Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 285 .. 567 568 569 570 571 .. 646 .. 720
nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hehe no way! chunnsch nöd drum ume



maslergirl  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ech be au voll de Nike-freak. Mer send letscht mol in Metzingen gsi (das esch be Stuttgart), det heds es Outlet-center, (Armani, Hugo Boss, Adidas, Puma, Dolce & Gabana usw.) ond au Nike



jusi  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
s'ichaufscenter galeries lafayette.....

soooo toll

übrigens, cooli schuäh, aber ig schliäss mi dr proeschu a, autsch
wiä höch isch dr absatz?

@angiyves: wenn ig mi für dr räscht vom läbä müässt entscheidä, würd ig au turnschuäh wählä öbwohl ig doch ganzi vier paar "chici" ha ig schwärm übrigens für adidas, puma, converse und asic



nimbini  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, hm die sind öppe 8cm! aber sie sind im fall würklich bequem! ich chan au nöd mit allne schueh stundelang laufe, aber mit dene gahts wuuuunderbar.....



angiyves  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
hehe no way! chunnsch nöd drum ume



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

maslergirl:
Ech be au voll de Nike-freak. Mer send letscht mol in Metzingen gsi (das esch be Stuttgart), det heds es Outlet-center, (Armani, Hugo Boss, Adidas, Puma, Dolce & Gabana usw.) ond au Nike

ui, das tönt jo spnnend

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:

@angiyves: wenn ig mi für dr räscht vom läbä müässt entscheidä, würd ig au turnschuäh wählä öbwohl ig doch ganzi vier paar "chici" ha ig schwärm übrigens für adidas, puma, converse und asic

Ich ha au zwei Adidas sneakers ha au es paar chici- schwarzi Turnschueh converse wird i jo ad Hochzit azieh (wenn si denn mol kömme ).

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
I love your shoes!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Trollkjerring  am 03.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ja also die türkis hani doch scho mal postet im dem thread... aber wils du bisch, tuen ich jetzt die pinkige au no ine

@trollkjerring, also in paris isch sicher d'rue rivoli erschti alaufstell zum shoppe, det häts viel gueti läde.... a de champs élysées find meh mittlerwile au cooli, zahlbari läde, früehner isch das ja meh so schickimicki gsi! so lademässig häts halt s'gliche wie überall in europa und au i de schwiz, eifach chli zu anderne priise natürlich und zum teil eifach die grösser uswahl! wänn gern so kosmetikzüügs häsch, find ich de sephora no mega cool und natürlich wär no s'ichaufscenter galeries lafayette.....

übrigens, falls ihr gern muschle ässed (isch ja nöd jedermanns sache, aber ich liiiiiebs) dänn empfiehl ich eu de "chez leon", isch e belgischi chetti und die händ sooooo feini muschle, wänn ich in paris bin, iss ich fascht nur muschle und baguettes und crèpes.....

lg nimbini


Dankä viel mal für dTips. Wird ich mir sicherlich notierä!

Gits im "chez leon" au no anderi Sachä zum ässe, als Muschlä? Min GG hets mega gern aber ich leidär nöd... uf dCrépes froi mi scho!


Wedding Date: 19.05.2012

Zuletzt bearbeitet am 03.04.12 20:12



Schnubel

nicht registriert

am 04.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Ihr Lieben

Wollte Euch noch schnell Schöne Ostern und erholsame Tage wünschen.
Morgen gehts es ja nach New York...werde also keine Zeit mehr haben zu lesen.
Bleibt gesund und lasst es euch gut gehen

Liebe Grüsse Schnubel

«~»«»~«»Am 3. September 2011 wurde aus ICH & DU ein WIR «»~«»«~»



 1 .. 285 .. 567 568 569 570 571 .. 646 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.