Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 291 .. 579 580 581 582 583 .. 652 .. 720
saerli  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

huiii das esch aber en chline Altersunterschied zu dinere Nichte :)

Das esch doch würklich öpis schöns :) Und i be so froh hets es Meitli geh. Ha mer scho afange Sorge mache warum praktisch alli mini Kolleginne Buebe öberchömed und niemert es Meitli. Esch vellecht doch eher Zuefall, dass es so viel Büeblis geh het und ned sErgebnis us em Laufe der Zeit, dass sech sMännliche Gschlecht für immer doresetzt

°°°22. September 2012°°°


Zuletzt bearbeitet am 11.04.12 17:03



angiyves  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Soooooooo, Angie is back

Hus: Mir wänn au es Hüsli kaufe, da mi Schatz irgendwenn sött erbe und es isch meeega schwierig, mit 2 Hünd e Wohnig finde. Mir sötte vorallem nach de Hochzit uszieh

Träffe: Bi au drbi, schliesslich nimmt mi jo d Dia mit

Süscht: boah, ha gescht sicher 700g Schoggi gässe und mir isch seeeeehr übel. Also, bi grad au nit so diszipliniert. Aber easy, hürot jo noni bald


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Angi, und ich han gester ine Öpfel bisse anstatt Schoggi. Ha mi rächt müesse zämerisse mol uf Schoggi verzichte!

°°°22. September 2012°°°



bergeri  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli: jo seg nüd, das isch würkli nid grad an grossa unterschied....mini ältist schwöster isch halt schu 40 nögscht johr.... :-)

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



angiyves  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Angi, und ich han gester ine Öpfel bisse anstatt Schoggi. Ha mi rächt müesse zämerisse mol uf Schoggi verzichte!

°°°22. September 2012°°°


ohoooooooooo, das sinn jo ganz neui Tön

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



LucyLu  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo die Damen

Ich wür ja gern ächli meh mit eui schwätze aber leider, wenn ich da im Forum umeschlieche tue isch meist niemet meh ume und während em schaffe wenn da viel auft chani leider nid is Forum inne
Wünsch eui en schöne Abig.

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*



Venus81  am 11.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli: so schön! Juhu ein Mädchen - Jungs sind ja auch süss, aber jetzt rein Kleidchentechnisch und so - sind Mädchen unschlagbar. Bei mir im Kollegenkreis hats wieder etwas gedreht - wir hatten auch eine Zeitlang das Gefühl, dass es zukünftig keine Frauen mehr geben wird...



Proeschu  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli
Nöööö, gar nüd eso... ha nomeno ei Schwöschter ond sie hed kei Partner... deför hani en chlini Cousine (sie werd im September 3 ) das esch au fascht chli en Nichte (min jüngste Cousin esch 20i )

1. & 4.6.2011



jusi  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jö saerli, das fröit mi für di/ öich... härzig
und ä schönä namä, dä gfallt mr aso au...



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gäääähhhnnn, moin moin!
Oh Mann, mini Lune isch hüt wie 3 Däg Rägewätter...
Wo ich usem Fänster gluegt han hüt am morge und es wieder emol grägnet het, ha ich gfunde, nei, hüt gang ich nid mit em Velo go schaffe! Aber do ich denn dudelet han und dr Bus vor minere Nase abgfahre isch und dr nägsti denn ko wär, wenn ich hät müesste afo schaffe, ha ich nomol heim müesse und doch mit em Velo go! Grrrrrr, ich bin wie e nasse Pudel a ko...
Hüt übere Mittag will ich eigentlich ins Fitness, bäähhh, stinkt mir! Aber vor dr USA muess ich scho no es kilo abspäcke, denn isch es nid so schlimm, wenn ich Pancakes, Dounuts und Burger iss... (natürlich nid jede Daag)

Wünsch euch allene e sunnige (ämel im Herz und in dr Seel) Daag!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 291 .. 579 580 581 582 583 .. 652 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.