Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 279 .. 555 556 557 558 559 .. 640 .. 720
jusi  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha dia näi, ig würd dis velo niä chlauä... ha sälber ä schöns (find ig ämel ) und ha immer angscht isch mängisch wirklich zum verzwiflä mit so züg

jö lolo, härzig... wenn mir aber bim "fruscht" blibä, das säuli weiss noni, dass es gli gässä wird sorry... isch mr grad so dur ä chopf



Trollkjerring  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
haha dia näi, ig würd dis velo niä chlauä... ha sälber ä schöns (find ig ämel ) und ha immer angscht isch mängisch wirklich zum verzwiflä mit so züg

jö lolo, härzig... wenn mir aber bim "fruscht" blibä, das säuli weiss noni, dass es gli gässä wird sorry... isch mr grad so dur ä chopf

ooh, das isch etz aber gemein xi. abär rächt häsch ja...

Wedding Date: 19.05.2012



lolo  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi

ich tuen ebe kei säuli ässe nur föteli vo ihne pinne

Zuletzt bearbeitet am 29.03.12 11:15



nimbini  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hach mädels scheisse, es hät nöd klappt sie händ mer gseit, es seig es mega chopf a chopf-ränne gsi zwüsched mir und ere andere person, das heigeds no nie gha und sie heiged jetzt müesse uf chlinigkeite luege und wil die ander person e chli meh erfahrig i eim bereich mitbringt, hät sie de job übercho mann ich chönnt grad rötze im fall.... es git wenig jobs, woni würklich will, aber de hani würklich, würklich welle und drum schissts mich grad no meh a zudem isch mer no e anderi luus übers läberli kroche, wo mich grad chli abezieht, aber das isch es anders thema....

ou mann, ich fühle mich grad so himmel hoch jauchzend - zu tode betrübt.... huere fies! muess mer glaubs hüt abig no eine go asuffe!

lg nimbini



jusi  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh je nimbini... das duät mr läid!



nimbini  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

danke jusi, hät wohl eifach nöd sölle si *seufz*! aber ich verlüüre ebe so nöd gern



sniffi  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - das tuet mir au leid

Juhuuuuuuuuuuuuuuu han grad riese Freud!!!!! Mir hend Churzferie in Paris buechet - Endi April gahts los *freu* und än ALDO hetts au dettä *YEAH*

_____________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Piratenbraut_77  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

tut mir leid! ist mega frustrierend, wenn man so dicht dran war und alles gepasst hätte. Ich hoffe und drücke die Daumen, dass bald ein anderes (noch besseres) Türchen für dich aufgeht!!

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***



jusi  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
danke jusi, hät wohl eifach nöd sölle si *seufz*! aber ich verlüüre ebe so nöd gern

das vrstang ig... vor allem wenns für di mega passt hätt... augä zuä und d durä

cool sniffi... paris wett ig au wider ä mol gseh...



nimbini  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hach ich danke euch mädels! irgendeinen grund wirds ja wohl haben *seufz*



 1 .. 279 .. 555 556 557 558 559 .. 640 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.