Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 293 .. 584 585 586 587 588 .. 654 .. 720
angiyves  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@dia, ou sorry, chan dich nur no 15 minute motiviere, muess nachher hei go packe aber loooos go for it! gang is fitness, dänk an en geile burger i de usa oder an en cheesecake vo de cheesecakefactory oder oder.... chasch grad eine meh biige, wänn hüt über de mittag gahsch go fitte

Genau und dänk an morn und an de Alkohol

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, oooouuuu ich wär im fall soooooo gern mit eu baaasler beppi mädels wegcho morn! wänn mer nöd würded id ferie flüge, wäri also echt au cho (also, so fern ihr e züri schnurre i eurere rundi akzeptiert hetted )! schisst mich also scho chli a......



saerli  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@saerli, ja das mit de pickel isch klar es argument, wobi wänn sie jetzt absetztisch, häsch es allefalls im griff bis im september! ufgah, hm ja, ich han au zuegnoh, aber das sind glaubs die wenigstens, wo das passiert, hans nur vo 2,3 anderne ghört... aber ich verstahns! ja wartisch lieber bis nach de hochzyt..... d'verhüetig isch eifach en scheiss jetzt, wil ich ja no kei chind will, muess ich halt chli ufpasse.... aber durch das, dass d'luscht sich um es hundertfachs gsteigeret hät, isch es au wieder ok


I warte no so lang bis zur hochzit, aber es no mega lang... aber ebe, das met de allgemeine lustlosigkeit erträg i scho fast nüm... freue mi, wenns bi mer denn au weder um es hundertfachs steigeret! es esch nötig!

@dia

du machsch daaas! go for it! go go go! dänk a die fiiiise schoggihase wo niemerem guet dünd! go dia go!
i mache höt zobe no nintendo-zumba! yeeeh! muess dringendst paar kg los werde!

°°°22. September 2012°°°



angiyves  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, oooouuuu ich wär im fall soooooo gern mit eu baaasler beppi mädels wegcho morn! wänn mer nöd würded id ferie flüge, wäri also echt au cho (also, so fern ihr e züri schnurre i eurere rundi akzeptiert hetted )! schisst mich also scho chli a......


wär brucht scho Ferie???


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, ja das glaubi dir! ich hett ja eh nie dänkt, dass es vo dem chunnt, aber bi mir liits eigentlich uf de hand! und wänn du seisch, du heigsch früehner au viel meh energie gha, chans si, dass es bi dir au änderet! aber gäll, das duuret dänn au es paar mönät.... also emal bi mir isch es so gsi und bis ich pickel im gsicht unter kontrolle gha han, isch es gueti 10 mönät gange.....



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, iiiiich daaaaa *wink* haaallooooo!!!!!!!!!!!!



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Klaaar würde mir dich au in unseri Baaaaaler rundi näh!!!!
Uh, hesch jetzt scho Ferie?? Kunnsch hüt Nomidaag nüm???

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Ich au ganz fest *wink* Ich au will Ferie!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Mädels, bi scho chli motivierter!!!
E bitz...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, jöööö daaaaanngge

momol, gange nur rasch hei über de mittag go packe, mache eifach chli länger mittag.... und dänn chumi wieder is büro und am 5i gangi scho wieder, wil ich no abgmacht han



 1 .. 293 .. 584 585 586 587 588 .. 654 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.