Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 293 .. 583 584 585 586 587 .. 654 .. 720
jusi  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Autoname

Aso mis Auto heisst Pröschu... esch sogar so agschrebe.... sit ich 19 be

1. & 4.6.2011


soooo geil

@dia: hihi, und dasch jetzt besser öbwohl, ha scho kört, si sellä so jo besser wachsä, oder?



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



saerli  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
hahaha, ihr sind jo lustig!!!
Ha no nie amene Gegestand e Name gäh... Ich schwätz drfür mit mine Pflanze....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

hahahaaa so guet! und ich mit mim Auto... Froges amig wies em goht und entschuldige mi amig wenn i zfest uf sGas go obwohl de Motor noni heiss esch, nur will ich weder zspoht dra be usw...


°°°22. September 2012°°°



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, ja ich hoffs für dich! bi mir sind das im fall würklich wälte, ich bin würklich wieder wie früehner mit 20i! für die lüüt, wo mich natürlich i de letschte jahre erscht känneglernt händ, isch es mega schräg und die wo mich scho lang känned, händ mega freud, dass ich wieder da bin ich bin die letschte jahr au so langwilig und luschtlos gsi, kei bock uf nüt, am liebschte dehei uf em sofa und ich bin sooooo froh, dass die zyte wieder verbi sind!



Proeschu  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli

Neinei, mis Auto heisst wörkli Pröschu (so wien ich) ond wells agschrebe esch, kännt mer mich au of de Stross!

1. & 4.6.2011



saerli  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@saerli, ja ich hoffs für dich! bi mir sind das im fall würklich wälte, ich bin würklich wieder wie früehner mit 20i! für die lüüt, wo mich natürlich i de letschte jahre erscht känneglernt händ, isch es mega schräg und die wo mich scho lang känned, händ mega freud, dass ich wieder da bin ich bin die letschte jahr au so langwilig und luschtlos gsi, kei bock uf nüt, am liebschte dehei uf em sofa und ich bin sooooo froh, dass die zyte wieder verbi sind!

ich bruch das au! möcht au wider so sie wie mer mich eigentlich kennt. aber pille setzi glich erst nach de hz ab. möcht srisiko ned igo, dass i no meh zuenime oder als erdbeerifritte muess hürote. hehe

°°°22. September 2012°°°



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Klar, sie blühen und gedeihen!!

@nimbini
jep, dr nuva ring het scho weniger Hormon wie d Pille... wo ich vor 3 Joor umgstellt han uf e Ring, isch es mir glaub au besser gange...
Und jo, ich ha s Buech nur wägem pinkige Umschlag kauft. Ich has nur in d Hand gnoh und hinde afo läse, wills so pink gsi isch UND dr Titel so geil gfunde han...

hahaha Pörschu wär jo au geil....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@erdbeerifrittte
*chch* ich ka nüm...

Danke, ab euch ha ich scho wieder gueti Lune!!!!!

Aber in de nägste 3/4 Stund bruch ich no euri unterstützig, dass ich mi ka Motiviere zum ins Fitness go übere Mittag...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, ja das mit de pickel isch klar es argument, wobi wänn sie jetzt absetztisch, häsch es allefalls im griff bis im september! ufgah, hm ja, ich han au zuegnoh, aber das sind glaubs die wenigstens, wo das passiert, hans nur vo 2,3 anderne ghört... aber ich verstahns! ja wartisch lieber bis nach de hochzyt..... d'verhüetig isch eifach en scheiss jetzt, wil ich ja no kei chind will, muess ich halt chli ufpasse.... aber durch das, dass d'luscht sich um es hundertfachs gsteigeret hät, isch es au wieder ok

@dia, hihi han ichs mir doch dänkt! han ich dich also richtig igschätzt



angiyves  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

Aber in de nägste 3/4 Stund bruch ich no euri unterstützig, dass ich mi ka Motiviere zum ins Fitness go übere Mittag...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

go dia, go! go dia go!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ou sorry, chan dich nur no 15 minute motiviere, muess nachher hei go packe aber loooos go for it! gang is fitness, dänk an en geile burger i de usa oder an en cheesecake vo de cheesecakefactory oder oder.... chasch grad eine meh biige, wänn hüt über de mittag gahsch go fitte



 1 .. 293 .. 583 584 585 586 587 .. 654 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.