Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 293 .. 583 584 585 586 587 .. 654 .. 720 | ||
jusi am 12.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Proeschu: soooo geil @dia: hihi, und dasch jetzt besser öbwohl, ha scho kört, si sellä so jo besser wachsä, oder? 1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12 | ||
| ||
saerli am 12.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: hahahaaa so guet! und ich mit mim Auto... Froges amig wies em goht und entschuldige mi amig wenn i zfest uf sGas go obwohl de Motor noni heiss esch, nur will ich weder zspoht dra be usw... °°°22. September 2012°°°
| ||
nimbini am 12.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @saerli, ja ich hoffs für dich! bi mir sind das im fall würklich wälte, ich bin würklich wieder wie früehner mit 20i! für die lüüt, wo mich natürlich i de letschte jahre erscht känneglernt händ, isch es mega schräg und die wo mich scho lang känned, händ mega freud, dass ich wieder da bin ich bin die letschte jahr au so langwilig und luschtlos gsi, kei bock uf nüt, am liebschte dehei uf em sofa und ich bin sooooo froh, dass die zyte wieder verbi sind! | ||
Proeschu am 12.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Saerli 1. & 4.6.2011
| ||
saerli am 12.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: ich bruch das au! möcht au wider so sie wie mer mich eigentlich kennt. aber pille setzi glich erst nach de hz ab. möcht srisiko ned igo, dass i no meh zuenime oder als erdbeerifritte muess hürote. hehe °°°22. September 2012°°°
| ||
dia nicht registriert am 12.04.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @jusi | ||
dia nicht registriert am 12.04.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @erdbeerifrittte | ||
nimbini am 12.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @saerli, ja das mit de pickel isch klar es argument, wobi wänn sie jetzt absetztisch, häsch es allefalls im griff bis im september! ufgah, hm ja, ich han au zuegnoh, aber das sind glaubs die wenigstens, wo das passiert, hans nur vo 2,3 anderne ghört... aber ich verstahns! ja wartisch lieber bis nach de hochzyt..... d'verhüetig isch eifach en scheiss jetzt, wil ich ja no kei chind will, muess ich halt chli ufpasse.... aber durch das, dass d'luscht sich um es hundertfachs gsteigeret hät, isch es au wieder ok | ||
angiyves am 12.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: go dia, go! go dia go!!! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
nimbini am 12.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, ou sorry, chan dich nur no 15 minute motiviere, muess nachher hei go packe aber loooos go for it! gang is fitness, dänk an en geile burger i de usa oder an en cheesecake vo de cheesecakefactory oder oder.... chasch grad eine meh biige, wänn hüt über de mittag gahsch go fitte | ||
1 .. 293 .. 583 584 585 586 587 .. 654 .. 720 |