Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 284 .. 565 566 567 568 569 .. 645 .. 720
nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ja also die türkis hani doch scho mal postet im dem thread... aber wils du bisch, tuen ich jetzt die pinkige au no ine

@trollkjerring, also in paris isch sicher d'rue rivoli erschti alaufstell zum shoppe, det häts viel gueti läde.... a de champs élysées find meh mittlerwile au cooli, zahlbari läde, früehner isch das ja meh so schickimicki gsi! so lademässig häts halt s'gliche wie überall in europa und au i de schwiz, eifach chli zu anderne priise natürlich und zum teil eifach die grösser uswahl! wänn gern so kosmetikzüügs häsch, find ich de sephora no mega cool und natürlich wär no s'ichaufscenter galeries lafayette.....

übrigens, falls ihr gern muschle ässed (isch ja nöd jedermanns sache, aber ich liiiiiebs) dänn empfiehl ich eu de "chez leon", isch e belgischi chetti und die händ sooooo feini muschle, wänn ich in paris bin, iss ich fascht nur muschle und baguettes und crèpes.....

lg nimbini



Proeschu  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Autsch, do düend mer mini Füess jo scho weh wenni de Schueh aluege.....


1. & 4.6.2011



Proeschu  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Autsch, do düend mer mini Füess jo scho weh wenni de Schueh aluege.....


1. & 4.6.2011



sniffi  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

uuuhhhh Nimbini - so geili Schueh

_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, die sind im fall andersch bequem, han jetzt die türkise es paar mal agha und ich chan rächt lang laufe, ohni dass mer d'füess weh mached! aldo hät ebe nor ächt bequemi schueh, trotz höche absätz....

gäll sniffi, sind de hit! han mini arbeitskollegin grad agsprunge und abknutscht, wo sies mir geschter bracht hät....



sniffi  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - ich freu mich so uf dä ALDO in Paris zum Glück gömmer mitem TGV.....da hemer wenigstens kei Gepäcklimite

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



PrinzessinN

nicht registriert

am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Soooo tolli Schueh!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, hihi ja das isch natürlich de vorteil, de nachteil isch, dass din maa dänn alles muess mitschleppe

@prinzessin, daaaanke



angiyves  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ja also die türkis hani doch scho mal postet im dem thread... aber wils du bisch, tuen ich jetzt die pinkige au no ine

lg nimbini



Soooooo isch brav sehn jo scho schön us

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

das macht min Maa gern - vorallem bi sootigne Schueh

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 284 .. 565 566 567 568 569 .. 645 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.