Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 284 .. 566 567 568 569 570 .. 645 .. 720
nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ja ich finds würklich geil, jetzt hani sie in pink und türkis, mini lieblingsfarbe, han freud wie es chlises chind

@sniffi, so sich brav, guet erzoge



angiyves  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ja ich finds würklich geil, jetzt hani sie in pink und türkis, mini lieblingsfarbe, han freud wie es chlises chind


Du hesch sicher gärn 'sex and the city gluegt' gäll?! Wie heisse die Schueh? Öbis mit Manolo oder so

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, klaaaar ich liebe sex and the city (hihi mini arbeitskollegin und ich händs au grad devo gha)..... manolo blahnik meinsch du..... vo dene schueh händ sies immer.... und lout boutin.... wobi, ich muess säge, die schueh sind mir dänn alli chli z'tüür! dänn hani lieber e grossi uswahl und günstigeri schueh dehei.....



angiyves  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, klaaaar ich liebe sex and the city (hihi mini arbeitskollegin und ich händs au grad devo gha)..... manolo blahnik meinsch du..... vo dene schueh händ sies immer.... und lout boutin.... wobi, ich muess säge, die schueh sind mir dänn alli chli z'tüür! dänn hani lieber e grossi uswahl und günstigeri schueh dehei.....

Ich han jo ebe nit so e Plan I weiss nur, dass alli uf die Schueh stönd Ah, sinn die so tür? Also ich ha au Freud, wenn mini Turnschueh günstiger sinn sinn si meistens aber nit

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ja die chostet guet und gern es paar hundert franke und das isch es mir ebe nöd wert! ja turnschueh chostet je nachdem au mega viel... wobi i de usa sind die ja meeeega günstig! kollegin hät sich i de usa au grad jenes converse kauft i allne farbe und für d'hälfti vom priis... ich bin ebe nöd so es turnschuehchind.....



angiyves  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Ah jä? So tür für so unbequemi Schueh?!
Ich lieb alli nike 6.0 ha 3 verschiedeni und langsam hani imfall au guet 15 Schueh Ha mir jetzt es paar Schwarzi kauft, da alli andere farbig sinn
haha, mir würde uns nie d Schueh wägkaufe

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, hehe ja soviel für unbequemi schueh, aber isch im fall alles e üebigssach hihi nei, glaube au nöd, dass mir eus würded d'schueh wegchaufe! aber isch doch super so, mir chönnted mal zäme uf en shoppingtrip



angiyves  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, hehe ja soviel für unbequemi schueh, aber isch im fall alles e üebigssach hihi nei, glaube au nöd, dass mir eus würded d'schueh wegchaufe! aber isch doch super so, mir chönnted mal zäme uf en shoppingtrip

Jä scho. Wobi, weisch wie luschtig: Mir, im Aldo, laufe so zämme dur de Lade und uf eimol sehn mir ihn... DÄ Schueh!!! Beidi, wie Furie, renne uf dä Schueh los.........

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, hihi ja das würd dänn guet ine schuehwerbig inepasse! aber wänn mer nöd die glich schuehgrössi händ, wärs au wieder egal, dänn chömer en eh beidi chaufe und de aldo hät de glich schueh amigs mehrmals i de gliche grössi hät.... also ich gseh da keis problem



angiyves  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, hihi ja das würd dänn guet ine schuehwerbig inepasse! aber wänn mer nöd die glich schuehgrössi händ, wärs au wieder egal, dänn chömer en eh beidi chaufe und de aldo hät de glich schueh amigs mehrmals i de gliche grössi hät.... also ich gseh da keis problem

Jä nei, jetzt ha ich mir so Müeh geh

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 284 .. 566 567 568 569 570 .. 645 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.