Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 275 .. 548 549 550 551 552 .. 636 .. 720
saerli  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nur so näbebiii: Ich han hüt 3 Paar super schöni Sommerschueh kauft! Letscht Johr beni so spot dra gsi (Juni!!!), dass es KEI gschiiti Sommerschueh me gha het. Aber das mal ben ich gnueg früeh gsi! Jupiii!

Wünsche allne en schöne Firobe! lg

°°°22. September 2012°°°



PrinzessinN

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi: De Ring isch mega schön!


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Venus81  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Esprit-Profis: Ich bin auch eine Esprit-Sucht-Käuferin: Wir sind ja in den Flittis in Hawaii und als Abschluss in San Francisco. Gibts dort in der Nähe auch eine Outlet?



angiyves  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich war heute im Carharrt-Outlet und hab 5 Paar Hosen für nur 50Euro gekauft!!! 3 Paar Hosen für Schatz, 2 Paar für mich

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@venus
Nei, das weiss ich leider nid! Und mir sind im mai leider nid in dere gegend...

Ich ha im esprit nume es paar wissi ballerinas kauft, ha sunst nüd gfunde! Aber das wo ich online bstellt ha kunnt morn...

@angiyves
Boahhh das isch jo e schnäppli! Bi no nie dört inne gsi...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 27.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@angiyves
Boahhh das isch jo e schnäppli! Bi no nie dört inne gsi...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Hihi, bisch wohrschinli nit die Einzig do im Forum ich bi nonie im Aldo gsi und im Esprit...
Normalerwis koschtet 1 Paar Hose im Outlet 50 Euro, im Lade Fr 130.-

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 28.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mörgeli Ladies

Han riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiesig Freude; bin geschter mini Nägel gogä mache und gnüsses richtig!!!! Han vo Natur us ganz weichi und brüchigi Nägel. Jetzt han ich mich entschiede zums mache lah. Und ich bereus absolut nöd *freu* endlich schöni Nägel

Am Friitig gahn ich mit minere Schwöschter uf Konstanz gogä shoppe - dä Esprit wird denn natürlich au ufgsuecht.....einiges günstiger als da i dä Schwiiz.....wenn nöd z'sägä fast d'Hälfti hoffe ich finde au was!!! Wott Geld usghe

@saerli - so cool - Summerschueh!! Ja gelle, ich han au scho kauft und sie sitzet jetzt nochli im Schrank. Isch doch no zchalt defür (leider)

@angi - wow, das isch ja würklich äs Schnäppli, voll cool!!!!


__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



bergeri  am 28.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Morga Sniffi

I bin gester au in der Manicure gsi. Han mini Nägel ganz normal lackiara loh ohni Gel-Nägel. Hesch du Gel-Nägel?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



sniffi  am 28.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri - yup, im Moment han ich sicher Gel-Nägel. Mini Naturnägel sind zu churz für die andere Variantene......Jetzt bim erschte Mal sinds no äs bitzeli dicker wege dä Schablone won sie brucht gha hett. Bim uffülle i drüü Wuche wirds dänn no besser

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



jusi  am 28.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia: ig wär amigs froh, ig würd "nur" öbbis fingä, ha am samschtig halb lörrach leer gchauft (guät, nit nur esprit... )

sniffi: föteli



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



 1 .. 275 .. 548 549 550 551 552 .. 636 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.