Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 289 .. 575 576 577 578 579 .. 650 .. 720 | ||
nimbini am 11.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @bergeri, hm das isch no schwierig, ich weiss nöd, ob da was chönntisch mache! und ob de vertrag dänn au würdi verhebe, falls sie stirbt! aber d'chind werded das huus dänn sicher an meistbütende witerverchaufe chani mir guet vorstelle! aber müesstisch halt mal bime notar oder so abchecke, ob so öppis wie en vorrechts-chaufvertrag chasch mache oder wie das heisst..... das müessti dänn eigentlich scho verhebe! | ||
| ||
dia nicht registriert am 11.04.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini | ||
Proeschu am 11.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia 1. & 4.6.2011
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 11.04.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Also min Ma und ich...mir möchtet keis Hus. Au mit Chind nöd. Mir würet wennscho e Wohnig wöle. Aber ebe...wie d Dia sind mir beid au nöd imene Hus gross worde...sind au in Mietwohnige ufgwachse. Und es isch super gsi. | ||
dia nicht registriert am 11.04.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @PrinzessinN | ||
PrinzessinN nicht registriert am 11.04.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia: MB, was isch das? | ||
bergeri am 11.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini: jo as isch eba schu blöd, einersits denki ma chan das vorher halt würkli nid abklära wells eifach schu abiz makaber isch und anderersits würs mi aber würkli au aschissa wenn miar denn schuwieder müassten zügla. und eba z'huus nocher chaufa isch denn au immer a frog vum finanziella her und grad well miar no so jung sin und so jung chinder wetten hemmer natürlich au nid uuuuuu viel in der PK dina (wo miar au nid wenn usa neh) Und as isch jo denn au nid as chlises Beträgli woma chan vu da eltera uslehna.... aber cool wärs natürlich schu, träuma törf i jo, gell? do chönnt ma dr unter stock schön usbaua denn hetma nocher as huuus.....ahhhhh..... | ||
Schlumpf79 am 11.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hallo zäme | ||
nimbini am 11.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @schlumpf79, ui nei, das wär au nüt für mich, es huus mit mine schwiegereltere oder mit mim brüeder oder mit mim vater, da würd ich kriiiiise übercho! han letschti zu mim maa gseit, jetzt zügled mer dänn irgendwo id ostschwiiz, is tüüüfe tg oder sg z.bsp. so hämer rueh vo eusne momentan sooooo nervige verwandte dänn müessted mer eus nöd immer alose, wie schlächt mir sind, wil mir nie verbi chömed und bla bla.... mann ich mags nüme ghöre! und wänni dänn no 24 stunde unter kontrolle chämti, würdi glaubs amok laufe..... | ||
Schlumpf79 am 11.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Guet, wenn mini Verwandschaft eso wär, möchti au NIE met dene zäme wohne. Zuletzt bearbeitet am 11.04.12 12:18 | ||
1 .. 289 .. 575 576 577 578 579 .. 650 .. 720 |