Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 274 .. 545 546 547 548 549 .. 635 .. 720
jusi  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
...janu tüämer üs mit Grey's tröschte ...

hihi, geeenauuu



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



nimbini  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

so ladies, langsam aber sicher bini au wieder unter de läbige! no chli am umehueschte und no chli am schnuufe, wänni was gmacht han, aber es chunnt langsam wieder! morn versuechis wieder mal mit schaffe.... phuuuu das isch jetzt echt en üble doppelinfekt gsi, ich sägs eu.....

ich finde die letscht staffle vo desperate housewives im fall voll dumm! isch alles rächt absehbar, ich han z.bsp. relativ bald gwüsst, dass de orson hinter dere sach steckt.... zudem stirbt no öpper und das findi gar nöd geil! ich chan mer au ungefähr vorstelle, wie de schluss wird, mega schad! bin scho bi lost meeeeega enttüscht gsi vom schluss, de isch ja unter aller sau gsi.... jä nu, isch halt so! uf all fäll sinds jetzt i de usa erscht dra, die letschte paar folge am drehe und usstrahle.... darum wirds bi eus wieder herbscht, bis die letschte folge chömed.....

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey schön, dass es dir wieder besser goht!
Hoffentlich hesch es jetzt au richtig uskuriert!! Jetzt kasch au äntlich das schöne Wätter gniesse! ich bi so froh, dass ich die Wuche am 3 Fürobe han!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ich hoffs au, dass ich das überstande han, isch also heavy gsi, ufff! mini arbeitskollege händ scho gmeint, sie tüend mich dänn mit gummiibärli wieder ufpäppele im büro, damit ich die 6kg wieder zue nimm... hahah danke... bin eigentlich grad froh, pass ich i die neue bikinis für d'ferie *lach*

oh am 3 fiirabig isch natürlich au nöd z'verachte.... ich hoffe eifach, dass s'wätter dänn no chli anehebt, wänn ichs au wieder chan gnüsse, wär ja schön fies!



angiyves  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Schnubel:
sniffi:


Weiss öpper vo Eu, ab wenn Desperate Housewifes wiitergaht? Ufem SF2 hetts irgendwie kein Hiiwiis ghe oder ich han ihn verpasst

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Leider gibts ne Sommerpause
Hab ich gestern im Internet nach langer Sucherei gefunden.
Das ist so doof mittendrin Pause machen.

Liebe Grüsse Schnubel

«~»«»~«»Am 3. September 2011 wurde aus ICH & DU ein WIR «»~«»«~»

Ug Änglisch sinn scho alli duss- bis ändi 8ti Staffle!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gang am Fürobe mit minere Kollegin chli in d Stadt go d Sunne gniesse und chli go Gäld usgäh! Ha drum die 20% VIP Guetschine vom Esprit drbi!!!
Denn gohts no in Starbucks, e Vanilla latte go näh... Und Zoobe mach ich e gmüetliche Obe mit dr Daniela Katzenberger!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bellastella  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hach wie schön dia! Ich beniide dich! Dä VIP Guetschi han ich online iglöst Gnüsses für üs mit!

Aaaaber ich freu mich derfür scho uf dä Fritig, dänn chömmer (endli) üsi Ring go hole.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Hey jetzt ha ich erst dini Unterschrift richtig gläse!!!
Gits doch nid alles am gliche Daag?? Isch es zytlich z knapp worde? Aber sind ihr glich no ufem Standesamt in Binnige?
Sorry, ha di grad e chli Löcher in Buch gfrogt...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, de guetschii hetti au no! han aber nüt gschieds gfunde momentan... defür hani im jelmoli für über 1500 stutz bikinis und unterwösch bstellt neeeei bevors jetzt wieder lüüt git wo usticket, ich schick im normalfall über d'hälfti wieder zrugg



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Online ha ich au scho öbbis bstellt!!!
Ich bi do unmöglich, Esprit-süchtig!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 274 .. 545 546 547 548 549 .. 635 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.