Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 281 .. 560 561 562 563 564 .. 642 .. 720
Trollkjerring  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schnarchlä: das känni au guet abär ohni Schnupfe und egal wiänner liit.

@GNTM: Has au gluegät abär leidär s Shooting verpasst gha, wär abär glaub au nüt für mich xi, da Höheangst. Ha mich abem gezicke eifach köstlich amüsiert. Was diä sich über Klinigkeitä chönd ufregä.

Wedding Date: 19.05.2012

Zuletzt bearbeitet am 30.03.12 11:48



nimbini  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich han au gluegt, aber au erscht spöter igschaltet, wil ich no unterwegs gsi bin! ich han s'gezicke au huere geil gfunde trollkjerring..... die blond isch eifach zviel! dänn wird sie abgwählt und zickt no witer, unglaublich.... aber ich stah halt druf, wänn sie afanged sich fätze, das isch action.... s'einzig wo mich fängs nervt isch, dass sie die entscheidige am schluss immer eso unnötig id längi ziehnd, das nervt mich aber fängs bi all dene sändige!



dia

nicht registriert

am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh je trollkjerring, du bisch e armi!
Ich ha oropax, und wie kas au anders si: in pink!! aber do ka ich nüd drfür, ha ich mol amene konzärt beko!!!

@gezicke
Ich stand jo nid so uf das, bi froh, dass es das mol (bis jetzt) nid so schlimm isch! Aber die ander isch wirklich zum schiesse gsi, sie gheit use und fangt no e riese diskusion a! fraue halt..

Hey, ich muess morn schaffe!! find das immer so kake, hesch e dienst wo am 3 fürobe het, aber drfür muesch am samstig schaffe, dass es mit de dienstzyte ufgoht! Egal, hüt isch eh nid so s pracht wätter und morn glaub au nid...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 30.03.12 11:56



nimbini  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, oh je du armi! aber ich glaube au nöd, dass du rein wättertechnisch gross öppis wirsch verpasse.... ich mach mer morn en gmüetliche tag, min maa muess id schuel und ich gange mal wieder d'unterwöschabteilig vom jelmoli go plündere und id massage und am abig gits no bsuech..... hüt abig hani au abgmacht mit de kollegin und geschter bini au sponti no eis go zieh.... mag eifach im momänt nöd dehei hocke, nach dene 10 täg chrank gheit mer schier decki uf de chopf und ich bin eifach so unruhig und chribbelig und mag nöd dehei hänge momentan.....



Trollkjerring  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wenni vorher ischlafe isches keis Problem S isch au nümä so schlimm wiä au scho, ussert wenn Alkohol im Spiel isch. Er seit mir amigs, muäsch mi halt weckä, nützt leidär nöd viel, de kehrt er sich um und macht wiiter. cool in Pink! Ich het scho au gnuäg Oropax dihei, bin aber nöd so en Fan dävo. Wenn dä TV lauft, machen amigs eifach lüüter.

@gezicke: Wenns mängisch fast usartet findis amig au nur noh nervig. Wasi dä hämmer gfundä han isch, dass sie vor de Jury no zGfühl gha hät, sie chöngi sich usäschnurrä wenn sie diä anderä verpfifft. hehe, ja etz isch mal chli Action, vielmeh bütät d Show ja nümä. S isch eigentlich ja immer sglichä und dasses am Schluss immär so id Längi ziähnd nervt mi au mega, ebä immär sglichä!

@schaffä morn: oh je, das isch blöd. Wür mi glaub au voll aschissä abär ebä sWätter isch glaub eh nöd so dä Hit. Wenn ich morn nöd min Polterabig het, würi worschindli nöd viel machä.

Wedding Date: 19.05.2012

Zuletzt bearbeitet am 30.03.12 12:06



dia

nicht registriert

am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Tollkjerring
Ohhh soo cool, du hesch morn dr Polterobe!!!
Denn wünsch ich dir ganz vill Spass, wird sicher e tolle Obe, gniess es!

@nimbini
????? im Jelmoli d Unterwöschabteilig leer kaufe??? Du hesch doch scho alles bstellt??? *chch*

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Trollkjerring  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: dankä vielmal! Bin gspannt wiäs wird, muäss scho am 12:40 parat stah.

Wedding Date: 19.05.2012



saerli  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

eey viel Spass am Polterobe :) vergässed de fotiapparat ned ;)



ich will schoggi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



°°°22. September 2012°°°



Steph

nicht registriert

am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Tollkjerring:

Wünsch dr ganz e schöne Daag, gniess es mit Dinne Mädels, wird ganz sicher suuuper



* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



nimbini  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ach neeeeiii da gits no viel, wo i mim schrank fehlt



 1 .. 281 .. 560 561 562 563 564 .. 642 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.