Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 275 .. 547 548 549 550 551 .. 636 .. 720
Piratenbraut_77  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ui, apropos jelmoli: ist zwar etwas OT, weil es gar nicht mit shopping zu tun hat, aber es beschäftigt mich: gestern hat sich ein 13jähriges Mädchen vom Jelmoli in Züri vom 4. Stock runtergestürzt Musste es leider mit ansehen, weil ich bis zu dem Zeitpunkt gar nicht geschnallt habe, was da passiert und dachte das wäre eine Übung. Zum Glück war ich nicht so dicht dran. Aber nachdem ich heute in der Zeitung gelesen habe, dass sie sofort tot war, geht es mir doch recht nahe. Hab mir bis dahin immer eingeredet, dass sie ja vielleicht überlebt hat...

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***



nimbini  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, glaub mer, i de usa isch de esprit no viel billiger! vor allem wänns dänn grad mal wieder 50% off the entire store händ, DAS isch dänn geil! aber er isch scho nöd sooo verbreitet, aber i diverse outlets häts eine und in new york gits au en normale esprit, es lohnt sich mega.....

@piratenbraut, ui nei, das isch ja krass! da frög ich mich amigs scho, was i so junge meitli vor sich gaht.... mit 13i isch doch s'läbe no so schön unbeschwert gsi *seufz*



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh Krass, Priatenbraut!
Das duet mir leid, dass du do dra ane glofe bisch!
Ich ha au lang z kämpfe ka, bi dere Amokfahrt wo bi uns z Basel gsi isch, will ich au relativ früsch dra ane glofe bi!!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Stimmt!!!!! In NYC bin ich jo au scho im Esprit gsi!!! Blöd, wie ha ich das könne vergässe!!! Ha aber nüd gfunde...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Piratenbraut_77  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja, das war gar nicht schön und hätte ich früher bemerkt, was dort los war, wäre ich auch nicht dort geblieben. Aber in dem Moment als ich es realisiert habe (weil ich sie hab auf der Brüstung stehen sehen) ist sie auch schon gesprungen. Ich frag mich halt wie nimbini, was so ein junges Mädchen dazu treibt

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***



jusi  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh näi, piratenbraut... dasch krass!

@dia hihi, ig hätt gärn ein mit gaaaaaanz vill steinli mi favorit gseht momentan ungefähr so us wiä uf em bildli är isch immer dr meinig gsi, dass das z vill isch, aaaaber näi

ebä genau, das häi mr öis denn au müässä sägä... es wird so oder so gnuäg stressig

Zuletzt bearbeitet am 27.03.12 14:39



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Ohhhh woowww so schön! Dä gfallt mir au!!!!
Hesch dim GG schmol gseit, dass e Frau nie gnueg Steinli ka ha?!! Seisch ihm emol e Gruess vo mir, mi Ring het 17 Stei und het s Dopplete kostet wie dä vo mim Maa, er hets au müesse iseh, dass bling bling mi eifach glücklich macht!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Woow, Jusi, also miar gfallt er au mega guat, obwohl i überhauptnid dr Bling Bling Typ bin. Mina Wird nur drei Steinli ha. aber irgendwia findi dina troz a huufa bling bling immer no schlicht.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



jusi  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia, das mach ig

das dunkt mi au bergeri...

i finds ebä mega toll, das är obä und vornä durä goht, ha mi z erscht nit so rächt chönnä entscheidä was mir besser gfallt, obä oder vornä... aber so gmischt wär super



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



Schnubel

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
@schnubel - danke vielmals. Isch ja au ziemlich frech eifach ufzhöre ohni irgend en Hiiwiis z'hinterlah wenns wiitergaht. Schöne Seich janu tüämer üs mit Grey's tröschte

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Das schaue ich leider nicht
Aber ein Hinweis nach der "letzten Folge" wäre trotzdem nett gewesen....

Liebe Grüsse Schnubel

«~»«»~«»Am 3. September 2011 wurde aus ICH & DU ein WIR «»~«»«~»



 1 .. 275 .. 547 548 549 550 551 .. 636 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.