Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 274 .. 546 547 548 549 550 .. 635 .. 720
dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohh woow, ka me so vill uf Rächnig bstelle???
Hahaha, dir muess es jo au langwillig gsi si die letzte Däg! *chch*
ABER, du darfsch, gohsch jo schliesslich gli ans Meer...

Ha gmerkt, dass ich für d USA au keini kurze Sache ha, isch mir alles z gross...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja ja, emal mir schickeds das züügs eigentlich immer, villicht bini au eifach e gueti kundin! haha neeeei das hani vor zwei wuche bstellt... und s'päckli isch dänn scho letscht wuche vor de türe gstande, aber wil ich kei chraft gha han, hani erscht hüt möge das ganze züügs aprobiere.....

hey wäge de usa würdi mir gar kei gedanke mache, det chasch eh alles det äne chaufe, das isch doch perfekt



bellastella  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Online ha ich au scho öbbis bstellt!!!
Ich bi do unmöglich, Esprit-süchtig!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Ich schlüsse mi a

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hahaha, soso gueti Kundin!
Mi Maa seit au immer, dass d Verkäuferinne im Esprit mi eigentlich scho mit Name müesste aspräche, so vill wie ich dinne bi...
Ich glaub au, dass ich in dr USA alles wird beko. 2 3 Sache ha ich scho no, wo nid ganz so lumpig ussehn...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh dia, am drü scho… tz näi, mags dir gönnä, gniäss es! apropos esprit… muäsch mol uf lörrach viiiiel günstiger hihi, schliäss mi dir aber a, mi halb chaschtä bestoht us esprit

@zivil: jo… (leider) s wär äifach alles z äng wordä muäss mi no chli dra gwöhnä, aber d vrnunft het gsiegt haha, drfür hani am gg gsäit, dass wenn das mit em ring au no nit klappt, säg ig alles ab är het denn ganz schnäll mit em chopf g’nickt

@nimbini: isch aber wenigstens bitz öbbis drbi gsi, wo du chasch bhaltä?



nimbini  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, i de usa gits im fall au esprit-outlet, det krieg ich amigs schier krise! im dezember hani dene de halbi lade leer kauft, die händ glaubs no nie e kundin gha, wo soviel kauft hät....

@jusi, yep, so 2-3 bikinis sind no cool, es beach-chleidli gfallt mer au und bi de einte corsage bini mir au no am überlege, ob ich sie söll bhalte.....



jusi  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, nimbini, denn het sich d bstellig jo glohnt



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



nimbini  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, ja definitiv, han huere freud



Piratenbraut_77  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
schade, dass es nicht mit dem einen Datum klappt! Aber den 13.9.12 finde ich auch toll. 1. ist die Zahlenkombi schön und 2. hat mein GG dann Geburi hi hi hi kann mich jetzt immer an euer ziviles und kirchliches Datum erinnern

Mein GG wollte gerne den Termin so, da er am 13.9. Geburi hat, dann am 14.9. zivil und am 15.9. kirchlich. das findet er so toll

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Bi au scho in Lörrach gsi, stimmt scho, isch scho vill billiger, aber het nid so e grossi Uswahl find ich!
Schad, aber lieber kasch es gniesse, als dass de so e stress hesch an dim Daag! Kunnt scho guet! Uiii was isch denn mit em Ring? Ha ich do öbbis verpasst? Willsch öbbis bstimmts?

@nimbini
Oh cool, ha nid gwüsst, dass es in dr USA au Esprit git... Muess mi dämfall mol achte!

@Esprit
Also am günstigste isch er in England! Mit em jetztige Kurs machts no mehr Spass zum shoppe!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 274 .. 546 547 548 549 550 .. 635 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.