Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 279 .. 556 557 558 559 560 .. 640 .. 720
lolo  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey nimbini

für dich, zum grad drmit afange




Zuletzt bearbeitet am 29.03.12 13:50



sniffi  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi - wir waren eben auch vor drei Jahren zusammen dort, waren unsere ersten gemeinsamen Ferien mir gefällt die Stadt und freue mich riesig darauf!!!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



sniffi  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo -

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo, hihi jö, so herzig! danke vielmal! die würdi jetzt grad sofort abeschletze im fall, antibiotika hin oder her, isch mer grad alles sowas vo scheiss egal



Piratenbraut_77  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini/verlieren: DAS nervt mich dann auch immer am meisten und sehe es meist nicht ein, aber muss die Entscheidung ja akzeptieren

@sniffi: so cool!!! Will auch!!! Da werden die Erinnerungen an den Antrag meines GG wach

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***



Proeschu  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Wow, das esch jo !
Ond Endi April esch jo schneeeeeeeeeeeell

1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh nei nimbini, das duet mir mega leid!!!!!
Du hättsch es wirklich verdient!! Wie ka me di chli ufmuntere? Ich würd jo gärn eins mit dir go suffe... So Schad! Gits nid irgendwie no e 2ti Stell dört, oder häns dir wenigstens gseit, dass sie uf die zrugg kömme, wenn wieder öbbis frei wird?
E dicke Knuddel vo mir und Kopf hoch...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo
Mhhhhh ich bstell au grad so eine!!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, oh ja, DAS wär grad die mega ufmunterig! mit mir hüt abig eine cho go asuffe und es paar manne abaggere *g* ja sie hät gseit, sie heiged halt leider nur ei stell und heiged sich müesse entscheide und ob sie mis dossier dörfed bhalte, wil sie mich gern gha hetted, aber das isch halt au en schwache troscht und nützt mer im momänt nöd viel und ob ich ime halbe jahr oder so no uf em märt bin, das bezwfile ich stark....



lolo  am 29.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

das mit em alk und de medis isch i ganz villne fäll es märli....bin 3 jahr mitemen arzt zäme gsi und de hät di meischte medis mit emene whiskey abegschpüelt



susch hätti no das für die person wo de job übercho hät:




hehe

Zuletzt bearbeitet am 29.03.12 13:58



 1 .. 279 .. 556 557 558 559 560 .. 640 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.