Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 289 .. 575 576 577 578 579 .. 650 .. 720
nimbini  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri, hm das isch no schwierig, ich weiss nöd, ob da was chönntisch mache! und ob de vertrag dänn au würdi verhebe, falls sie stirbt! aber d'chind werded das huus dänn sicher an meistbütende witerverchaufe chani mir guet vorstelle! aber müesstisch halt mal bime notar oder so abchecke, ob so öppis wie en vorrechts-chaufvertrag chasch mache oder wie das heisst..... das müessti dänn eigentlich scho verhebe!



dia

nicht registriert

am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Also ich bruch au kei Huus nume für uns zwei! Uhhhh nei du, do blieb ich lieber in minere/unsere schöne Wohnig!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Jo, Zug fendi en wonderbari Stadt! Vor allem holt wägem See! Aber Luzern esch gnau so schön!!

@Nimbini

Ich? Emmmmmmmerrrr!



1. & 4.6.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also min Ma und ich...mir möchtet keis Hus. Au mit Chind nöd. Mir würet wennscho e Wohnig wöle. Aber ebe...wie d Dia sind mir beid au nöd imene Hus gross worde...sind au in Mietwohnige ufgwachse. Und es isch super gsi.

Mir sind halt de Meinig...me chan sich das leiste, wozu me s Geld het. Und wenn me keis Geld het für es Hus oder e Wohnig...denn isch es halt so. Ich han echt kein Bock, nur no für d Wohnig go schaffe. Das wär mir z doof. Wot mir doch au no was chöne leiste..au mit eme Chind. Und wenn me denn nur no für d Wohnig schaffe tuet...das wär nüt für mich.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Genau mini Istellig!!!!

@Proeschu
Stimmt, Luzern find ich au mega schön, vorallem d Altstadt! Bi früener ab und zue in Luzern gsi, wenn ich s Wucheänd bi minere Mam gsi bin!

@all
So, gang jetzt mit mim Papi go Zmittag ässe (sött eigentlich nid, ha hüt wieder e Termin bi minere MB Beroterin, nach dr Ostere sehts schitter us)!!

See you...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: MB, was isch das?
En Guete!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



bergeri  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: jo as isch eba schu blöd, einersits denki ma chan das vorher halt würkli nid abklära wells eifach schu abiz makaber isch und anderersits würs mi aber würkli au aschissa wenn miar denn schuwieder müassten zügla. und eba z'huus nocher chaufa isch denn au immer a frog vum finanziella her und grad well miar no so jung sin und so jung chinder wetten hemmer natürlich au nid uuuuuu viel in der PK dina (wo miar au nid wenn usa neh) Und as isch jo denn au nid as chlises Beträgli woma chan vu da eltera uslehna.... aber cool wärs natürlich schu, träuma törf i jo, gell? do chönnt ma dr unter stock schön usbaua denn hetma nocher as huuus.....ahhhhh.....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Schlumpf79  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo zäme

ier send ja wider richtig charmant zunenand!

Mer würdid sehr gern es Hüsli chaufe. Am liebste es 3Familie Huus, ei Wohnig für üs, eini füre Schwager und en chlini für mini Schwiederelter. Das isch so chli üse WunschTraum. Leider hemer bis jetz nüd rechts gfunde, usser in Hintertupfigen (nei, Proeschu ned im Aargau, sonder im Luzerner Hinterland). Aber wer weiss, ufs mal duet sech es Tüürli uf!

Lg Schlumpf

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig



nimbini  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@schlumpf79, ui nei, das wär au nüt für mich, es huus mit mine schwiegereltere oder mit mim brüeder oder mit mim vater, da würd ich kriiiiise übercho! han letschti zu mim maa gseit, jetzt zügled mer dänn irgendwo id ostschwiiz, is tüüüfe tg oder sg z.bsp. so hämer rueh vo eusne momentan sooooo nervige verwandte dänn müessted mer eus nöd immer alose, wie schlächt mir sind, wil mir nie verbi chömed und bla bla.... mann ich mags nüme ghöre! und wänni dänn no 24 stunde unter kontrolle chämti, würdi glaubs amok laufe.....



Schlumpf79  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guet, wenn mini Verwandschaft eso wär, möchti au NIE met dene zäme wohne.
Aber muess säge, mit mine Schwigis hanes echt guet (trotz, dass sie Italiener send)und au mit mim Schwager. Sie mischet sech niene ih und lönd üs i Rueh.
Wohnet jetz ja scho es Huus neb mine Schwigis, gseh sie nid soo viel, aber sie stürmt nie, oder chund met Vorwürf, dass ech selte bi ihne bin und so. Han echt grosses Glück

Aber Ostschwiiz, isch ja au nid grad soooo schön, oder


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig

Zuletzt bearbeitet am 11.04.12 12:18



 1 .. 289 .. 575 576 577 578 579 .. 650 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.