Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 296 .. 589 590 591 592 593 .. 657 .. 720
angiyves  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@jusi

Hahaha, genau jede suecht sich e Getränk us und alli andere müen das au trinke, bis mir e Rundi gmacht hän. Längt das bis am 20.00h??

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

haha, säg mol, nämmet Ihr soviel Gäld mit???

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
jusi:
mmmh, dia, caipi und pizza tönt guät… aber nur äi caipi??

oder wiä d vikunija säit, aperol... hihi, mir probierä öis äifach 1x dur d chartä


1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

Ich ha im Momänt so Luscht uf Bier

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!


scheisse, biär hani au gärn

dia: puh, d angi het rächt, das chönnt no chäibä tür wärdä



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



angiyves  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich nimm nit viel mit! Süscht isch denn alles versoffe

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Vikunija  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ui nei, mit Bier chasch mi jage. Ich trinke nur Eve
Ja ihr händ recht, so dur allne sini Lieblingsgetränk trinke chent na recht ins Geld gah! Und is Hirni stiege!

@angiyves: Denn häsch du aber doch en einigermasse guete Stoffwechsel. Will ich würd säge mach au nöd wenig Sport: 1h FilaKick Power, 4h BodyPump ( also Kraftusduhr), 1h Krafttraining ade Maschine und 1h reins Usduhrtraining und ich muss aber glich na biz luege dasi nöd zue nimm. Aber viellicht han ich eifach en schlechte Stoffwechsel. Iss eigentli vorallem z Abig Siesses, viellicht isch das ebe mis Problem? Am Tag verkneiff ichs mir gröschte Teils. Janu, Sport söll ja nöd nur fürs nöd zueneh hälfe, es söll ja au gsund si

Jedefalls hass ich im Fall jogge au! Ich fänds eigentli e super Sach, will mer überall chan mache, au ide Ferie und mer verusse cha si, aber es isch eifach nüt für mich.

Ah dis Summerprogramm tönt aber super! Ich gang zwar scho au go Velofahre und skate, aber han da niemert wo das regelmässig mit mir macht und drum ischs eifacher ins Fitness zgah und so de Rhythmus palte. Aber wenns so schön isch sissts mi amix scho seeehr a!

LG



angiyves  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vikunija:
ui nei, mit Bier chasch mi jage. Ich trinke nur Eve
Ja ihr händ recht, so dur allne sini Lieblingsgetränk trinke chent na recht ins Geld gah! Und is Hirni stiege!

@angiyves: Denn häsch du aber doch en einigermasse guete Stoffwechsel. Will ich würd säge mach au nöd wenig Sport: 1h FilaKick Power, 4h BodyPump ( also Kraftusduhr), 1h Krafttraining ade Maschine und 1h reins Usduhrtraining und ich muss aber glich na biz luege dasi nöd zue nimm. Aber viellicht han ich eifach en schlechte Stoffwechsel. Iss eigentli vorallem z Abig Siesses, viellicht isch das ebe mis Problem? Am Tag verkneiff ichs mir gröschte Teils. Janu, Sport söll ja nöd nur fürs nöd zueneh hälfe, es söll ja au gsund si

Jedefalls hass ich im Fall jogge au! Ich fänds eigentli e super Sach, will mer überall chan mache, au ide Ferie und mer verusse cha si, aber es isch eifach nüt für mich.

Ah dis Summerprogramm tönt aber super! Ich gang zwar scho au go Velofahre und skate, aber han da niemert wo das regelmässig mit mir macht und drum ischs eifacher ins Fitness zgah und so de Rhythmus palte. Aber wenns so schön isch sissts mi amix scho seeehr a!

LG

Ui, bim Eve bini au drbi

Jo do simmer bim Problem: am Obe ässe! Isch au mi Problem im Momänt. De Dag dure iss ich sehr gsund. Wenni de ganz Dag iss, hani am nekschte Dag 1 Kg mehr. Im Momänt halti 56 Kg- kum aber nit abe.

Jo darum gang ich erscht gar nit is Fitness. Mitere fründin oder so wärs jo no ok. Zämme Sport mache isch eh viel toller!

Hey, Du bisch jo au nit schlächt mit spörtle!!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dia:deheim ufem sofa!!!

Uiiii, ihr machet mir jo grad e schlächts gwüsse mit soooo vill sport!!!! Ich bi scho stolz wenn ich 3x in dr wuche sport mach (2x fitness und 1x squash)! Egal, früener ha ich gar nüd gmacht es zytli lang...

@trinke
Nei, ein dure mache will ich au nid (gang am samstig am morge zu minere mam nach züri und das am liebste ohni kater) und mis usgang budget isch au nüm so gross dä monet... Aber so 1-2 gläsli liege scho dinne!
Bier trink ich nur an dr fasnacht oder wenns heiss isch e panaché!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angi Mmm, gäll, Eve isch e super Erfindig!

kum nid aber!! Ui das kenni leider au. Ich bin vo Australie mit 1,5 Kilo meh haime cho, die hani wieder recht schnell dune ka, aber jetzt hani wieder zuegna und das 2,5 Kilo! bi jetzt 54, bin aber nur 1.59 gross...
Ich brings eifach nöd abe. Aber ich bin würkli am luege! So Müeh hani scho lang nüm ka.
Saich das! Da hani ja glatt e Liedensgenossin!

So ich mach mal Fiirabig! Macheds guet!



Proeschu  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Aso ich mache gaar kei Sport... chami eifach amigs ned ufraffe... stuune amigs ab oi, dass ehr so vel Ziit händ för das... ich ha eifach kei Usdur ond dMotivation fehlt mer total
Aber Hut ab vor oich, dass ehr das so doreziehnd!!!

1. & 4.6.2011



angiyves  am 12.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vikunija:
@angi Mmm, gäll, Eve isch e super Erfindig!

kum nid aber!! Ui das kenni leider au. Ich bin vo Australie mit 1,5 Kilo meh haime cho, die hani wieder recht schnell dune ka, aber jetzt hani wieder zuegna und das 2,5 Kilo! bi jetzt 54, bin aber nur 1.59 gross...
Ich brings eifach nöd abe. Aber ich bin würkli am luege! So Müeh hani scho lang nüm ka.
Saich das! Da hani ja glatt e Liedensgenossin!

So ich mach mal Fiirabig! Macheds guet!

Jo das hesch ächt! Bi grad gaaanz schlächt bi 1.63 und ha ebe 56 kg und will wider mini 53 Kg. Vorallem stoht jo no e Hochzit a

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 13.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

aber nit z sträng mit öich si ladies i müässt bitz meh vo öichem ehrgiz ha



 1 .. 296 .. 589 590 591 592 593 .. 657 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.