Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 292 .. 581 582 583 584 585 .. 653 .. 720
dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Das isch jo schön z höre, dass es dir so super goht! isch jo au scho anderst gsi...
Gniess es, dini Mitmensche dämfall au!
Stimmt, isch wirklich e mega cools Buech gsi! Ich ha mir letzti e Buech kauft mit em Titlel Hello Kitty muss sterben (find das so geil, ich hass Hello Kitty) und nid lache: dr Buechumschlag ich in grellem Pink!!!!!

Uhhh, denn bin ich mit em Name Elin doch nid elei, ha dänkt dä isch nonig so Populär...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja scho, wobi ich han irgendwie s'gfühl, sit ich die scheiss pille abgsetzt han, gahts mir immer besser, ich glaube, langsam aber sicher sind all die hormon dusse und ich bin wieder die alt nimbini, wie früehner! min maa isch zwar grad chli überforderet mit minere momentane power, aber er wird sich au wieder dra gwöhne

haha de titel vo dem buech tönt ja mega geil! isch es au es cools buech? ich han mich grad letscht wuche mit 8 büecher ideckt für d'ferie! ich liese immer mega viel, wänn mir beach-ferie mached!



Proeschu  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:

Elin stoht bi mer au höch im Kurs oder Elina, oder Emma-Linn oder Levi, oder Jill oder no viiiiel meh! Defür fendis bi de Buebe schwierig. Über das chni mer den villicht Endi Jahr afo Gedanke mache

Mer händ höt dOfferte für dFerie becho. Läck esch das tüüüüüüüüüüür! Cha mer do es Spendekonto irechte?

°°°22. September 2012°°°


Esch Levi ned en Buebename? Minere Kollegin ehre Bueb heisst so!
Ui, Endi Johr scho? Da chamer sich ned gnue früeh Gedanke mache


1. & 4.6.2011



Proeschu  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Ond jetzt chonnd mer grad in Senn, dass de Kollegin ehres Meitli, wo im September of dWelt cho esch, Elin Samia heisst Aber kei Angst, "mini" 2 Elin's send im Aargau deheime, bi der mags secher no eini verliede

1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Also wo ich mi nuva Ring nüm gnoh han, ha ich nid so e Lune ka, drfür bini e Streuselkueche gsi im Gsicht!! Het sich zum Glück besseret...
Ich ha s Buech nonig afo läse, aber es goht um e Japanierin, oder Chinesin?, egal ämel e Asiatin die goht nach San Francisco. Ihri Eltere luege sie als ganz bravi a und dört will sie us sich use ko... uf dr erste Site (uhhh, hoffentlich liest kei minderjährigi mit) verzellt sie über ihre Dildo und dass sie ihn Mr. Happy tauft het... Es isch so lustig gschriebe, has grad müesse ha!!!
Ich lies in de Beach Ferie au immer so vill!!!

@Proeschu
Guet, ha nid dänkt, dass in Hinterpfupfige dä Name so beliebt isch!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guäts tägli zämmä

bäh, ig schliäss mi dr dia a... bi soooo muäd und äifach nit so guät druf
aber ab dir nimbini muäss ig scho immer schmunzlä...


@nämä: mir gfallt leoni(e) so guät... aber gg will irgendwenn unbedingt so ä richtig französisch klingendä namä (nochname) und si favorit isch géraldine... i möcht niämmer agriffä, aber find dä namä so öbbis vo nit schön...



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Uhhhhh Géraldine goht jo gar nid!!! (ohni, dass ich öbber will beleidige) aber in dr hütige Zyt... Neeee!
Aber Leonie würd doch au zumene französische Nochname passe... Oder Chloé, find ich au no elegant...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, dänn schick ich dir doch au grad en chorb voller gueter luune *schick* isch sie scho acho? ich hoffe, sie macht nöd no grossi umweg uf baaaaaselllll...... jetzt muess ich dänn sowieso mal zu eu mädels uf baaaasel cho, bin früehner immer det in usgang und ihr sind ebe scho no es luschtigs völkli (au wänn ich eue dialekt nöd sooooo liebe *g*)

also guet, dänn gib ich jetzt au min senf dezue wäge de näme! ich han mim maa immer gseit, wänn mir es meitli überchömed, will ich e aishwarya ich bin ja so bollywood-fan und d'aishwarya rai find ich eifach hammer.... er hät natürlich immer schier krise übercho, wänn ich das gseit han und alli andere lueged mich au immer mit grosse auge a! okey, jetzt hani mich demit abgfunde, dass ich kei aishwarya dörf, defür hani mis auto aishwarya tauft, das isch jetzt offiziell mis bollywoodauto und es isch so luschtig, wänn ich mit kollege oder mim maa oder au arbeitskollege weggange, fröged immer alli, fahred mir mit de aishwarya



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Nur für di zum läse:
http://www.amazon.de/Hello-Kitty-muss-st...n/dp/3630873391

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



saerli  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Huiii do goht grad was wenn mer mol paar Minute am schaffe esch...

nei dia, met Elin besch ned allei hihihi... Schiint würkli rächt in Trend zcho.
Ich bin au für churzi Näme! Aber Emma-Linn esch momentan min Favorit, also kei churze Name. I kenne eini wo Levi heisst. Oder Live, so eini kenni au, mer sprichts eifach als Liv us, fendi au no schön.

@ nimbini... Mer händ uf eusere Homepage scho es honeymoonspendekonto... Aber i ha dänkt es zwoits schadet ned..........

@ proeschu, und scho besch Tanti, au wenn "nor" aghürotet. Das spellt doch kei Rolle


°°°22. September 2012°°°



 1 .. 292 .. 581 582 583 584 585 .. 653 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.