Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 291 .. 580 581 582 583 584 .. 652 .. 720
saerli  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Min GG het kei Gschwüsterti, somit fallt für ihn sOnkel sii weg. Aber jetz chan er mich ja hürote, denn esch er au chli Onkel :)

I find de Name au schön, hät mer aber vor eme Jahr noni gfalle... Aber sobald es Chind do esch, passt de Name wos het eifach

Hüt am Firobe chani serst mol go "hallo" säge

Schöns Tägli allne

°°°22. September 2012°°°



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

huhuuuuu diiiaaaaaa! ich schicke dir gaaaaanz viel vo minere guete luune über.... han nämlich definitiv gnueg luune für alli hüt

ja isch sicher nöd schlächt, no es kg abspäcke vor de usa, wobi, ich nimm amigs meh als eis kg zue usser woni mit de mädels in vegas gsi bin, det hani gar kei zyt gha zum ässe, hihi!



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke nimbini, ich gspühr dini gueti Lune scho!!!

Ich ha letzt mol in dr USA nüd zuegnoh, drfür in Australie 2kg!! Aber dört hän mir au jede Obe fast immer e 3 Gänger und e Fläsche Wyy ka! Egal, sind au unseri Flitterwuche gsi..

@saerli
Jööö, Luisa, isch wirklich e härzige Name!
Mi Favorite Name für e Meitli isch Elin. Ich lieb kurzi Näme, wo nid alli hän! Lia wär au no e Favorit, aber das isch im Momänt so e Boom...
Bimene Bueb bin ich no unschlüssig... Elia gfallt mir und Gian! Hmmm, aber ich ha no kei Grund zum mir do Gedanke z mache...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hihi suuuuper, wänn mini luune sogar übers internet verteilt werde chan! söll ich ächt es neus business ufzieh ?!

ich han mal 3 kg zuegnoh i de usa, euse kolleg sogar 8!!!!! guet d'manne händ halt no bierli trunke.... ui woni 5 mönät in australie gsi bin, hani im fall 16kg zuegnoh!!!!! OMG, aber det bini no jung gsi, isch gnau vor 13 jahr gsi.... omg, ich bin aaaaalllllttttt aber isch mer scheissegal, fühle mich wie 20i momentan, hihi!



saerli  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@saerli
Jööö, Luisa, isch wirklich e härzige Name!
Mi Favorite Name für e Meitli isch Elin. Ich lieb kurzi Näme, wo nid alli hän! Lia wär au no e Favorit, aber das isch im Momänt so e Boom...
Bimene Bueb bin ich no unschlüssig... Elia gfallt mir und Gian! Hmmm, aber ich ha no kei Grund zum mir do Gedanke z mache...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Elin stoht bi mer au höch im Kurs oder Elina, oder Emma-Linn oder Levi, oder Jill oder no viiiiel meh! Defür fendis bi de Buebe schwierig. Über das chni mer den villicht Endi Jahr afo Gedanke mache

Mer händ höt dOfferte für dFerie becho. Läck esch das tüüüüüüüüüüür! Cha mer do es Spendekonto irechte?

°°°22. September 2012°°°



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, mach doch es spendekonto für d'hochzytsgäscht händ mir au gmacht!



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Nei, nid alt, mir sind im beste Alter!!!!
Uhhhh so vill? In down under nimmt me dämfall am schnällste zue...

@saerli
Hihihi, e Spändekonto, do wär ich au drbi!!! Probiersch es emol im Internet. Git jo es Buech (wohri Gschicht) wo eini Schulde ka het und die denn mit Spände über s Internet ine gholt het (das Buech het mir sogar d nimbini empfohle) Dispo Queen heissts glaub!!!
Emma gfallt mir au und Lynn, aber mim GG si Göttimeitli heisst scho Emma...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli

Jetzt wo du so schriebsch vo Hochzig ond denn esch mer Onkel/Tante, chonnds mer in Senn, dass ich sit de Hochzig sozäge Tante be vo 3 Nichte ond eim Neffe Da sie aber knapp 900KM wiit weg wohned gesehn ich sie nome einisch em Johr, aber au ned alli (sie chömmed amigs metem Schwiegerpapi zo ois id Ferie, aber ned all ofs Mol, das mag de Schwiegerpapi ned ushalte ). Send alli scho ide Puperät, de Neffe esch scho 20

1. & 4.6.2011



Proeschu  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Ou, Elin fendi ganz schön, mis einte Hüete-Meitli heisst so ond sie esch ganz en loschtigi Ha au gern kurzi Näme, wod ned chasch guet abchörze

1. & 4.6.2011



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, nei ich weiss dänk scho, dass mir im beschte alter sind, emal mir isch es no nie so guet gange wie im momänt! min maa hät scho gseit, mir seigs im momänt glaubs e chli z'wohl, min einte arbeitskolleg hät mich letschti gfrögt, was ich am morge rauchi, er welli das au mal un dde ander arbeitskolleg hät gmeint, was au immer ich momentan machi, ich söll nöd ufhöre demit, es tuet mir guet aber ebe, ich fühle mich momentan eifach au guet! das strahlt meh halt dänn au us.....

ja genau, dispo queen oder uf englisch save karyn, es hammer buecht und wie gmacht für mich



 1 .. 291 .. 580 581 582 583 584 .. 652 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.