Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 294 .. 586 587 588 589 590 .. 655 .. 720
angiyves  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Ahaaaa! Stimmt! Am Strand wird sie sicher an uns dänke, aber eher mit Schadefreud als mit Wehmuet!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

weheeeeee oder si dänkt: ändlich mol Rueh vo däne gstörte Hüehner

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Soooo, bi wieder zrugg und bi e glatti Stund im Fitness gsi!
Ich muess aber immer erst im nochhinein sage: Es het mir guet do!!!!
Morn mache mir das grad nomol, dass ich wenigstens Zoobe e Caipi und e Pizza ka ässe mit euch Mädels...

So, no 2.5 schaffe und denn freu ich mi uf e gmüetliche Obe mit GNTM....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Super gmacht Dia!
Es brucht chli überwindig aber nacher het mer defür de Abig frei, das isch doch super!
Ich han das frühner a mim alte Job amix au gmacht, ebe, zum de Abig frei ha! Jetzt gaht das leider nüm
Juhuuu, Capi und Pizza...
Ich nimm zwar glaub eher en Aperol-Spritz und Pasta, aber hauptsach zäme höckle!

Ihr händ ja wieder chaibe viel gschriebe hüt!


Gratuliere Saerli zum Tanti! Luisa find ich au Hammerschön! Allerdings würd ich mit ou schriebe.
MIn GG isch nanig so überzügt aber mir werdeds denn mol seh.
Defür hämmer d Buebename: Diego und Moreno.....

Bin am 1. April zum 2te x Gotti worde! Ja, kein Aprilscherz. Dasmol en Bueb, de Jois Leif (usgsproche wie Joy)

Bin scho paar Täg ifersüchtig uf dich Nimbini. Sit ich glese han uf FB das am Koffer packe bisch... Aber mags der natürli gönne!
Wenn jetzt scho so e Bombestimmig häsch, ui, wie wird das denn ide Ferie si?!!!!!



Proeschu  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija

Jö, so herzig! De Name esch scho chli speziell, aber glich no schön Es Sonntigs-Chend demfall. Mini Cousine hed au denn Geburi!


1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija
Mhhhh Aperol Spritz ha ich au gärn und Pasta notürlich au!!
Gohts dir wieder besser?
Ich gang au nur je nach Dienst übere Mittag ins Fitness, do ich ebbe STV Ferieablös mach und im Büro hock, isch das e gueti Alternative, aber wenn ich dr ganz Daag am Schalter muess stoh, denn gang ich lieber Zoobe als übere Mittag...
Oh jööö, scho 2te x Gotti! Mis Gottekind isch isch scho 13 und heisst Céline. Ha immerno freud ab ihre...
Isch wirklich e spezielle Name, aber ich ha no gärn so Näme wo nid jede het. Moreno gfallt au, besser wie Diego. Kenn halt eine wo scho alt und doof isch wo Diego heisst....

Ha, mi Cousin het au am 1 April Geburtsdaag, dä hän mir immer ghänslet und gseit, ihn gits gar nid, er sigi nume e Scherz!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 12.04.12 14:31



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sooooo ich bin wieder da! und wüssed ihr was? de koffer isch immer nonig fertig packt also kleider sind drin, aber de rescht fehlt no! hüt abig hani grad nach em schaffe mit em kolleg abgmacht und erfahrigsgmäss wirds immer mega spat, das heisst, ich muess das morn zwüsched schaffe und flüge irgendwänn no erledige....

@angiyves und dia, nei ich bruche doch kei erholig vo eu! ihr sind ja mini erholig vom büroalltag! und kei angscht, min maa nimmt eh de laptop mit und s'iphone hani au debi, wirde also sicher ab und zue inegügsle und villicht au mal min senf dezue gäh.....

@vikunija, was ächt nidisch? du bisch ja eifach zwei mönät verduftet ändi jahr ;o) da dörf ich doch au.... aber no worry, ich tuen dänn sicher mal s'einte oder andere föteli poste im facebook

ach und apropos gebore und geburi und so... ich wird nächste zischtig 33i.... isch das nöd es geils alter?! ich freu mich also druf und wirde de tag gebührend i de shoppingmalls vo dubai fiire, hihi!



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uhiii *scho* 33 nimbini?? hihihi, nei, in 2 Joor isch es bi au sowit... Das dänk ich au, dass du din Daag in dene malls kasch usläbe, arme GG von nimbini...

Hihihi, das ha ich in Australie amigs au gmacht, im MC Do... mit gratis WLAN bin ich zu euch cho ine gügsle mit em iphone. Ich kas au nid loh, wird sicher au mol us dr USA mi Sänf drzue gäh... Das Forum macht scho mega süchtig, oder besser gseit IHR!! Mit HZ ha ich jo eigentlich scho lang nüd me z tue, aber ich muess glich immer do ine ko..

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hey was heisst da scho 33i? mir händ doch hüt scho mal gseit, mir sind im beschte alter und das hani au so gmeint! emal ich freu mich.... und weisch was isch no schöner?! wänn mich d'manne im usgang dänn amigs so 27i/28i schätzed, das nimm ich dänn natürlich au danked entgäge nei nei, min maa isch nöd so en arme, er tuet au gern shoppe, vo dem her chunnt das scho guet....

ja mir händ ebe hotels mit Wifi, vo dem her isch es eh easy und ebe, meistens händ mir de laptop au no debi, dänn chani au no guet gschriebe, isch emal besser als mit em iphone....



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Stimmt, ab 30 isch me im beste Alter, ha ich voll vergässe...
Mich schätzets au immer jünger. Aber ich bi au nid so gross und ha Blondi Hoor, ich find das machts amigs au no jünger, als wenn me dunkel isch! Ich bi mit 25 jo Bier kaufe im Coop und sie het glatt dr Uswies verlangt!! hahaha, als wie 16 gseh ich um Gottes Name nid us!!!!!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: Ja, han mich chli müsse dra gwöhne. Mir händ ebe vorallem en Schwedische Name erwarted will ihres erschte Chind so eine het. Si heisst Liv. Wird aber nöd wie d Liv Taylor usgsproche sondern miot langen i. Das gfallt eus guet. Leif wär Schwedisch aber zu ähnlich wie Liv drum hets de als 2te Name geh.. Aber es isch ebe scho so bide Näme, wenn mer denn das Menschli gseht denn passts eifach!

@ Dia: Mis erschte Gottimaitli heisst Cécile, sehr ähnlich und weisch was: Sie wet leiber Celine heisse ( sie wird 5i)
Ich weiss, wenn mer öbber kennt wo doof isch, denn gfallt eim de Name grad nüm


@ Nimbini: JA ich weiss ja scho... ABER, es isch scho soooooo lang her!!! Jedefalls chunts mir so vor. Schlimm!
Aber ich chan das Jahr nöd klage. Gang recht viel weg sigs Ferie oder verlängereti Wucheend. Aber es isch halt glich nöd s gliche. Aber besser als nüt!
So cool, wie chan mer sin 33 au anderscht fiire als in Dubai iner Shopping Mall?! :-)
ICh bin a min 30 au go shoppe, zwar nöd in Dubai.. aber ich höhr jetzt uf jammere



 1 .. 294 .. 586 587 588 589 590 .. 655 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.