Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 389 .. 720
nimbini  am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ich gange für e hochzyt immer zum coiffeur und ich gnüss es ebe immer, wänn ich mich dörf verwöhne lah für so en alass und so wie ich das gsehn, muess die frisur au bis am morge am 5i ebe und ich han ebe so putzfäde und darum isch das immer super, wänns bi mir ei coiffeuse macht....

hm ich glaube, ich lüte mal bi eim vo dene coiffeur im glattzentrum a, det wird ja wohl eini fähig si zum e schöni frisur mache wo hebt... ich weiss ja, was ich will, dänn chani chli bildli zeige!

ooooh bride uf dich hetti jetzt gsetzt,d ass du allefalls no en coiffeur weisch i de umgäbig



livipivi

nicht registriert

am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jö du hesch doch kei Putzfädä oder wie du dem seisch Ja die hend sicher irgendwo na es Plätzli für dich frei, wend i de Nöchi Zug wärsch hetsch min Termin bi minere Coiffeuse chöne ha, ha grad de 8.00 Termin abgseit und verschobe dä Samstig- die isch au super!
Ja guet, verwöhne lah isch scho schön, glaub wenn ich echli flüssiger wär würd ich mir au me so züg gönne- bin minerläbtig na nie binere Kosmetikerin gsi, geschweige denn Waxä oder so

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi dooooch, han mega putzfäde, mit dene chan meh nöd soviel afange, sind chli müehsam! drum muess ebe de profi ane.... ja ich weiss, chostet chli was, aber defür hani dänn de ganz tag rueh und muess nöd dra umezupfe! kosmetik gangi im fall au nur, wänni grad irgendwo gange go wellnesse und wänn das nöd grad uf em jahresplan staht, dänn gangi eifach eimal im jahr.... aber gange au nöd regelmässig, nur mini nägeli machi regelmässig! aber ja du seisch es, das züügs gaht halt eifach is geld.....

hm ja nei, zug liit mer leider nöd eso am weg *seufz*! aber coiffeuse gits ja eigentlich wie sand am meer, da sötti scho fündig werde..... isch aber au doof, dass die gnau jetzt i de ferie isch



livipivi

nicht registriert

am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich druck dir ganz doll de Dume das du en super Ersatz findsch wo dir e heissi Frisä aneleit wo de ganz Tag und vor allem die Ganz Nacht hebed- das du beschwingt s Tanzfüdli chasch usehenke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
be au no nie binere Kosmetikerin gsi... mängisch lueg ich mich a ond dänke, es wäri scho mol schlau, met minere Huut, aber denn reut mi sGäld weder.... öbs besser wördi usgseh noch de Kosmetikerin weissi jo au ned...
ond waxä (ganz es loschtigs Wort ) dueni au ned, ich due eppiliere

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



bride81

nicht registriert

am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: dött wo i wohna hät's en coiffeur und i han mol eini gseh ussakho mitera mega schöna frisur.. denn hani miar das au mol wella macha loh für as hz, aber woni denn erfahra han was es kostet; eifach nur doof.

pro MINUTA CHF 2.-! so öppis blöds hani jo no nia ghört, für a frisur an minutapries ds berechna *kopfschüttel*

aber wia wärs wenn mol zu somena g vision oder so gosch? dia findi no ok vum pries und dia machend sicher au frisura?



nimbini  am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bride, was? en minutepriis? also das hani au no nie ghört, die sind sicher nöd ganz normal! da machsch doch eifach pauschalpriise je nach wunsch?! mini isch ebe no super, bi ihre chostet amigs zwüsched 80 und 100 franke, das isch es mir eigentlich no wert... ach ich glaube, ich lüte mal bi de coiffina im glatt a, irgendeini wird wohl fähig si zum e schöni frisur z'mache....

@livipivi und proeschu, also go waxe gangi au nöd, für das hani glaubs eh zwenig haare überall *g*



bride81

nicht registriert

am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: das hani eba au denkt.. vor allem, wenn mer pro minuta zahlt, denn macht dia doch extra langsam?? aber bi däna goht das echt nit.. obwohl i's probiert han mit "aber i wett nüt komplizierts, nur eifach ufastecka".. nai, goht nit.

80-100 findi au voll ok. suacha au no öpper, wo mer am zivila d'hoor macht. gönd zwar ganz casual, aber d'hoor wetti glaub glich macha loh.. bin aber immer no uf dr suachi..



Proeschu  am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Minutepriiis--- das esch jo sGeilschte
Aso denn machi au grad en Frisure-Lade uf... ha a jedere Frisur 2-3h... denn muessi glaubs pro Monet nome 1 Woche schaffe.....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



bride81

nicht registriert

am 07.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha proeschu; das isch a guati idee! kann i denn grad bi diar afoh?

nai, as isch echt an witz..



 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 389 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.