Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 389 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So- ha ihm grad dä Moment abgseit! Ha zwar es schlechts Gwüsse, das hani aber immer

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi
Aber lieber gohsch neume ane wo de gärn gohsch und am morge au gärn ufstohsch, anstatt es dich immer aschisst und au schlächti lune hesch!!
Do ka me au mol chli bim Lohn zrugg stuefe. Aber wenn di Chef jo seit, es gäbi e Möglichkeit zum ufstocke, denn wär das jo super!!!

Nei, e schlächts Gwüsse muesch nid ha. Hätte die eins wenn sie dir abgseit hätte? Nei...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mach dir kein Kopf...so laufts im Joballtag bi Bewerbige usw...wenn dir z.B. e Firma abseit hends sicher nöd immer es schlechts Gwüsse.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Proeschu  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Das hesch du scho guet gmacht! Ond es schlächt Gwösse wördi au ned ha, du hesch di entschede ond das esch guet eso! Mer macht nüd ohni Grond!! Ich dänke dich!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Schlumpf79  am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nei Livipivi, es schlechts Gwüsse muesch definitiv ned ha! Drücke der fest dr Duume dass bald es Tüürli ufgaht! Ob das bi dim jetzig Chef isch odr ame ganz andre Ort, hauptsach du wersch wiedr zfriedner im Job!!

@Nimbini: ech wünsche der genau dasselbe, toi toi toi!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



livipivi

nicht registriert

am 06.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Mädels, dank eu hani mich so schnell entschiede, s drüber rede (schriebe) het mir d Auge göffnet- nur wegem lohn z wechslä und nacher unglücklich z si, chans echt ned si. ich mues eifach na es biz Geduld ha- und ja wie du seisch Schlumpf, wenn ned da denn wird söss es Törli ufgah.

Nimbini, ich hoffe mega das es für dich au bald mal es Töörli git!!!

@Dia, Proeschu und Prinzessin: Ja ihr hend scho recht, ha scho einigi Absage becho- die mached sich sicher nie gedanke!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ach ich bin grad e chli frustriert, mir sind am samschtig anere hochzyt iglade und jetzt isch mini coiffeuse i de ferie und ich weiss echt nöd, wo ich jetzt mini haare söll go mache lah



bride81

nicht registriert

am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ui nimbini.. das ist ja blöd. so kurzfristig ist es noch schwierig, jemanden zu finden. hmm.. da kann ich dir echt keinen rat geben, sorry!



livipivi

nicht registriert

am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini, lahsch denn du dini Höörli immer mache für so Aläss? Ich stieflä amel selber was zämä- mini Zivilfrisä hani au selber gmacht gha.., oder hesch e Kollegin wo echli es Händli defür het und dir öpis schöns chönt mache? Ich finde ebe, das mengisch zumene Raffinierte Kleid au e eifacheri Frisur schick usgseht, söss isch mer fast echli overdress ned?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Do schliess ich mich de Livia a
s ä l b e r m a c h e !
s ä l b e r m a c h e !
s ä l b e r m a c h e !
s ä l b e r m a c h e !
s ä l b e r m a c h e !


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 389 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.