Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 278 .. 554 555 556 557 558 .. 639 .. 720
dia

nicht registriert

am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hahaha nimbini, denn schwieg und gniess! Mir möchte au gar keini Details wüsse!!!

Oh nei, jetzt muesch hüt no uf das Telefon warte. Hoffentlich lüte sie au gli a und warte nid bis am spote Nomidaag! Losch es uns grad wüsse, gäll?!

Ich bi gestert ins Fitness und hüt nachem Fürobe gang ich au grad nomol. Has gmerkt, dass ich letzt Wuche nüd gmacht han, ha chli Muskelkater bi e Achsle... Ich gang jo immer 2x in dr Wuche. Aber jetzt wenns so schön Wätter isch muess ich mi dopplet überwinde! Ab nägst Wuche gang ich au wieder mit em Velo go schaffe (mi Maa hets mir jo in pink umgsprüzt) Aber muess zerst no e bessers Veloschloss kaufe, ha Angst, dass e Pink Fanatikerin umelauft (wie d nimbini *chch*) und mir mis Velo klaut!! Hahahaha

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja isch villicht besser, die sind nöd ganz jugendfrei

ja ich hoffs also au, dass sie mich nöd wieder bis am 4i warte lönd wie geschter..... chan mich eh nöd konzentriere, mega schlimm! ich hoffe eifach ganz fescht, dass es klappt, wünsch mer grad nüt meh im momänt!

hey super mit em fitness! ich bin jetzt zwei wuche nüme gsi, wil ich nöd han möge, aber am sunntig möchti dänn au wieder mal gah!

haha gäll isch scheisse wägem velo! ich han so en geile beachruiser mit de mega coole details und ich han au immer angscht, dass es mir eine chlaut, wils eso geil isch... aber bim neue job chönnti ebe wieder easy mit em velo go schaffe, das wär soooo geil......



jusi  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia, versteck dis velo! pinkigi "accessoires" find ig super!
tip top! gosch hüt nomol denn hesch es gschafft für diä wuchä bi geschter au 1 1/2 h gsi goh walkä...

toi, toi, toi nimbini!!!



dia

nicht registriert

am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Mi Maa het au so e Beachcruiser ka. Und das isch ihm sogar vor unserem Huus klaut worde!!! Isch nur no s ufknackte Schloss am Bode gläge!! So dreist sind die Lüt...

Uhhh, jetzt muess ich s dopplet abschliesse wenn d jusi au ume isch!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ohni scheiss? mann das isch doch unglaublich! früehner häsch dini velos chönne ohni abschlüsse anestelle und es hät dir keine klaut! so züügs gits doch eifach nöd, das regt mich mega uf.... chasch nöd emal öppis cools ha, entweder wirds dir kaputt gmacht oder sie chlaueds! was händs devo? wieso möged eim d'lüüt nüme sache gönne? isch doch unglaublich.....



dia

nicht registriert

am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo, ich has au kum könne glaube!!! Und mi Maa erst...
Finds schlimm, isch doch grad letzti in dr 20min gstande, dass in dr CH so viel klaut wird wie no nie! E Daag spöter häns uns im Postshop e iphone klaut. Die sind zwar unter Alarm gsicheret, aber die häns fertig brocht, s iphone ewäg z näh ohni hinterteilhülle! Es isch nume no d Hülle dört gsi... Was wän die mache? Die sind jo registiert, wahrschienlich verkaufe sie die ins Usland!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja es gaht langsam aber sicher bergab... au i de schwiz! isch nüme so wie früehner *seufz*! da dänki mir mängisch, zum glück bini nüme 15i oder so..... und zweimal überleg ichs mir au, ob ich da no söll chind id welt setze, wänn das immer eso witergaht, isch doch echt zum chotze!



lolo  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies

ich verstah euche fruscht aber es isch nüd alles schlimmer hüt und es isch au nüd alles besser gsi früener...poste da mal es bild vo mim hütige zueschtand




bellastella  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lolo:
hey ladies

ich verstah euche fruscht aber es isch nüd alles schlimmer hüt und es isch au nüd alles besser gsi früener...poste da mal es bild vo mim hütige zueschtand





Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



Trollkjerring  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lolo:
hey ladies

ich verstah euche fruscht aber es isch nüd alles schlimmer hüt und es isch au nüd alles besser gsi früener...poste da mal es bild vo mim hütige zueschtand




nei jööö!
Wedding Date: 19.05.2012

Zuletzt bearbeitet am 29.03.12 11:02



 1 .. 278 .. 554 555 556 557 558 .. 639 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.