühle wies dier gaht ohni GG! Mine muess im Mai ane Usbildig! De escher fast 4Wuche weg! Chund nur am Weekend hei! Wohni das ghört ha, hätti chönne hüüle! So lang ohni ihn beni nunie gsi! Und de chund nu drzue, dassi de recht wiiet ben idr SS! Hoffe, dass Ziit schnell umegaht!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig

Zuletzt bearbeitet am 26.03.12 20:52

bellastella  am 26.03.2012

@greys: uäääää das isch ja üüüübelst! Brrr....

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

angiyves  am 26.03.2012

dia:
@angiyves
Ohhh das isch aber schön!!!!
Nume leider "nicht lieferbar"!
Wie doof isch das denn... Schad!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

isch nümm liferbar will ich deLetscht bstellt ha

Liebe Grüsse

angiyves  am 26.03.2012

bellastella:
@greys: uäääää das isch ja üüüübelst! Brrr....

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

Desperate houswifes isch au grad meeega schrecklich

Liebe Grüsse

1 .. 273 .. 543 544 545 546 547 .. 634 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.