Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 282 .. 562 563 564 565 566 .. 643 .. 720
dia

nicht registriert

am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli
Nei, das bringt wirklich nüd! Do muesch wirklich e gaaaaanz e fests schlächts Gwüsse ha!!! *chch* Vorallem uns gegeüber! Aber ich hät glaub dr ganz gässe!!! (ha drum au nume Salat mit Spargle ka)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli
Vor allem bringts der "seelisch" nüd, wennd en wiise Schoggihaas essisch, well die jo eigentli gar kei Schoggi (aso Kakao) denn händ ond gar ned glöcklich mached
P.S. aso di wiisi Schoggi esch au mini Lieblingsschoggi, ged nüüüüüüüüd! bessers

1. & 4.6.2011



saerli  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gäll Proeschu, hauptsach es esch fein

°°°22. September 2012°°°



dia

nicht registriert

am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu
Muesch du das jetzt sage?! Jetzt ha ich immer e Usred ka, wenn ich ha welle schoggi ässe und ich ha drum die wissi au am liebste!!!

Ihr liebe, ha jetzt Fürobe. Wünsch euch allene e schöns Wucheänd, bis am Mäntig (ha denn zwar wieder Schalter, ka denn nid so vill do ine ko)

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
haha Angi, hesch de Pöstler agschroue

Aso i muess dezue säge, i ha es rächt schlächts Gwüsse Ez hani höt extra es Birchermüesli zum zMittag gha und Meloneschnitz. I wet jo gärn öpe 4 kg abneh. Aber so bringts natürlich nüt, weni den halbe WISSI-Schoggi-Schoggihaas due ässe.


°°°22. September 2012°°°


Hehe, nei, es isch im Briefkaste gis het Glück ka!

Wieso schlächts Gwüsse? Ich find me muess sich jede Dag was Siesses gönne! Ich nimm immer es kleises dessert am Mittag.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Aber im Gägesatz zu mer machsch du Sport Angi! Ich machs eifach ned gern, hocke ned gern em Fitnesscenter und vom Seckle chomi halbi Astmah-Afäll öber wäg de Polle.. Aber wenns den schöner esch dusse und i Freizit ha, denn machi weder was wo goht, muess ja fast sust wirds nüt met Schoggi ässe und abneh

°°°22. September 2012°°°



angiyves  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo aber vo chli Süessem am Tag nimmsch jo nit zue? Bi mir klappts rächt guet mit abneh (wenni mi dra halt) au mit öbis Siessem pro Tag. Au ohni Sport. Halt eifach nümm nach de 16.00 Uhr.
Ich mach nur so viel Sport will ich ebe viiiiel mehr iss als nur 1 Mol Siesses

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich iss au meistens meh als nur einmal am Tag süesses
Bin ja ned übergwichtig oder so, gemäss Bodymassindex esch alles tip top. Aber es wär mer wohler, wenns chli weniger esch, vorallem mis Ränzli ;)


°°°22. September 2012°°°



jusi  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bitte thema-wächsel süscht muäss ig hüt zobä grad no ä 2. cupcake ässä



angiyves  am 30.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
bitte thema-wächsel süscht muäss ig hüt zobä grad no ä 2. cupcake ässä



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 282 .. 562 563 564 565 566 .. 643 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.