Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 278 .. 553 554 555 556 557 .. 639 .. 720
angiyves  am 28.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lolo:
sorry wenni eifach driquatsche aber kännt villicht öper vo eu öpper wo sich en wiissi tätowierig hät mache lah? mich würd intressiere wie guet die farb hebed....




hani au scho gseh! Zeigs hüt mim Schatz, dä weiss das.


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



lolo  am 28.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

danke angi

freu mi uf die info



angiyves  am 28.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lolo:
sorry wenni eifach driquatsche aber kännt villicht öper vo eu öpper wo sich en wiissi tätowierig hät mache lah? mich würd intressiere wie guet die farb hebed....




Also, es git glow in the dark farb, die lüchtet im Dunkle. Die isch aber nit anerkannt und die isch verbote. Hänn zerscht dänkt es isch cutting aber für das isches z genau.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



lolo  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

öhm das isch nüd glow in the dark farb sonder wiissi tattoo-farb lut mine infos



angiyves  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lolo:
öhm das isch nüd glow in the dark farb sonder wiissi tattoo-farb lut mine infos

ok. Jo seht me nit so guet ufem Phöteli. Ich ha au viel wiss in mine Tattoos und viel Farbe und das wiss seht me nit so guet.

Denn kasches jo überall stäche lo. Seht aber nach was Polynesischem us (wennis richtig im Kopf ha), das könne nit viel Tättowierer. Bi dr wisse Farb isch haöt s Problem, dasses vergilbt mit de Zit.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Zuletzt bearbeitet am 29.03.12 08:31



Proeschu  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Ond, hesch di scho "entschiede" öbd andersch guet oder andersch schlächt usgsehsch?
Gohts der weder besser? Hesch sTelefon öbercho??

@all
Guete Moooorgeeeeeeeee

1. & 4.6.2011



jusi  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guätä morgä proeschuuuuu und alli angärä...



dia

nicht registriert

am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge @all!

Juhuuuu, hüt kunnt mi Maa wieder heim! Ha die letzte Däg zwar scho gnosse elei, aber jetzt freu ich mi richtig ihn wieder z gseh!!!!

@nimbini
Und, hesch scho es Telefon beko?
Bisch gestert mit däm Typ go ässe vo de die ganz Zyt am maile gsi bisch? Und?????

@Tatttoos
Also mir gfallt das Tattoo nid, das seht jo us, wie wenn mes wäg lasere het welle! Lieber in schwarz oder Farb...

Allene e schöne Daag mit vill Sunneschin und ohni Stress!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete morge ladies

scheisse, bin wieder in hochform hüt! geschter scho... mini konzentration isch am a..... ich würd am liebschte.... ähm nei, vergässeds, nöd so wichtig *g*

@proeschu, also, ich han mer dänn no säge lah, dass ich andersch guet usgsehn aber isch ja eigentlich nüt neus gsi für mich, hihi

@dia, yep, ich han en troffe.... aber wie heissts bi de manne so schön, ein gentleman geniesst und schweigt, ich bezieh mich jetzt eifach mal da druf

wägem job, ja sie händ mer geschter aglütet und mich uf hüt vertröschtet, aaaaarrrrgghhhhh! hett chönne d'wänd duruf... es seig geschter drunter und drüber gange bi ihne, sie gäbed mir hüt bscheid! ich hoffe nur, dass das es guets zeiche isch und ich nöd die zweit wahl bin... ich bin nämlich gaaaaar nöd gern zweiti wahl, jawohl!

liebi grüessli vo mir



angiyves  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Morgeeeeeeeeee

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 278 .. 553 554 555 556 557 .. 639 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.