Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 296 .. 590 591 592 593 594 .. 657 .. 720
|
dia nicht registriert am 13.04.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Guets mörgeli mitenand! Juhuuu Fritig, juhuuuu gli Wucheänd, juhuuuu hüt Zoobe Usgang mit es paarne vo Euch, juhuuuu...
Eigentlich ha ich grad so blödi Fäll ufem Tisch zum bearbeite, aber do ich jo Ferieablös mach, duen ich glaub hüt e chli dudele und überlos es ihm für am Mäntig... *chch* Ahhh ich weiss eifach nid, wie ich die muess bearbeite, mag nid studiere...
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
jusi am 13.04.2012
haha dia, du böööösi im altä job hani das amä au gmacht... so "uh sorry, das het mr denn leider nüm glängt..."
1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12
|
Jo ich weiss... Ich probiers scho no z löse, sunst päch!!!! Aber es sind so Fäll wo ich no nie ka han und es ka mir niemerts hälfe...
|
Vikunija am 13.04.2012
@ Dia: Ja das isch amix en Saich so öbbis. Aber Dia din Arbetskolleg wird das sicher verstah wenn das halt na *liggebliibe* isch. Er wird das ja viellicht au mache wenn er de Ferieablöser isch... Easy, wenns längt und du drus chunsch super und suscht isch am Mäntig auna en Dag...
@ Angiyves: Dini 2h Velofahre hinter dir? Musch luege, churz vor dinere Hochziit purzeld sowiso na 1,2 Kilo vo ällai!
Zuletzt bearbeitet am 13.04.12 09:14
|
Haha, genau Vikunija, danke! Er wird scho nid bös si, er kunnt mi au immer vill Sache ko Froge, will er relativ no neu isch...
Het öbber gestert Zoobe GNTM gluegt? Wär au sehr gärn a däm Strand gsi! Ich benied d nimbini jetzt scho, wenn sie hüt Zoobe im Flieger sitzt...
|
nimbini am 13.04.2012
guete morgääääähn
läck du mir bin ich uf de frässi! geschter am eis is bett, hüt am 7i uf und das scho die ganz wuche! ja ja, bin halt au nüme 20i *seufz* jetzt muess ich hüt no irgendwie durebisse und am 4i gangi hei go fertig packe und dänn penn ich zwei wuche lang
lg nimbini
|
angiyves am 13.04.2012
jusi: aber nit z sträng mit öich si ladies i müässt bitz meh vo öichem ehrgiz ha
Gib Dir Zobe chli vom sportliche Ehrgiz, dä fürs ässe lieber nit
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
angiyves am 13.04.2012
Vikunija: @ Dia: Ja das isch amix en Saich so öbbis. Aber Dia din Arbetskolleg wird das sicher verstah wenn das halt na *liggebliibe* isch. Er wird das ja viellicht au mache wenn er de Ferieablöser isch... Easy, wenns längt und du drus chunsch super und suscht isch am Mäntig auna en Dag...
@ Angiyves: Dini 2h Velofahre hinter dir? Musch luege, churz vor dinere Hochziit purzeld sowiso na 1,2 Kilo vo ällai!
Joooooo gschafft!!! Kasch mir denn hüt Obe ufd Schultere klopfe
Liebe Grüsse
|
Uhhhh nimbini, das ka ich amigs au nüm! Wenn ich am Wucheänd eine duregäh han, denn lied ich sogar 2 Däg spöter no!!!! Früener (in minere Lehrzyt) ha ich mol keine Ferie beko an dr Fasnacht. Ha denn aber nid aktiv Fasnacht gmacht, bi aber passiv fast aktiver gsi.... Ich bi 2x direkt vo dr Fasnacht go schaffe, in jedem zuestand... Am Donnstig isch mi freidaag gsi, ha dr ganz Daag gschlofe.... Aber öbbis guets hets ka, ha vo mim Arbetgäber ab denn IMMER Ferie beko an dr Fasnacht! *chch*
|
angiyves am 13.04.2012
dia:
Het öbber gestert Zoobe GNTM gluegt? Wär au sehr gärn a däm Strand gsi! Ich benied d nimbini jetzt scho, wenn sie hüt Zoobe im Flieger sitzt...
soooo geil! Das hani au dänkt!!! Mini sinn immerno alli drbi
Liebe Grüsse
|
|
1 .. 296 .. 590 591 592 593 594 .. 657 .. 720
|